En dit komt van de grootste man-whore van Fok!, dit MOET wel een compliment zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen 'gek' en 'slet', zou ik zeggen dat hij in de eerste plaats een slet is.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dit komt van de grootste man-whore van Fok!, dit MOET wel een compliment zijn.
In tegenstelling tot jou importeer ik ze niet. Ik kan dus nog wat leren van je.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:35 schreef Barbusse het volgende:
En dit komt van de grootste man-whore van Fok!, dit MOET wel een compliment zijn.
Wholesale, buddy.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou importeer ik ze niet. Ik kan dus nog wat leren van je.
Je hebt er zelfs een salesstrategie bij. I rest my case.quote:
we zullen zienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb n geluks-voetbalpoppetje.
Nederland móet dus wel winnen!
Gemaakt in Brazilië btw
Maar ik ben heul braaf hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een salesstrategie bij. I rest my case.
Ik geloof je.quote:
mja ik hoop dat ze winnen maar goed je weet maar nooitquote:
daarom mijn gelukspoppetjequote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik hoop dat ze winnen maar goed je weet maar nooit
tot nu toe heb ik alle voorspellingen fout gehad
ik hoop dat het helptquote:
Nu de rest nogquote:
Zodra mensen die weinig met voetbal hebben, tot zulk soort acties overgaan, is meestal het moment gekomen dat Nederland er uitvliegt. Hou de catnip dus maar bij de hand.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra mensen die weinig met voetbal hebben, tot zulk soort acties overgaan, is meestal het moment gekomen dat Nederland er uitvliegt. Hou de catnip dus maar bij de hand.
Sterkte met de laatste loodjes. Je kan het!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
. Nog twee uurtjes en dan vrij. Pfff, ik ga de hele avond in bad liggen denk ik maar
.
Badquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:51 schreef Samzz het volgende:
. Nog twee uurtjes en dan vrij. Pfff, ik ga de hele avond in bad liggen denk ik maar
.
ik had al n paar oranje outfits, het huis is versierd, de straat en ik heb al een berg hamsters, dus ik denk niet dat 1 poppetje wat uitmaaktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra mensen die weinig met voetbal hebben, tot zulk soort acties overgaan, is meestal het moment gekomen dat Nederland er uitvliegt. Hou de catnip dus maar bij de hand.
kan best! Ze is tenslotte op stal!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef Samzz het volgende:
Er worden alweer trouwfoto's gemaakt op stal. Het bruidsmeisje heeft een heel mooi perzikkleurig jurkje aan. Met plompe zwarte schoenen.
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterkte met de laatste loodjes. Je kan het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |