picsquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
17 of 18 jarig meisje op fb met foto:
i love my pregnancy!!!!!!!!!!
kan tochquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:36 schreef Toto69 het volgende:
17 of 18 jarig meisje op fb met foto:
i love my pregnancy!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:32 schreef supersof het volgende:
ik ga binnenkort met aldo en ezell deze taart maken
[ afbeelding ]
ja maar ik weet wel beter dan totoquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil niet stoken hoor maar hij noemt je slet
ik zeg niet dat ik het wilquote:
Hallo T.Shock,quote:
kom je ook een stukje mee eten?quote:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jullie nogal ver weg wonen. Ik de afgelopen week wel al twee meets gehad in het dichtbije Groningen.quote:
We hebben afgesproken in Utrecht.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jullie nogal ver weg wonen. Ik de afgelopen week wel al twee meets gehad in het dichtbije Groningen.
omdat ik net een fok verbod hadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Waarom krijg ik een whatsappje met "k...." erin van fylax
Waarom hebben ook users die elkaar helemaal niet mogen hier altijd elkaars nummer?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:40 schreef Toto69 het volgende:
Waarom krijg ik een whatsappje met "k...." erin van fylax
Die kinderen zijn daar echt veel te makkelijk inquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom hebben ook users die elkaar helemaal niet mogen hier altijd elkaars nummer?
dat was voor hij mij niet meer mochtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom hebben ook users die elkaar helemaal niet mogen hier altijd elkaars nummer?
Over wie heb je het nu, want volgens mij valt dat best mee hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |