quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:10 schreef Blindboy het volgende:
En ik wil weer niet dat ik alles aan moet vinken om 'm in m'n Active Topics te krijgen. Dus lekker laten zo.
Je staat er bij mij niet bij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:06 schreef PRSPCT het volgende:
Waarom wordt elk topic waarop ik reageer automatisch toegevoegd aan Mijn AT?
Onderin en bovenin het scherm staat een balk met aan het begin subforum en topictitel. Aan het eind een vinkje dat je Aan of Uit kunt zetten...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terechte klacht, ik weet ook niet hoe ik ze er weer uithaal (mobiel).
Aaah dus daar dient dat vinkje voor. Hartelijk bedanktquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:13 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Onderin en bovenin het scherm staat een balk met aan het begin subforum en topictitel. Aan het eind een vinkje dat je Aan of Uit kunt zetten...
Op mobiel ja. Maar op laptop?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:30 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Rechts naast de topic titel staat zo'n tekentje
Dan heb je toch gewoon de knop "volg topic" / "stop volgen" waarmee je topcis in en uit je active topics lijst kunt krijgen...quote:
Ohja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:37 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon de knop "volg topic", waarmee je topcis in en uit je active topics lijst kunt krijgen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:41 schreef Karig_Hutje het volgende:
testWat een briljante gebruikersnaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:16 schreef trovey het volgende:
Moet je niet reageren als het toch al een kuttopic was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |