Ha-haquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:54 schreef Homijn het volgende:
Bankrekeningnummer: 0
Pincode: 4
Huisnummer: 5
Sofi-nummer: 1
Staatslot juli: 7
Polisnummer zorgverzekering: 5
User-nummer op FOK!: 7
Bedrag op Jumbo-kassabon: 9
Score in Verzin een leuk onderschrift #49!: 5
Kenteken auto: 1
Waardering voor dit topic: 9
zoals t hoortquote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:59 schreef Fylax het volgende:
toch 4 vakken die net op t randje zitten he
Staat anders gewoon 5 havo blinde vink die niet kan vliegen dus daarom maar kortzichtige opmerkingen maakt.quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 01:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Staat anders gewoon 5 havo blinde vink die niet kan vliegen dus daarom maar kortzichtige opmerkingen maakt.
Betekent dit niet dat hij z'n vmbo heeft gehaald?quote:Ik ben over naar 5 havo.
Ja ik ging ook even nadenken over de context waarin de term eindcijfers wordt gehanteerd maar ik koos er maar voor om je uit te maken voor een blinde vink ongeacht de uitkomst van mijn gedachtegang, deels omdat ik de touch met eindcijfers ben verloren omdat ik mij niet meer kan herinneren of ik nu wel of geen 6 op mijn eindlijst had.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Betekent dit niet dat hij z'n vmbo heeft gehaald?
Oja, niet aan gedacht. Trouwens erg slechte cijfers voor 4 havo.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ik ging ook even nadenken over de context waarin de term eindcijfers wordt gehanteerd maar ik koos er maar voor om je uit te maken voor een blinde vink ongeacht de uitkomst van mijn gedachtegang, deels omdat ik de touch met eindcijfers ben verloren omdat ik mij niet meer kan herinneren of ik nu wel of geen 6 op mijn eindlijst had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |