JE VERGEET DE BLANKE VLAquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:02 schreef Punkman het volgende:
Zwarte piet blijft, friesche flag blijft, jodenkoeken blijft, en terug met moorkoppen, negerzoenen en tureysticks, kom op .
En gemengde vla, choco/blanke vla, alsof een blanke niet met een donkere of andersom mag..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:03 schreef isax het volgende:
[..]
JE VERGEET DE BLANKE VLA
racisten bij jullie thuis
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:04 schreef isax het volgende:
[..]
dat als ik 26 ben mijn leven nog net zo ellendig is. en geen koophuis.
ja idd, de negerzoenen al weg, sinterklaas wordt al verneukt. wat zijn we eigenlijk nuquote:Op zaterdag 5 juli 2014 03:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nederland is gewoon een walgelijk laf kut land geworden.
en anders moeten ze duo pinotie uit de schrappen halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
En gemengde vla, choco/blanke vla, alsof een blanke niet met een donkere of andersom mag..
quote:
Nee veels te jong.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
nou choco dat wordt weer niks, mag niet
Zelfs onze autonomie geven ze weg.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja idd, de negerzoenen al weg, sinterklaas wordt al verneukt. wat zijn we eigenlijk nu
Hierquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:05 schreef isax het volgende:
niet trouwen
en ook geen kinderen
maar wel ZUIPEN en dtm is top![]()
[ afbeelding ]
Kijk, dat horen we graag, positieve berichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:09 schreef isax het volgende:
waar ik woon?![]()
![]()
![]()
14 jaar, zal hij dat al weten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de hardstyle remix is leukerquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:09 schreef isax het volgende:
waar ik woon?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is overal, ghosttowns...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nijmegen is Nijmegen niet meer, dode stad, net als Arnhem trouwens.
ja verdikkeme wat blijft er nog over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelfs onze autonomie geven ze weg.
oude stadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik ergens anders zou willen wonen is het amsterdam
Nee joh, ze verslinden je levendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik ergens anders zou willen wonen is het amsterdam
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, ze verslinden je levendNiet doen
Dat is waar, en wie doet er wat aan ?quote:
Ik voel me benadeelt door de Kerstman, ik ben kleinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja verdikkeme wat blijft er nog over.
de joden koeken bestaan nog steeds, omdat de joden er niet over lopen te jammeren.
jeez ik ben een fries wat maakt mij het nou uit dat ze me boer noemen etc.
dan zouden de fryske dumkes afgeschaft moeten worden. hoeft om mij niet omdat ik het wel leuk vind.
Dat zou ik wel eens willen meemakenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, ze verslinden je levendNiet doen
Ik klikte hem toch nog ff aan.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik voel me benadeelt door de Kerstman, ik ben kleinEn schattig schijnbaar
Elfjes
nee jammer dan, de kerstman is dik en dan heb je de vereniging van dikke mensen.]quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik voel me benadeelt door de Kerstman, ik ben kleinEn schattig schijnbaar
Elfjes
Wat denk je als de VN tegen de VS zegt dat de hulpjes van de kerstman een belediging zijn voor kleine mensen. Dan zeggen ze: Donderstraal op. Maar die lafaards hier nemen gelijk maatregelen om een eeuwenoude traditie om zeep te helpen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
de joden koeken bestaan nog steeds, omdat de joden er niet over lopen te jammeren.
dan zouden de fryske dumkes afgeschaft moeten worden. hoeft om mij niet omdat ik het wel leuk vind.
Klopt, ik zou best iets willen openen in de binnenstad, ik heb al deel van de papieren daarvoor. Maar noway dat ik een uitstervende binnenstad ga zitten zonder parkeerplekken, torenhoge belastingenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat is waar, en wie doet er wat aan ?
Niemand.
Verloedering van steden kunnen we echt op het bordje van de politici gooien.
ow shit die had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat denk je als de VN tegen de VS zegt dat de hulpjes van de kerstman een belediging zijn voor kleine mensen. Dan zeggen ze: Donderstraal op. Maar die lafaards hier nemen gelijk maatregelen om een eeuwenoude traditie om zeep te helpen.
Ja, dat is weer het pieten probleem, USA zou een oorlog beginnen, wij maken er weer een hele discussie over ..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Wat denk je als de VN tegen de VS zegt dat de hulpjes van de kerstman een belediging zijn voor kleine mensen. Dan zeggen ze: Donderstraal op. Maar die lafaards hier nemen gelijk maatregelen om een eeuwenoude traditie om zeep te helpen.
dat is het, en daardoor kiezen bedrijven net als jij het hazenpad.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt, ik zou best iets willen openen in de binnenstad, ik heb al deel van de papieren daarvoor. Maar noway dat ik een uitstervende binnenstad ga zitten zonder parkeerplekken, torenhoge belastingen
Als je het niet gewend bent zou ik het bij een rondvaart houdenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen meemaken
die joden kunnen ook niet meer jammeren he? meeste zijn foetsie.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb die problemen ook gehad, wou een cd zaak beginnen, alles keurig gemeld bij de gemeente voor vergunning.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:18 schreef Parlay het volgende:
[..]
Klopt, ik zou best iets willen openen in de binnenstad, ik heb al deel van de papieren daarvoor. Maar noway dat ik een uitstervende binnenstad ga zitten zonder parkeerplekken, torenhoge belastingen
Nou, ik ben geen bedrijf maar dat is wel een soort droom van me. Ik droom maar even niet verder op dat padquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
dat is het, en daardoor kiezen bedrijven net als jij het hazenpad.
EN TERECHT![]()
![]()
![]()
Er zijn nog joden zatquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:21 schreef isax het volgende:
[..]
die joden kunnen ook niet meer jammeren he? meeste zijn foetsie.
maar afro amerikanen zijn er zat.
en die vrouw wil centen
er is toch niets racistisch aan jodenkoekenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:21 schreef isax het volgende:
[..]
en die vrouw wil centen
Rassenscheiding was daar ook traditie wat die stumpers tot 1964 volhielden.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, is laatst weer een vrouw dood gemarteld omdat ze niet op de ANC had gestemd, begrijp je punt niet even.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:21 schreef isax het volgende:
[..]
en die vrouw wil centen
ook niet aan zwarte pietenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
er is toch niets racistisch aan jodenkoeken
Stoer dat je het toch geprobeert hebtquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb die problemen ook gehad, wou een cd zaak beginnen, alles keurig gemeld bij de gemeente voor vergunning.
Toen de vergunning kwam was die al vergeven aan een groot bedrijf, toeval ?
Nee, mijn idee was doorgespeeld aan een groot bedrijf.
Heb je daar wel geld voor dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
geen idee..ben best benieuwd dus binnenkort maar abo kopen
Alle popcorneters zouden ze ook naar een onbewoond eiland moeten moven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rassenscheiding was daar ook traditie wat die stumpers tot 1964 volhielden.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Stoer dat je het toch geprobeert hebtMaar dat zie ik dus al van verre aankomen die trein en ik ga niet op het spoor liggen
Ik blijf nadenken omdat het toch blijft kriebelen en ik ben al wat dingetjes aan het opstarten al is dat meer qua beleggen. Never give up
![]()
Was ook voor de piraterij, en mediamarkt, ik had sowieso niet gewonnen.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Stoer dat je het toch geprobeert hebtMaar dat zie ik dus al van verre aankomen die trein en ik ga niet op het spoor liggen
Ik blijf nadenken omdat het toch blijft kriebelen en ik ben al wat dingetjes aan het opstarten al is dat meer qua beleggen. Never give up
![]()
ik vind haas niets rasistisch.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
er is toch niets racistisch aan jodenkoeken
Ze?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:29 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alle popcorneters zouden ze ook naar een onbewoond eiland moeten moven.
quote:
we moeten gewoon onszelf blijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:35 schreef isax het volgende:
Zo waren bij de eerste officiële intocht van de Sint in Amsterdam in 1934 zes Zwarte Pieten aanwezig; zes Surinaamse matrozen van een schip dat in de haven lag.
we moeten gewoon surinamers gebruiken!
Ja met dikke lippen kroeshaar en een slavenpakkie aanquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat pietje zwart was geworden door de schoorsteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |