Kijk, dat horen we graag, positieve berichtenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:09 schreef isax het volgende:
waar ik woon?![]()
![]()
![]()
14 jaar, zal hij dat al weten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de hardstyle remix is leukerquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:09 schreef isax het volgende:
waar ik woon?![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is overal, ghosttowns...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:09 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nijmegen is Nijmegen niet meer, dode stad, net als Arnhem trouwens.
ja verdikkeme wat blijft er nog over.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zelfs onze autonomie geven ze weg.
oude stadquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik ergens anders zou willen wonen is het amsterdam
Nee joh, ze verslinden je levendquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als ik ergens anders zou willen wonen is het amsterdam
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, ze verslinden je levendNiet doen
Dat is waar, en wie doet er wat aan ?quote:
Ik voel me benadeelt door de Kerstman, ik ben kleinquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ja verdikkeme wat blijft er nog over.
de joden koeken bestaan nog steeds, omdat de joden er niet over lopen te jammeren.
jeez ik ben een fries wat maakt mij het nou uit dat ze me boer noemen etc.
dan zouden de fryske dumkes afgeschaft moeten worden. hoeft om mij niet omdat ik het wel leuk vind.
Dat zou ik wel eens willen meemakenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee joh, ze verslinden je levendNiet doen
Ik klikte hem toch nog ff aan.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik voel me benadeelt door de Kerstman, ik ben kleinEn schattig schijnbaar
Elfjes
nee jammer dan, de kerstman is dik en dan heb je de vereniging van dikke mensen.]quote:Op zaterdag 5 juli 2014 04:14 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik voel me benadeelt door de Kerstman, ik ben kleinEn schattig schijnbaar
Elfjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |