Heb je het tegen jezelf?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jaloezie. Wat heb jij allemaal bereikt dikzak.
Hij heeft in elk geval zo'n 900 keer zoveel keer gepost als jij.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jaloezie. Wat heb jij allemaal bereikt dikzak.
Daar ben ik ook onwijs trots op.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval zo'n 900 keer zoveel keer gepost als jij.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grootste antivoetballer van de eeuw scoort altijd van die kutgoals. De beslissende tegen Benfica in de EL, de doodsteek voor Colombia tegen Brazilië... tsja. Het zou me prima zijn als Luiz een aantrekkelijke voetballer is, maar het is zo ongeveer de meest mongolische voetballer ooit, die absoluut niet kan opbouwen en ELKE bal die hij verovert blind naar voren schiet. Zou uitstekend passen in het Nederlands elftal.
Klacht: Grootste kutvoetballer van het zuidelijk halfrond, daarnaast speelde hij jaren voor Sjelsie en dat is sowieso kut, scoort belangrijke goals terwijl hij er eigenlijk geen reet van kan.
Subklacht: Hij gaat niet eens naar Barcelona voor nog meer ergernis.
74 per dag, heb je dan wel een leven?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik ook onwijs trots op.
oh ja hoor, ben vandaag de hele dag buiten de deur aan de zuip geweest. En dan het andere dagje even 500 posts neerpennen, en dan kan ik er weer voor 7 dagen tegenaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
74 per dag, heb je dan wel een leven?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 02:31 schreef Groby het volgende:
en dan die kutkop met dat rare haar van hem
Hij is zeker nuttig en ook gevaarlijkbij standaardsituaties, maar hij verdedigt altijd zoals Nederland. lange halen snel thuis. Dat juist zo iemand die goals kan maken is zonde.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is misschien niet de meest gepolijste verdediger maar ik vind hem toch bijzonder nuttig voor een team. Kan misschien niet opbouwen, maar aanvallen is hij altijd gevaarlijk.
Keepertje mag de bal gewoon hebben hoor..quote:Op zaterdag 5 juli 2014 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is zeker nuttig en ook gevaarlijkbij standaardsituaties, maar hij verdedigt altijd zoals Nederland. lange halen snel thuis. Dat juist zo iemand die goals kan maken is zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |