Vaag man. Ik dacht is juist goed, vezels enzo?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik en vele anderen wel.... Hinderlijk. Kan er de klok op gelijk zetten ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vaag man. Ik dacht is juist goed, vezels enzo?Iste vezels werken heel goed.. heb ook spastische darm trouwens. Minder troep eten en veel water helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoeken ze nog mensen bij jullie? Iemand die de brieven rondbrengt, papier versnipperd? IETS?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het was gelukkig geen onverwachte brief.
Je vindt wel weer wat.
Ik verwacht dat er over enkele maanden een ontslagronde aangekondigd zal worden in verband met een fusie. Ik denk dat 40 tot 50 procent van de mensen naar huis kan...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoeken ze nog mensen bij jullie? Iemand die de brieven rondbrengt, papier versnipperd? IETS?
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
Echt iets voor Nederlanders, zo'n faalreactie.
Goddamnnnn it.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er over enkele maanden een ontslagronde aangekondigd zal worden in verband met een fusie. Ik denk dat 40 tot 50 procent van de mensen naar huis kan...
Minder, minder, minder!quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat er over enkele maanden een ontslagronde aangekondigd zal worden in verband met een fusie. Ik denk dat 40 tot 50 procent van de mensen naar huis kan...
In de gym chill je niet. Ik heb een hekel aan mensen die in de gym 'chillen'. Daarom ga ik er nooit meer heenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]!
Meer tijd over om in de gym te chillen. Dat dan weer wel.
Waar chill je hem nu dan? In die park?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
In de gym chill je niet. Ik heb een hekel aan mensen die in de gym 'chillen'. Daarom ga ik er nooit meer heen
IK GING ER NIET HEEN OM TE CHILLENquote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar chill je hem nu dan? In die park?
Eerste fase: ontkenning.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
IK GING ER NIET HEEN OM TE CHILLEN
[ afbeelding ]
Je bent zelf een ontkenning.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eerste fase: ontkenning.
Het maakt niet uit P, G. Ik oordeel niet.
Alweer??quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Moeilijk om te kijken, zo lomp. Zeker ergens richting Gelderland of Limburgquote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:19 schreef Peunage het volgende:
Echt iets voor Nederlanders, zo'n faalreactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |