SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Jorwol op 04-07-2014 22:51:58 ]![]()
Beter doet die scheids na rust gewoon een Brazilië shirtje aan. Dan is het nog duidelijker.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Daarom ben ik gestopt met die kaarten bets. Maakte me alleen maar kwaadquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
Debiel WK wel want de scheidsrechters mogen geen kaarten trekken in de eerste helft![]()
![]()
hopen dat de colombianen 2 dansjes ingestudeerd hebben
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hij doet een Nishimuraatjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:48 schreef Tim86 het volgende:
Beter doet die scheids na rust gewoon een Brazilië shirtje aan. Dan is het nog duidelijker.wachten op de penalty
![]()
Onderaan ook hoor, 2 AZ supporters die strijden om de eer.quote:
quote:
Een daar van is toch niet serieus te nemen dat scheeltquote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Onderaan ook hoor, 2 AZ supporters die strijden om de eer.![]()
Gewoon een Bukkake(rov) op TBakkert.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een daar van is toch niet serieus te nemen dat scheelt
Ik gok bij jou uit de buurt swabiementequote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zou zomaar kunnen. Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 22:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gok bij jou uit de buurt swabiementehallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |