wel lekker natuurlijkquote:
Nog 2 keer dat irritante volkslied. Gelukkig kan ik weglopen van de TV en het geluid stil zettenquote:
Ik had 2-1, toen aangepast naar 1-2quote:Op vrijdag 4 juli 2014 23:57 schreef DaMart het volgende:
Colombia stelt me teleur... die hadden met 2-1 van Brazilië moeten en kunnen winnen, maar precies vandaag hebben ze een slechte dag.
tukje makenquote:
Ja, en ook mijn bedtime tea staat nu naast me..quote:
dat is goed om te horenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 00:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en ook mijn bedtime tea staat nu naast me..
Ik heb sinds ik nu ongeveer een week die thee drink, goed geslapen en zelfs de suïcidale gedachtes zijn afgenomen (klop klop)
Wel even afkloppen natuurlijk. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Maar prettig is het wel natuurlijk.quote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-07-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 066 D.
02. 058 essnhills
03. 044 littledrummergirl
04. 033 Solique
05. 029 Bos81
06. 029 Takaiki
07. 026 MPG
08. 020 Miniem
09. 020 Cat22
10. 019 DaMart
11. 018 gianni61
12. 012 Pheno
13. 011 BrandX
14. 010 JJH
15. 008 Nikkie_86
16. 006 Toto69
17. 005 D.Rose
18. 004 Barreltje
19. 004 crv
20. 004 Koen66
Reeks-statistieken!
Idem.quote:
Maar het viel uiteindelijk mee?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 06:37 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben schor van mn gilpartij van vannacht
hele nacht wakker gehouden door het inbraakalarmquote:
Hmm, zo'n scenario hebben ze niet met je doorgenomen toen je met slaapdienst begonquote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hele nacht wakker gehouden door het inbraakalarmhij bleek in storing. op een gegeven moment stond er een mannetje van t beveiligingsbedrijf aan mn voordeur te morrelen... ik heb de hele tent bij elkaar gegild
wist ik veel dat er een mannetje was met een sleutel die snachts binnen kon komen
. samen met dat mannetje n rondje door t pand gedaan en er bleek niks aan de hand
.
nou hij staat dus niet aan als we er zijn. maar vanacht besloot ie uit zichzelf te gaan spokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, zo'n scenario hebben ze niet met je doorgenomen toen je met slaapdienst begon
Raar
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou hij staat dus niet aan als we er zijn. maar vanacht besloot ie uit zichzelf te gaan spokenhadden ze ook niet kunnen weten
alleen als we zelf t pand uit zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:15 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus in zo'n buurt staat hij 's nachts niet aan?
Irritant is dat! En jij zat dan nog op je werk.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hele nacht wakker gehouden door het inbraakalarmhij bleek in storing. op een gegeven moment stond er een mannetje van t beveiligingsbedrijf aan mn voordeur te morrelen... ik heb de hele tent bij elkaar gegild
wist ik veel dat er een mannetje was met een sleutel die snachts binnen kon komen
. samen met dat mannetje n rondje door t pand gedaan en er bleek niks aan de hand
.
Niet eens een gewoon alarm erbij die inbraak van buitenaf registreert...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
alleen als we zelf t pand uit zijnanders gaat ie af op onze bewegingen en deuren open doen enzo
quote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant is dat!...
[…] was geweest. Helaas kreeg ik pas halverwege het briljante idee om een taxi te bellen.
doe ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:19 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Niet eens een gewoon alarm erbij die inbraak van buitenaf registreert...
Ik zou in jouw buurt niet lekker slapen
je hoofd werkt altijd zo lekker mee als je slaperig bentquote:Op zaterdag 5 juli 2014 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant is dat! En jij zat dan nog op je werk.
Toen mijn werk nog in Haarlem zat, stond ik derde op de lijst met mensen die gebeld moesten worden als het alarm afging. Een paar maanden voor de verhuizing werd ik midden in de nacht gebeld dat het alarm afging. Nou ja, toen moest ik dus wel gaan kijken. Alleen had ik in die periode net even geen auto meer, dus kon ik om drie uur 's nachts in de stromende regen naar Haarlem fietsen om erachter te komen dat er niemand in het pand was en er ook geen aanwijzingen waren dat er iemand was geweest. Helaas kreeg ik pas halverwege het briljante idee om een taxi te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |