SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________________________________Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Een goeie manier is de WK winnen!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:59 schreef Drxx het volgende:
Derksen moet een keer
publiekelijk vernederd worden. Midden op de Dam of zo. Wat een Holland-misgunner is 't ook echt
Ik zou jou eens anaa, uhm publiekelijk vernederenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:59 schreef Drxx het volgende:
Derksen moet een keer
publiekelijk vernederd worden. Midden op de Dam of zo. Wat een Holland-misgunner is 't ook echt
Vergeet je niet aan te melden voor de FOK! subpoule.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu beginnen.
De schaal van Johannes herleeft. Verguisd maar succesvol.
in de kasseienetappe gaat ie sowieso z'n sleutelbeen breken. Alleen ziet elke kijker duidelijk de breuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In de Dauphine kwam ie er niet aan te pas. Contador oogde wel erg goed
Toen was hij gevallen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
In de Dauphine kwam ie er niet aan te pas. Contador oogde wel erg goed
Je bent zelf lekker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf lekker synchroon
Das voor de vertalingquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Irritant dat zelfs de trainer nu met een koptelefoon zit.
VI Maffiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:12 schreef opperkleurder het volgende:
Wederom bewijs dat Sierd niks hoort en dat vraag en antwoord gescript is.
Komt even uit de lucht vallen deze post.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Frankrijk was totaal niet strijdbaar vandaag
Dikzak.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag al 2 ijsjes op, maar ik overweeg toch om er nog één te nemen.
Vrieslolly?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
Vies dikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
Goed idee, ik haal ook even een ijsje uit de vriezer tijdens de reclame.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Pascalus het volgende:
GGMM is een beetje de Nico Dijkshoorn van dit topic.
IK HOU NIET VAN ONWAARHEDENquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef DrDentz het volgende:
Sierd de Vos (Veldhoven, 29 augustus 1959)
Michael Joseph Jackson (Gary (Indiana), 29 augustus 1958
Sierd verkondigt onwaarheden
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Pascalus het volgende:
GGMM gaat niet mee in de vreugde van dit forum.quote:
Ik houd niet van Nico Dijkshoorn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef Pascalus het volgende:
IK FLUIT NIET IN DE ONDERSTE REGIONENquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stuur de feiten dan maar via de mail.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd niet van Nico Dijkshoorn.
Ik zal dit doorgeven aan GGMM.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik houd niet van Nico Dijkshoorn.
Wie wel eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef S0nic het volgende:
Johan had nog nooit van James gehoord voor dit WK
Johan kijkt geen buitenlands voetbal.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:20 schreef S0nic het volgende:
Johan had nog nooit van James gehoord voor dit WK
Vrouwen kunnen nietsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
Het enige wat Escha hoeft te doen is dat doek weg te trekken om dat schilderij te laten zien, en zelfs dat kan ze niet.
Ze kan wel goed andere dingen weg trekkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
Het enige wat Escha hoeft te doen is dat doek weg te trekken om dat schilderij te laten zien, en zelfs dat kan ze niet.
Mogen in WK ook tieten GGMM?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
bij porto was het al een baasje hoor...quote:
Het enige wat GGMM hoeft te doen is te modereren om het topic een beetje schoon te houden en zelfs dat kan hij niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
quote:
Ga janken ze is fokking lekkerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik heb gehoord dat ze klachten heeft over de kwaliteit van de tap.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het enige wat GGMM hoeft te doen is te modereren om het topic een beetje schoon te houden en zelfs dat kan hij niet.
Dan ga je een weekendje naar Noordwijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
Die selfieactie hč, dan mag je achter Oranje aan. Maar dit zijn de voorrondes pas?
Wat als ze er morgen uitliggen?
Je wint alleen een plaats in de finale, ze sturen niet eens iedereen die "wint" naar Brazilië.quote:
Ja precies. ik hoef dan echt niet meer te gaan als ze eruit liggenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
Die selfieactie hč, dan mag je achter Oranje aan. Maar dit zijn de voorrondes pas?
Wat als ze er morgen uitliggen?
Maar hoe werkt het, dan ga je daar alsnog heen en dan mag je naar een andere wedstrijd ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies. ik hoef dan echt niet meer te gaan als ze eruit liggen
Ga afwassen ofzoquote:
nee ik bedoel tijdens de dagelijkse voorrondes, van die vier alleen degene die door gaat is aanwezigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je wint alleen een plaats in de finale, ze sturen niet eens iedereen die "wint" naar Brazilië.
Tegen die tijd zie ik al groen van de sambuccaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Tsjongejonge morgen rond deze tijd hebben we nog niet gespeeld, dat wordt een latertje.
Bij rust is het al gespeeld en kun je naar bed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Tsjongejonge morgen rond deze tijd hebben we nog niet gespeeld, dat wordt een latertje.
Was eigenlijk al wat laat vond ik, maar na mijn sinaasappelsapje viel ik alsnog bijna inslaap. Mijn leven gaat niet over rozen.quote:
Nee. En Costa Concordia ook al niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:30 schreef opperkleurder het volgende:
Heeft Costa del Sol het WK al eens gehaald?
In zijn Antwerp tijd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar de lippen lopen dus als enige niet bij mij synchroon met het geluid?![]()
[ afbeelding ]
Ja, teringirritant.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
Die René laat nooit iemand uitpraten. Gaat net zolang door met het begin van zijn zinnetje tot de ander stopt.
Ja maar Hansie, Hansie, Hans, ja maar Hansie, Hansie, Hansie, denk jij nou werkelijk, Hans, Hansie, Hansiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:34 schreef VMSDKR het volgende:
Die René laat nooit iemand uitpraten. Gaat net zolang door met het begin van zijn zinnetje tot de ander stopt.
quote:
Precies, en dan dat schoudertikken erbij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, Hansie, Hans, ja maar Hansie, Hansie, Hansie, denk jij nou werkelijk, Hans, Hansie, Hansie
Je bent het toch wel met mijn eensquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar Hansie, Hansie, Hans, ja maar Hansie, Hansie, Hansie, denk jij nou werkelijk, Hans, Hansie, Hansie
JA LAAT ME NOU UITPRATEN MANquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tevens een vervelende man, komt in de buurt van een volksmenner, ook nog eens vies dik.quote:
Jij werkt niet dus je mag niks zeggen gr syntixquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tevens een vervelende man, komt in de buurt van een volksmenner, ook nog eens vies dik.
Geen voorbeeld voor de maatschappij, dat gaat echt ner-gens over.
Syntixquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:37 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jij werkt niet dus je mag niks zeggen gr syntix
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:35 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dat is zeker Nico Scheringa van de NSB Bank.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:39 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De neef van Dirk Scheringa is zwerver in Groningen.
Maar dit geheel terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |