Natuurlijk hebben ze daar tekenaars voor. Maar het is toch leuk dat ze het doen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:46 schreef chufi het volgende:
Daar hebben ze mannetjes voor en die doen dat zo .. Kost geen drol ...
Ze doen het bijna elke dag... Niets met WK te maken .. Nu actueel dat was het ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze daar tekenaars voor. Maar het is toch leuk dat ze het doen?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef chufi het volgende:
We zitten hier niet in de COS reeks he!! En dan ook nog een kut maatje pink titel ...
Ik begrijp niet waarom je zo zuur doet. Ik vind het leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen het bijna elke dag... Niets met WK te maken .. Nu actueel dat was het ..
Ik vind het ook leuk, vooral ook omdat het elke keer weer een verrassing is wat ze ervan gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze daar tekenaars voor. Maar het is toch leuk dat ze het doen?
Er gaan soms weken voorbij dat er niets bijzonders mee gedaan wordt hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze doen het bijna elke dag... Niets met WK te maken .. Nu actueel dat was het ..
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk, vooral ook omdat het elke keer weer een verrassing is wat ze ervan gemaakt hebben.
Ik heb een Engels sprekende manager op de werkvloer rondlopen en zij vindt het woord "Scheisse" geil klinken ... Maar vandaag heb ik even geen zin ...quote:
Maak je niet te druk... Ik ben niet zuurquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je zo zuur doet. Ik vind het leuk.
Jullie letten gewoon te weinig op ,, soms hebben vrouwen dat ...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er gaan soms weken voorbij dat er niets bijzonders mee gedaan wordt hoor.
Toen Fiep Westendorp jarig was hadden ze er een Siepie-google van gemaakt, ook zo leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Het wordt hier nu wel héél erg donker. Zal me niet verbazen als er een bui aankomt, even op buienradar kijken.
Hmm nee, er komt nog niets aan.
Het is slecht voor je darmen als je het ophoudt hoor, dus zin of geen zin, gewoon naar de pot.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een Engels sprekende manager op de werkvloer rondlopen en zij vindt het woord "Scheisse" geil klinken ... Maar vandaag heb ik even geen zin ...
Jij ziet dingen die er niet zijn, sommige mannen hebben datquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jullie letten gewoon te weinig op ,, soms hebben vrouwen dat ...
Van mij mag de pleuris wel uitbreken als het daardoor wat afkoelt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen Fiep Westendorp jarig was hadden ze er een Siepie-google van gemaakt, ook zo leuk.
Hier is het ook best een beetje schemerig, maar volgens mijn app blijft het droog.
Nee dat is het probleem niet .. Ik wil alleen geen misbruik maken van de situatiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is slecht voor je darmen als je het ophoudt hoor, dus zin of geen zin, gewoon naar de pot.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag de pleuris wel uitbreken als het daardoor wat afkoelt.
Is het zo benauwd daar? Hier nergens last van ..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag de pleuris wel uitbreken als het daardoor wat afkoelt.
Hèhèhè. Afkomst verloochent zich niet, ben blij dat het je bekend voorkomt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]Disana, wat een taalgebruik, je kan wel merken waar je geboren bent
![]()
Het is ook niet fijn als benauwd is, maar ik denk niet dat de pleuris uit gaat breken.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]Disana, wat een taalgebruik, je kan wel merken waar je geboren bent
![]()
Het is ook niet fijn als benauwd is, maar ik denk niet dat de pleuris uit gaat breken.
Ja, en ik moet ook een lamp aan hebben. Jullie niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het zo benauwd daar? Hier nergens last van ..
Ja licht aan inmiddels ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en ik moet ook een lamp aan hebben. Jullie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |