abonnement Unibet Coolblue
pi_143009443
Sinds gister helemaal verhuisd :) nu de stad ontdekken etc
pi_143011812
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Sinds gister helemaal verhuisd :) nu de stad ontdekken etc
welkom :)
En succes met verkennen.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_143095797
Zou der ooit nog een week komen waarin er geen doorgaande weg in het centrum wordt open gebroken?!

Toen ik vorig jaar nog aan de Gasthuisring woonde ben ik daar eerst helemaal ingebouwd. Daarna verhuist richting de Besterd en nu liggen èn de Kwaadeindstraat èn de hoek spoorlaan-NS-plein open.

Kan ik weer omrijden om de stad uit te komen...
pi_143106721
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Zou der ooit nog een week komen waarin er geen doorgaande weg in het centrum wordt open gebroken?!

Toen ik vorig jaar nog aan de Gasthuisring woonde ben ik daar eerst helemaal ingebouwd. Daarna verhuist richting de Besterd en nu liggen èn de Kwaadeindstraat èn de hoek spoorlaan-NS-plein open.

Kan ik weer omrijden om de stad uit te komen...
Best wel goede vraag, ze breken echt alles open tegenwoordig
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_143107175
Volgens mij was/is de Kwaadeindstraat dicht omdat er iets was bij de kruising van de Ringbaan West na de hoosbuien van vorige week (sinkhole oid)
Na aanleiding van de wateroverlast verwacht ik dat er eerder meer als minder gewerkt zal gaan worden aan de infrastructuur in de toekomst.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143107263
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:08 schreef Guard het volgende:
Volgens mij was/is de Kwaadeindstraat dicht omdat er iets was bij de kruising van de Ringbaan West na de hoosbuien van vorige week (sinkhole oid)
Na aanleiding van de wateroverlast verwacht ik dat er eerder meer als minder gewerkt zal gaan worden aan de infrastructuur in de toekomst.
Sink hole was op de jules verneweg
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_143107706
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:10 schreef theKiD het volgende:

[..]

Sink hole was op de jules verneweg
O.a. ja.
Ik heb meer plekken gezien waar de bodem onder straat dan wel stoep (gedeeltelijk) weggespoeld was. Op de Jules Verne weg was het het ergst inderdaad
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143108297
Dat van de kwaadeindstraat lijkt toch gepland te zijn en duurt ook nog wel even:
http://ltc.andes.nl/ltc/p(...)c4-ac44-a71de58bb35a
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 00:28:31 #234
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_143110779
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:37 schreef SwiffMeister het volgende:
Zou der ooit nog een week komen waarin er geen doorgaande weg in het centrum wordt open gebroken?!

Toen ik vorig jaar nog aan de Gasthuisring woonde ben ik daar eerst helemaal ingebouwd. Daarna verhuist richting de Besterd en nu liggen èn de Kwaadeindstraat èn de hoek spoorlaan-NS-plein open.

Kan ik weer omrijden om de stad uit te komen...
Nee, dat is normaal hier. Echt alles ligt altijd open. En als ze dan klaar zijn beginnen ze opnieuw. Niet te geloven
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_143114268
Ik zou zeggen: schrijf een brief en duw hem in de brievenbus van de maawmuur
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 08:33:55 #236
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_143114672
Ik vind het ook knap dat ze mijn exacte route naar het werk kunnen opengooien :')
pi_143126618
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143139213
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 08:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Sinds gister helemaal verhuisd :) nu de stad ontdekken etc
en al een beetje de toerist uitgehangen?
Ik ben nog niet echt buiten geweest, geen idee wat ik kan gaan doen, wacht de top-week wel af :@
pi_143139544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef AMangold het volgende:

[..]

en al een beetje de toerist uitgehangen?
Ik ben nog niet echt buiten geweest, geen idee wat ik kan gaan doen, wacht de top-week wel af :@
ik ook niet, ik weet station (om naar mn werk te gaan :+ ) de AH XL en bijbehorende winkels aldaar, en mn complex haha, TOPweek doe ik niet aan mee ivm werk en is niet zo mijn ding, in andere studentensteden wel gedaan (Utrecht en Maastricht) maar mijn ding niet zo.

Ook erg druk gehad hoor, vandaag Maastricht om kamer leeg te halen etc
pi_143139776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik ook niet, ik weet station (om naar mn werk te gaan :+ ) de AH XL en bijbehorende winkels aldaar, en mn complex haha, TOPweek doe ik niet aan mee ivm werk en is niet zo mijn ding, in andere studentensteden wel gedaan (Utrecht en Maastricht) maar mijn ding niet zo.

Ook erg druk gehad hoor, vandaag Maastricht om kamer leeg te halen etc
ja ik weet de EMTE, de albertheijn (onder mijn appartement haha) en het centraal station en station universiteit te zijn en dan heb je het ook zo'n beetje :)

Ik heb nog niet echt ervaring met top-weken.. vorig jaar wel introductieweek gehad in breda, maar dat was alleen van mijn opleiding dus toch anders.. De eerste dag van de topweek moet ik wel missen want dan kom ik pas terug van vakantie :D :P
pi_143140904
ik weet de AH xl en heb reeds ontdekt dat daar ook een big bazaar *O*, kruidvat, blokker, apotheek, etos, Gall en gall en bart smit zit en van haren & c&a haha

heb nog geen idee waar de uni is, welke kant op _O-
pi_143141816
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet de AH xl en heb reeds ontdekt dat daar ook een big bazaar *O*, kruidvat, blokker, apotheek, etos, Gall en gall en bart smit zit en van haren & c&a haha

heb nog geen idee waar de uni is, welke kant op _O-
Naar het westen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143142959
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:28 schreef Memento-Mori het volgende:
ik weet de AH xl en heb reeds ontdekt dat daar ook een big bazaar *O*, kruidvat, blokker, apotheek, etos, Gall en gall en bart smit zit en van haren & c&a haha

heb nog geen idee waar de uni is, welke kant op _O-
ipv naar station ga je de andere kant uit richting die grote toren (westpoint) rechtdoor oversteken en dan alsmaar rechtdoor blijven gaan, dan kom je er. En als ik me niet vergis kom je dan langs de flat van Amengold
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_143146987
Oh ja Top Week, dan is het weer gedaan met de rust op de campus.
Nou ja als die studentjes maar niet naar de Starbucks gaan als ik mijn doppio wil :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:41:07 #245
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_143156018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:03 schreef AMangold het volgende:

geen idee wat ik kan gaan doen
Koffie drinken ^O^
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_143164722
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:11 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ipv naar station ga je de andere kant uit richting die grote toren (westpoint) rechtdoor oversteken en dan alsmaar rechtdoor blijven gaan, dan kom je er. En als ik me niet vergis kom je dan langs de flat van Amengold
Vast wel, want de Universiteit ligt in mijn achtertuin :@ haha

ps. ik heb al een herkenpunt om 's avonds de weg naar huis te vinden :D ik noem het de kleurtjesflat (of kerstboom xD)
pi_143164945
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 09:41 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Koffie drinken ^O^
doe ik thuis al :@
pi_143165254
Nieuwe Burger bar is goed gekeurd :9 :Y)
I are Baboon
pi_143166168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 14:43 schreef AMangold het volgende:

[..]

Vast wel, want de Universiteit ligt in mijn achtertuin :@ haha

ps. ik heb al een herkenpunt om 's avonds de weg naar huis te vinden :D ik noem het de kleurtjesflat (of kerstboom xD)
Westpoint :D
Ja ik denk dat ik al weet waar jij ongeveer zit. emte bij het winkelcentrum bedoel je. voor jou dus onder spoor door tegen over de benzine pomp
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_143167873
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 15:24 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Westpoint :D
Ja ik denk dat ik al weet waar jij ongeveer zit. emte bij het winkelcentrum bedoel je. voor jou dus onder spoor door tegen over de benzine pomp
ja die :D waar de hema, blokker en kruidvat ook zitten :D (weet steeds iets meer :P oja weet de aldi, na even zoeken nu ook te vinden :D )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')