quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Heb je iets op het hart? Gooi het in de groep joh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Mensen het voetbal is alweer 40 minuten voorbij.. we kunnen weer praten
Neuh, ik verveel me gewoon... dit geklets op tv tussendoor boeit me niet zo heel veel eigenlijkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:42 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb je iets op het hart? Gooi het in de groep joh.
Kijk gwn ned 1, VI oranje ben ik beu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Neuh, ik verveel me gewoon... dit geklets op tv tussendoor boeit me niet zo heel veel eigenlijk
Handig, dan kun je drie tepelpiercings dragen i.p.v. 2. Ja het leven zit vol met verrassingen. Zelf heb ik een enorme penis.quote:
Al lang?quote:
Ik heb Ned. 1 opstaan en dat boeit me dus juist niet... VI vind ik al helemaal niksquote:
Geef toe, hij was grappigquote:
Een prins Albert? Lijkt me ook wel geil.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:46 schreef picodealion het volgende:
Ik heb er een tijd een piercing in gehad.
Ik heb wel vaker humor. Mensen snappen het alleen niet..quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:49 schreef picodealion het volgende:
Dat past niet echt in een tepel. En ja dyon, je verraste me met je plotselinge vertoon van humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |