Moest ook een beetje aan herr 40-45 denkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het een Duitser was.
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)quote:
Aha, ik snap het in 1 keer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)
Browsers hebben geen zin om het zelfde ding twee keer te laden, dus bewaart hij dat plaatje even in zijn geheugen. En als jij het dus in het topic plaatst haalt jouw browser het weer uit zijn geheugen, en niet van het internet.
Daarom kan jij het plaatje zien terwijl wij het niet kunnen zien. En wij kunnen het niet zien omdat de eigenaar van de site waar dat plaatje vandaan komt, niet wilt dat je zijn plaatjes op een andere site gebruikt.
Dat heeft u netjes en helder uitgelegd!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij hebt het plaatje al een keer gezien (toen je het opzocht om te plaatsen)
Browsers hebben geen zin om het zelfde ding twee keer te laden, dus bewaart hij dat plaatje even in zijn geheugen. En als jij het dus in het topic plaatst haalt jouw browser het weer uit zijn geheugen, en niet van het internet.
Daarom kan jij het plaatje zien terwijl wij het niet kunnen zien. En wij kunnen het niet zien omdat de eigenaar van de site waar dat plaatje vandaan komt, niet wilt dat je zijn plaatjes op een andere site gebruikt.
Ik hoor dat ik mee ga???quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
Ik hoor dat ik op vakantie ga. Witte stranden, palmbomen en rum.
Al geweestquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij gaat maar met je gouden pik en die-hard IT'er.
Ja-makin-me-crazy.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Al geweestSeptember nog een keer hoop ik.
Maaruh Jamaica?
Zit je nu keihard te soppen?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
Deze is ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
[ afbeelding ]
Ik rook nooit niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja-makin-me-crazy.![]()
Smoke je dan ook de blunts?
moet die zwarte piet discussie hier nou ook alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Damm![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |