SPOILER: Voor de vrouwen onder ons...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
wa is het nu, wel of niequote:
NEUKENquote:
quote:
Tofquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef kree het volgende:
Ok A gebeld.
Wat ik al een beetje dacht klopt gelukkig wel A wil me wel hebben.
Of ik volgende week kan meedraaien (weekje hotel eindhoven) en dan maakt ie ondertussen het contract in orde.
Daar hoor ik maandag meer over.
B kan nu dus helemaal een dikke vinger krijgen en A was het er helemaal mee eens dat het wel een rare gang van zaken was.
Jeeuh blij
Hij wil haar vergeten maar niet door met een ander te neuken , allee zo heb ik het begrepenquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef kree het volgende:
Ok A gebeld.
Of ik volgende week kan meedraaien (weekje hotel eindhoven) en dan maakt ie ondertussen het contract in orde.
B kan nu dus helemaal een dikke vinger krijgen en A was het er helemaal mee eens dat het wel een rare gang van zaken was.
Jeeuh blij
Als ik heel eerlijk ben heb ik daar echt totaal geen behoefte aan.quote:
PROFICIATquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:17 schreef kree het volgende:
Ok A gebeld.
Jeeuh blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
hij wil het poepen vergeten door met een andere te gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij wil haar vergeten maar niet door met een ander te neuken , allee zo heb ik het begrepen
Geen behoefte in neuken? Maar dat meisje waarop je verliefd bent, wil je toch wel eens neuken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben heb ik daar echt totaal geen behoefte aan.
Waaraan wel zeg ik niet want dan voel ik me zo'n doetje...
Nee, hij wil het poepen met iemand vergeten door te gaan poepen met een ander.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij wil het poepen vergeten door met een andere te gaan?
AEQUE WAT WIL JE EIGENLIJK NEUKEN OM IEMAND TE VERGETEN OF AANDACHT? We snappen je niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hij wil het poepen vergeten door met een andere te gaan?
nu snap ik het helemaal niet meerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, hij wil het poepen met iemand vergeten door te gaan poepen met een ander.
Of toch niet?
volgens mij zn ex, om de nieuwe te vergeten ?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:21 schreef complicate het volgende:
[..]
AEQUE WAT WIL JE EIGENLIJK NEUKEN OM IEMAND TE VERGETEN OF AANDACHT? We snappen je niet.
Ik ook niet Aeque is wat complicatedquote:
Heb je zonder te weten al een volwassen zoon?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ook niet Aeque is wat complicated![]()
Hij wil de nieuwe waarop hij verliefd is vergeten .quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
volgens mij zn ex, om de nieuwe te vergeten ?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je zonder te weten al een volwassen zoon?
Hij wil *iemand* vergeten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij wil de nieuwe waarop hij verliefd is vergeten .
Hij wil zijn eenzijdig verliefdheid vergeten.quote:
Of al getrouwdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je zonder te weten al een volwassen zoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |