Mijn punt niet snappenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Allemaal heel kut dat er tegenwoordig overal voor betaalt moet worden maar wtf is 4 eu nou?kom op man
Zeiken over 4 eurquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mijn punt niet snappen
Ik zeg toch duidelijk dat het niet om die 4 euro gaat?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mijn punt niet snappen
Maar die 4 euro is wel de aanleiding om te klagenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:58 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Mijn punt niet snappen
tja als jij niet kan lezen houdt het op.quote:
Gewoon een keer niet 4 hamburgers bij de mac halen dan kan je die 4 eu zo betalen man.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
tja als jij niet kan lezen houdt het op.
nee. De aanleiding is dat een evenement wat duizenden bezoekers trekt het nu met minder budget moet doen terwijl waardeloze kunstenaars die nog nooit iets hebben geproduceerd wat iemand wil hebben gewoon door kunnen gaan met knutselen op kosten van de staat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar die 4 euro is wel de aanleiding om te klagen
Ik ben het zeer zeker met je eens dat subsidies naar kunstenaars en noem het maar op moet stoppen. Als ze kunst produceren dat in de smaak valt kopen mensen het en kunnen ze dus een leven als kunstenaar leiden. Hebben ze subsidies nodig om te kunnen leven zijn ze niet goed genoeg en zullen ze, net als ieder mens, moeten gaan werken en die bezigheid gewoon als hobby moeten beschouwen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
nee. De aanleiding is dat een evenement wat duizenden bezoekers trekt het nu met minder budget moet doen terwijl waardeloze kunstenaars die nog nooit iets hebben geproduceerd wat iemand wil hebben gewoon door kunnen gaan met knutselen op kosten van de staat.
Precies. En op deze manier heb ik niet het idee dat de overheid er in het belang van de maatsschappij is. Anders zou de afweging “duizenden mensen 4 euro laten betalen of 5 kunstenaars onderhouden met hobbyen en knutselen” een andere kant op slaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben het zeer zeker met je eens dat subsidies naar kunstenaars en noem het maar op moet stoppen. Als ze kunst produceren dat in de smaak valt kopen mensen het en kunnen ze dus een leven als kunstenaar leiden. Hebben ze subsidies nodig om te kunnen leven zijn ze niet goed genoeg en zullen ze, net als ieder mens, moeten gaan werken en die bezigheid gewoon als hobby moeten beschouwen.
Dat is inderdaad een groeiend probleem. Ze zijn allemaal bang voor een herhaling van de strandrellen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Lastpost het volgende:
Wat ik overigens een groter probleem vind is die verneukte regelgeving en voor alles dusdanig absurde eisen stellen dat veel ondernemers, evenementen etc. gewoon afhaken in Rotterdam.
Extra hekken, meer beveiliging, een waslijst aan eisen voor de bezoekers, verplichte indeling, extra nooduitgangen, geluidsnormen, ingeperkte tijden, absurde eisen voor een vergunning en ga zo maar door. Veel kleinschalige evenementen in de stad worden de nek omgedraaid door het geouwehoer over regeltjes en bijbehorende absurde kosten die gemaakt dienen te worden.
Over spontaniteit gesproken, je hoeft in de stad maar een klapstoeltje neer te zetten met limonade op een tafeltje in het park en er komt binnen no-time wel weer een stadswacht naar een vergunning vragen.
En na een half uur komt een ijverige diender de hele zooi weer afbreken omdat ik geen vergunning heb en als bonus nog een boete van Brein. Nee danku.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:20 schreef jogy het volgende:
regel 10 vierkante meter aan dekzeil, een sterke beamer en een paar hobbyisten en een plein en doe het zelf. Lekker ludiek.
Misschien ergens in een dorp i.p.v van de grote steden, waar ze nog niet zo verneukt zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En na een half uur komt een ijverige diender de hele zooi weer afbreken omdat ik geen vergunning heb en als bonus nog een boete van Brein. Nee danku.
De opvolger van de dance parade zou morgen zijn maar de organisatie ging vandaag faillietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:28 schreef blek het volgende:
Rotterdam![]()
Geen danceparade toestaan maar wel een negerparade
Geen 4 euro muntstuk hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:08 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
4 euro voor je prachttopic. Kan je ook weer gezellig naar de bios
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |