Mag het hopen van wel zegquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:03 schreef Crack_ het volgende:
Weet je of ze wel mee begrafenis gaat regelen enzo?
Wat zou hij nog langer daar moeten doen als de begrafenis is geweest dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal ze later ook wel terugslag van krijgen natuurlijk maar inderdaad. Alleen maar naar feestjes, festivals.
M'n vader was er ook wel beetje klaar mee volgens mi want hij komt na begrafenis gelijk naar Nederland terug
Ja.. dat zou erg zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel zegzou echt idioot zijn anders
Dankje Tjok
Ja geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk niksquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zou hij nog langer daar moeten doen als de begrafenis is geweest dan?
Nee, haha dat bedoel ik. Dus zo gek is het niet dat ie dan naar huis komt. En even rust (dagje vrij oid) is wel lekker na zo'n hectische periode, of gaat ie ook meteen werken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk niks
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef Fylax het volgende:
Net pas wakker terwijl ik een uur geleden al bij m'n vriendin zou zijn.
Nee hij heeft al paar weken vrij van z'n werk dus ik neem aan dat hij nog wel wat tijd krijgtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, haha dat bedoel ik. Dus zo gek is het niet dat ie dan naar huis komt. En even rust (dagje vrij oid) is wel lekker na zo'n hectische periode, of gaat ie ook meteen werken?
Ohja, dat is fijn!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij heeft al paar weken vrij van z'n werk dus ik neem aan dat hij nog wel wat tijd krijgt
Wow wtf.. Respectlozer kan echt nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb één keer een super sneue begrafenis meegemaakt. Er was bijna niemand en dat vond ik al sneu, maar oke.. dat kan. Maar de begrafenisondernemer die had zich totaal niet voorbereid en zat met zn telefoon te kutten en alles. Echt
Ja, was echt verschrikkelijk. Snap sowieso niet waarom je dan dit werk gaat doen..quote:
Hallo Portugese Pedroquote:
Paco dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |