Nee naja, ik weet zelf ook niet hoe ik zou reageren.. misschien wel helemaal niet huilen maar heel gevoelloos ermee omgaan ofzoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt.. maar een verwerkingsproces bij mensen die te horen krijgen dat ze doodgaan verloopt bij bijna iedereen het zelfde. En daar hoort continu huilen toch niet bij.
Uitzonderingen tsja, en ik zou het wel begrijpen maar ook niet weten wat ik er mee zou moeten
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:50 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar Bush heeft Al Qaeda een beetje geholpen bij 9/11
Zo zeg jij bent goed op de hoogte.quote:
Ja heel leuk.Fahrenheit 9/11quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden nog een documentaire over hem gezien. FF zoeken
Yep die. Die was echt heldig. Vooral dat stukje met borstmelk is slecht en aanstekers in vliegtuigen zijn goed.quote:
En je gelooft natuurlijk elk gedeelte van die docu.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Yep die. Die was echt heldig. Vooral dat stukje met borstmelk is slecht en aanstekers in vliegtuigen zijn goed.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je gelooft natuurlijk elk gedeelte van die docu.
Bijna iedereen doet het zelfde want we zijn allemaal mensenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee naja, ik weet zelf ook niet hoe ik zou reageren.. misschien wel helemaal niet huilen maar heel gevoelloos ermee omgaan ofzo
Nah, niet elkquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En je gelooft natuurlijk elk gedeelte van die docu.
Junkie ex geloofde ook in die shit. Even nog een keer benadrukken wat voor een gekkie dat was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben daar groot fan van. 10/10 zou weer hardop lachen.
Paxcon sigquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben daar groot fan van. 10/10 zou weer hardop lachen.
Klopt, heb ik laatst ook nog gelezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet het zelfde want we zijn allemaal mensen. Wel verschillen natuurlijk.. maar de algemene fases verlopen zo: ontkenning, boos, verdrietig en dan erbij neer leggen
Ik heb een doorzetting vermogen van 1 mil. Ik leg me er nooit neer.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet het zelfde want we zijn allemaal mensen. Wel verschillen natuurlijk.. maar de algemene fases verlopen zo: ontkenning, boos, verdrietig en dan erbij neer leggen
Eigenlijk verloopt alles volgens die fases als je iets moet verwerkenquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik heb een doorzetting vermogen van 1 mil. Ik leg me er nooit neer.
Ik heb liever een een fiscaal vermogen van 1 milquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:56 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Ik heb een doorzetting vermogen van 1 mil. Ik leg me er nooit neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |