SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
ik heb nu ook een miniquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet niet wat je gewend bent?Er is ook een HTC One mini, die is kleiner.
[ afbeelding ]
tell me more, tell me morequote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik! De mini. Goede telefoon. 8/10
Ssst, ik ga dinsdag Paxcon en johannes meeten, maar als zij dit lezenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of Toto houdt van handboeien en zweepjes.
quote:
Sorry KSquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn hartje alleen voor mij klopte.
Even krassen maar.
Ik denk dat Toto meer van touw en blinddoekjes isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of Toto houdt van handboeien en zweepjes.
Was jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Je was er toch voor een 2e keer naar toe gegaan?
Hier review:quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb nu ook een mini
[..]
tell me more, tell me more
hoe is de batterij en de camera? stond op een website niet zo goe aangeschreven
Misleidende titel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_tijdens_ruig.html/bondage
Mijn vader heeft als 't goed is vanochtend gebeld, dus als 'ie thuis is weet ik het.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bel dat ziekenhuis nou eens man. Niet afwachten tot het Radboud jou belt.
Heeft hij geen mobiele telefoon of telefoonaansluiting op zijn werk?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft als 't goed is vanochtend gebeld, dus als 'ie thuis is weet ik het.
Haha jawel, maar druk op het werk, en of ik het nou om 13:53 weet of om 16:30quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft hij geen mobiele telefoon of telefoonaansluiting op zijn werk?
Oh dus er wordt al werk van gemaakt. Dat zal eens tijd worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet al wel welke chirurg ik krijg trouwens
Heb al gegoogled, komen wel goeie recensies op op zich, maar of hij een oplossing heeft weet je natuurlijk nooitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus er wordt al werk van gemaakt. Dat zal eens tijd worden.
Het is iig mooi dat je nu naar een academisch ziekenhuis gaat.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb al gegoogled, komen wel goeie recensies op op zich, maar of hij een oplossing heeft weet je natuurlijk nooit
Universitair geloof ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is iig mooi dat je nu naar een academisch ziekenhuis gaat.
Een academische studie volg je op een universiteit. Een academicus heeft aan een universiteit gestudeerd, en een academisch ziekenhuis is universitair.quote:
Kijk. Bedankt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een academische studie volg je op een universiteit. Een academicus heeft aan een universiteit gestudeerd, en een academisch ziekenhuis is universitair.
Thnxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
The more you know! Hoop voor je dat er iets nuttigs uit dat onderzoek komt.
Die fotoquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Toto69 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)n_tijdens_ruig.html/bondage
Het is hier opzich nog wel lekker.. door het windje is het allemaal goed te doenquote:
Slijmjurkquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is hier opzich nog wel lekker.. door het windje is het allemaal goed te doen.
En ik had je een smsje gestuurd
Nohquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slijmjurk
[..]had telefoon uitgezet en alles. Lief, dank je.
Het ging niet slecht. Was leuk gesprek. Duurde wel een uur. En ze gaan mijn oude begeleider bellen om te kijken of hij wat te zeggen heeft verder.
Maar zijn meerdere kandidaten. Dus fingers crossed.
Een uur zeg, lang! Ik hoop het echt voor je. Was dit tijdelijk of vast of met vooruitzicht op vast?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slijmjurk
[..]had telefoon uitgezet en alles. Lief, dank je.
Het ging niet slecht. Was leuk gesprek. Duurde wel een uur. En ze gaan mijn oude begeleider bellen om te kijken of hij wat te zeggen heeft verder.
Maar zijn meerdere kandidaten. Dus fingers crossed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |