SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is Zhano boos.![]()
![]()
Ik wou even wat goedkope t-shirts op Zalando kopen, maar die hele site staat vol met shirts met tyfes prints en niet rullevante teksten er op.
Feyenoord Rotterdam![]()
![]()
Maak opeens 250. winst op tots kompany. Wist niet dat die zo erg gestegen was.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Erg verstandig om hem nu te verkopen ja. Morgen maakt hij de winnende tegen Argentienquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
![]()
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen schatten me dan ook in als iemand van 16-18.![]()
Boeiendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Erg verstandig om hem nu te verkopen ja. Morgen maakt hij de winnende tegen ArgentienIk verkoop me spelers omdat ik nu een team wil. Die extra coins maken me niet zoveel uit eigenlijk. Viel me alleen op dat ik bij veel spelers best veel winst maak, en vooral bij hem
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef over_hedge het volgende:
![]()
![]()
Gisteren Pogba voor 258K gekocht, nu de goedkoopste BIN 296K. Di Maria gisteren 280K, nu 322K.
Het gaat erg hard met de prijzen.![]()
you're a moneymakerquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren Pogba voor 258K gekocht, nu de goedkoopste BIN 296K. Di Maria gisteren 280K, nu 322K.
Het gaat erg hard met de prijzen.![]()
blij dat ik dezelfde bet als jou heb
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hemDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is goed Maverquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hem![]()
Ik heb geen uitkering. Ik moet werken voor mijn geld.quote:
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you're a moneymaker![]()
blij dat ik dezelfde bet als jou heb![]()
![]()
Ben benieuwd naar je ervaringen met iMotm Robbenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:58 schreef over_hedge het volgende:
ik ga motm robben eens proberen. Lijkt me toch best goed als st met ibra naast hem![]()
![]()
ik heb zijn SIF, die gaat een stuk minder hard kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ik
tot wanneer zitten deze bazen in Packs? is dat morgen avond over ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb ook nog een TOTS Pogba dus ik hoop met je meequote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dit voor alle blauwe en groene kaartjes, dus een heel bijzondere presatie is het niet. Wel blij dat ik niet nog een dag gewacht heb. Als Frankrijk toch eens wint vanavond, dan gaat Pogba naar de 400K toe denk ik![]()
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet me eerst concentreren op school. Dan heb ik geen tijd voor andere dingen.![]()
Heel lang.. maar ik wil eerst vakantie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar voor mijn gevoel ben jij nu al twee jaar bezig met afstuderen.. hoe lang moet je nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |