Zal wel slim zijn als hij in de kopgroep zit. Zo moet Giant rijden. Maar ik denk niet dat dat gebeurt.quote:
Mandy heeft z'n nek gebrokenquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan dit commentaar niet meer serieus nemen na Johannes_Vermeer en Mani89 hun alternatieven
Renaat natuurlijk, ik deze Tour geen seconde naar de NOS luisteren.quote:
Als Wuyts terug is wordt het toch weer NOS.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Renaat natuurlijk, ik deze Tour geen seconde naar de NOS luisteren.
Nee dan nog niet. Herbert is zo'n ongelooflijke kneus, ik kan er niet meer naar luisteren.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als Wuyts terug is wordt het toch weer NOS.
Wel naar Joris?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dan nog niet. Herbert is zo'n ongelooflijke kneus, ik kan er niet meer naar luisteren.
Herbert zou ik graag in het skoekeloen gooien.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dan nog niet. Herbert is zo'n ongelooflijke kneus, ik kan er niet meer naar luisteren.
Jawel, de dagen dat de Belg naar het journaal gaat om 13.00.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Renaat natuurlijk, ik deze Tour geen seconde naar de NOS luisteren.
Nee dat vind ik een totale nobuddy. Overigens luister ik nu naar Maik, ook niks mis mee.quote:
Berkhoutquote:Op zaterdag 5 juli 2014 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik een totale nobuddy. Overigens luister ik nu naar Maik, ook niks mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |