Ik was eerder!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:38 schreef Hoplahopla het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moeten we nu? Het internet is kapot...!
Zei ik ook toen je vader me vannacht betrapte bij je moeder in bed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:46 schreef Hoplahopla het volgende:
KLB / Het internet is stuk
[..]
Ik was eerder!
Dude... Mijn ouders hebben elkaar al zeker 10 jaar niet meer gesproken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zei ik ook toen je vader me vannacht betrapte bij je moeder in bed.
Prehistorische meuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:57 schreef Barcaconia het volgende:
www.webcrawler.nl
www.altavista.nl
www.ilse.nl
www.bing.nl
Alternatieven genoeg.
De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar wordt niet afgeluisterd door de criminelen van de NSA.
Doe mij maar liever Duck Duck Go.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar wordt niet afgeluisterd door de criminelen van de NSA.![]()
Verder kan je ook de zoekfunctie van www.yandex.ru gebruiken, zolang je niets belastend over tsaar Poetin (vrede zij met hem) intypt, want anders heeft dit consequenties voor je aankomende bezoek aan Omsk en Krasnoyarsk of Irkutsk.
Volgens mij wordt iedereen in het 'vrije'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
De klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt
Dus maakt het ook geen zak uit als je een Russiche zoekmachine gebruikt flapdrol. Tenzij je vind dat er nog niet genoeg naar je gekeken wordt en ook graag jezelf onder de aandacht van het Kremlin brengtquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Volgens mij wordt iedereen in het 'vrije' westen afgeluisterd door de Yankees en gringo's.
TOR was ook niet echt een alternatief meer, zo te lezen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus maakt het ook geen zak uit als je een Russiche zoekmachine gebruikt flapdrol. Tenzij je vind dat er nog niet genoeg naar je gekeken wordt en ook graag jezelf onder de aandacht van het Kremlin brengt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |