quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:39 schreef Hoplahopla het volgende:
Nog steeds kapot. Hebben meer mensen hier last van?
De grootste Linux-haters zijn Apple Fanboys en die werken stiekem op 'Linux'...quote:
Waarom rotzooi als je ook gewoon Windows kan hebben?quote:
MacOS is gewoon linux. Als je dan loopt te haten als Mac user moet je je laten nakijken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
De grootste Linux-haters zijn Apple Fanboys en die werken stiekem op 'Linux'...De ironie...
Windows geen rotzooi vindenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom rotzooi als je ook gewoon Windows kan hebben?
MacOS is FreeBSDquote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:54 schreef HostiMeister het volgende:
MacOS is gewoon linux. Als je dan loopt te haten als Mac user moet je je laten nakijken.
Same shit.quote:
Werkt prima. Stabiel, goede ondersteuning en je kan er fatsoenlijk op gamen.quote:
Neequote:
Goh, klinkt bijna als Linux. Ik lees alleen geen lofbetuigingen over de GUI en goede memory managementquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:02 schreef HostiMeister het volgende:
Werkt prima. Stabiel, goede ondersteuning en je kan er fatsoenlijk op gamen.
Is je toetsenbord stuk? Je 'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:15 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee
[..]
Goh, klinkt bijna als Linux. Ik lees alleen geen lofbetuigingen over de GUI en goede memory management
Trouwens goede ondersteuning? Vandaar zeker dat er enkel patches worden uitgegeven op een dinsdag. Want tja. Stel je voor dat je mogelijke kritische bugs snel fixt
Nee, niet goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is je toetsenbord stuk? Je '' blijft plakken. Maar memory management op een windows bak is niet goed? En die lelijke kakgui van kde of x daar word ik ook niet vrolijk van. Ieder zijn ding, mijne is niet meer dat antieke linux.
Je 'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, niet goed.
Inderdaad erg lelijk hoor zo'n Linux Gnome GUI
[ afbeelding ]
KDE of bare X gebruiken als GUI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |