Maar dan zonder idealen en met een ongezonde honger naar aandacht en Starbucks.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:31 schreef virl3 het volgende:
Dat is toch simpelweg de huidige (mode)naam van hippie's?
En minimaal 2 Apple-producten. En een fiets zonder remmen en versnellingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Hipsters zijn mensen die in de zomer nog met een muts op lopen, hipstermannen hebben dan ook nog eens een baard.
Jawel hoor, ze beginnen zich als groep steeds vaker zo te noemen. Maar dat deden ze al voordat het cool was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:28 schreef JackHerrer het volgende:
Niemand noemt zich hipster, dus het is een vage term zonder inhoud.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 09:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Hipsters zijn mensen die in de zomer nog met een muts op lopen, hipstermannen hebben dan ook nog eens een baard.
Wow. Ik ben volgens mij iets op het spoorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef Tomansss het volgende:
hmm dus hipsters zijn niet vaak de groepjes die worden buitengesloten zoals gothics en alto's(die zichzelf geen gothic noemen...) en vaak gepest worden.. Maar meer die kneuzen met een oudewetse snor en baard? En lekker hip er uit willen zien? Die sla ik het liefst heel hard.
Aangezien "Gothics" en "alto's" aansluit bij de belevingswereld van TS, neem ik aan dat 'ie een brugklasser is. In raad hem daarom ook af om volwassen (hipster)mannen te slaan, want dat kan niet goed aflopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:50 schreef Tomansss het volgende:
hmm dus hipsters zijn niet vaak de groepjes die worden buitengesloten zoals gothics en alto's(die zichzelf geen gothic noemen...) en vaak gepest worden.. Maar meer die kneuzen met een oudewetse snor en baard? En lekker hip er uit willen zien? Die sla ik het liefst heel hard.
Indie vooral. En alternative meuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:01 schreef Tomansss het volgende:
En waar luisteren hipsters naar qua muziek? gothics luisteren allemaal naar metalica enzo toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |