quote:Je kan, als je een goeie verbinding hebt, met XBCONNECT via het internet tegen andere spelen.
Op zondag 20 oktober 2002 22:37 schreef Bastard het volgende:[..]
Gewoon xboxxen aan elkaar koppelen toch? Ik ga Maandag ws 2 xbox koppelen om te halo'n
quote:Als het aan mij ligt word er met geen woord gerept over pc games
Op zondag 20 oktober 2002 22:39 schreef Ketel_1 het volgende:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus misschien is het al ter sprake gekomen, maar is het de bedoeling dat het alleen maar over consles gaat of ook over PC games?
quote:Dag ,bastard
Op zondag 20 oktober 2002 22:39 schreef Bastard het volgende:
Ben zo naar huis trouwens, mn aflos is er ( Ja chocobo.. WK is op tijd )
Thuis ga ik film kijken dus ik post morgen wel weer.
quote:Mja..
Op zondag 20 oktober 2002 22:40 schreef Bastard het volgende:Als het aan mij ligt word er met geen woord gerept over pc games
quote:King's Quest ,MohAA
Op zondag 20 oktober 2002 22:44 schreef Ketel_1 het volgende:
Wat heeft ' iedereen' tegen PC games? Ik speel ook liever op een console, maar op de PC zijn er wel een hele hoop geweldige games uitgekomen. Uiteraard de oude Sierra en Lucas Arts adventures, maar ook recentere games als Unreal Tournament en No One Lives Forever (1 en 2, maar vooral 1) vind ik absolute klassiekers.
quote:King's Quest was goed, maar Quest for Glory vind ik echt het meest geweldige spel ooit
Op zondag 20 oktober 2002 22:45 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
King's Quest ,MohAA
quote:Maar die zijn een beetje oud om er nu nog een review over te schrijven niet?
Wat heeft ' iedereen' tegen PC games? Ik speel ook liever op een console, maar op de PC zijn er wel een hele hoop geweldige games uitgekomen. Uiteraard de oude Sierra en Lucas Arts adventures, maar ook recentere games als Unreal Tournament en No One Lives Forever (1 en 2, maar vooral 1) vind ik absolute klassiekers.
quote:Ja, natuurlijk... (al is NOLF 2 net uit). Maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat er op de PC ook geweldige games uitkomen die absoluut aandacht verdienen.
Op zondag 20 oktober 2002 22:46 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Maar die zijn een beetje oud om er nu nog een review over te schrijven niet?
quote:De meeste zijn toch echt multiplatform.
Op zondag 20 oktober 2002 22:47 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Ja, natuurlijk... (al is NOLF 2 net uit). Maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat er op de PC ook geweldige games uitkomen die absoluut aandacht verdienen.
Sorry dat ik niet het hele draad doorgelezen heb, maar ik denk dat ik wel mee wil werken
Als jullie nog geen PHPengineer hebben althans
Ik ben zeker geen prof, maar leer elke dag meer
Zoals jullie _HIER_ kunnen zien, heb ik al het een en ander gemaakt met PHP. De graphics moet je niet op letten, want daar klopt nog geen hond van (niet door mij verzorgt), maar de code is door Neejoh himself gemaakt ![]()
Zit een formuliertje in zodat je makkelijk een verhaaltje kan updaten naar de mySQLdB, en welke je vervolgens weer kan uitlezen in de menu's op de site. Verder zie je onderin de laatste 5 posts van het forum. Ik kreeg van een maat van me gelijk een site genoemd waar het een standaard layout zou zijn, maar ik heb zelf alles geschreven.
Nog eens, niet alles gelezen dus als er al iemand anders is, np!
[sub]maar ik zou zelf graag helpen[/sub] <------- waarom werkt dit niet
WTF? Doe het duizenden keren per week, en nu werkt het niet? Pff, zie de vaudt echt niet, zal wel komen omdat ik moe ben ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 21-10-2002 00:08]
Ik kan misschien ook hier en daar wel wat hand- en spandiensten verzorgen als daar behoefte aan is. Ik ben zoveel met PHP bezig dat ik er binnenkort een masterclass in ga geven en ik 's nachts dromen heb die omgeven zijn door class {} dus ik denk dat ik daar wel wat mee kan assisteren. En ik ben natuurlijk een XBOX gamer!
Ik heb meteen een tip trouwens om ervoor te zorgen dat je die site binnen een week al online kunt hebben:
Gebruik een PHP based portal system!
Een goed voorbeeld is PHP-Nuke (www.phpnuke.org)
Je kunt hier volledig je eigen look en feel aan geven en je hebt instantly nieuws, reviews, polls, en nog veel meer zut! Je kan er ook meteen een forum aan koppelen en allerlei andere rommel die je nodig hebt voor een echte full-blast gamessite.
Kijk ook effe naar www.nukeresources.com.
Andere leuke php based portal alternatieven zijn trouwens:
phpwebsite.appstate.edu
Die laatste gebruik ik voor www.i-questo.com al moet ik zeggen dat ik er een hoop aan heb moeten hacken!
quote:Weten we al een naam ?
Op maandag 21 oktober 2002 11:56 schreef gieling.com het volgende:
dit lijkt me een heel goed project! Zeker doen!
En als ik m'n NES ooit nog terugkrijg het retrohoekje verzorgen.
quote:Oei...de Psx sectie zou ik perfect kunnen verzorgen
Op maandag 21 oktober 2002 15:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil wel GC-ondersteuning geven.En als ik m'n NES ooit nog terugkrijg het retrohoekje verzorgen.
quote:cross-over kabeltje
Op zondag 20 oktober 2002 22:40 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Je kan, als je een goeie verbinding hebt, met XBCONNECT via het internet tegen andere spelen.
Extra netwerkkaartje in je pc en een twistednogietskabeltje ertussen.
Ik heb het geprobeerd maar met chello was aardig wat lag.
quote:Ja denk ook pc games. Bedoel, er zijn volgens mij meer pc gamers dan console gamers. Maar ik hou me totaal buiten het pc game gebeuren dus ik heb geen zin om pc stuff up te daten. Console prima.
quote:Nee geen pregescripte scripts. We moeten het helemaal zelf maken. Ik hou hier totaal niet van.
Op maandag 21 oktober 2002 09:32 schreef TheMarco het volgende:
Hey guys! Lookin' good!Ik kan misschien ook hier en daar wel wat hand- en spandiensten verzorgen als daar behoefte aan is. Ik ben zoveel met PHP bezig dat ik er binnenkort een masterclass in ga geven en ik 's nachts dromen heb die omgeven zijn door class {} dus ik denk dat ik daar wel wat mee kan assisteren. En ik ben natuurlijk een XBOX gamer!
Ik heb meteen een tip trouwens om ervoor te zorgen dat je die site binnen een week al online kunt hebben:
Gebruik een PHP based portal system!
Een goed voorbeeld is PHP-Nuke (www.phpnuke.org)
Je kunt hier volledig je eigen look en feel aan geven en je hebt instantly nieuws, reviews, polls, en nog veel meer zut! Je kan er ook meteen een forum aan koppelen en allerlei andere rommel die je nodig hebt voor een echte full-blast gamessite.Kijk ook effe naar www.nukeresources.com.
Andere leuke php based portal alternatieven zijn trouwens:
phpwebsite.appstate.edu
Die laatste gebruik ik voor www.i-questo.com al moet ik zeggen dat ik er een hoop aan heb moeten hacken!
En we moeten ook niet haasten. We moeten het netjes doen.
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 21-10-2002 17:14]
Moeten ff wat overleggen.
quote:ja, zit aan vbulletin te denken.
Op zondag 20 oktober 2002 22:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt er ook een forum.
Ik wil ook wel helpen als het nodig is. Ik heb absoluut geen ervaring met php/mysql/wat dan ook, ik kan alleen een heel klein beetje html editen. ![]()
Maar (p)reviews en nieuws schrijven wil ik best doen. Reviews alleen voor pc en Gamecube, want de rest heb ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |