Nou dat was dan heel tijdellijk, óf het is een kilometer verderop ander weer. Hier kun je niet in de tuin in de zon zitten, te heet.quote:
Plaatselijk, in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat was dan heel tijdellijk, óf het is een kilometer verderop ander weer. Hier kun je niet in de tuin in de zon zitten, te heet.
Is dat in Vegas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:45 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
usa, usa, usa!
geen idee waarom ik die foto ooits heb gemaakt.
Hahaha er was vast wel iemand in de buurt die je van een drankje kon voorzien.quote:
gokkasten zijn ook leuk als je het niet magquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha er was vast wel iemand in de buurt die je van een drankje kon voorzien.
Ach, mis je niks aan. Wij hebben voor de vorm 5 dollar in zo'n apparaat gegooid omdat het ook weer zo stom is om helemaal niéts te gokken in LV, maar daar bleef het bij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef isax het volgende:
[..]
gokkasten zijn ook leuk als je het niet mag
ik 2 geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, mis je niks aan. Wij hebben voor de vorm 5 dollar in zo'n apparaat gegooid omdat het ook weer zo stom is om helemaal niéts te gokken in LV, maar daar bleef het bij.
Ik zet m'n geld wel in op unibet.
Je zal ze maar tegenkomen, op vrijdag middag richting huis ,vlak voor je weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg, dat zijn er een hoopTering, niet normaal meer en hoe ze bewegen.
Het hotel was wel goedkoop. Ze willen je graag binnen hebben in de hoop dat je aan hun machines en black jack tafels blijft hangen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik 2 geloof ik.
vond het zo leuk om aan die hendel te rukken dat ik alles kwijt was na dikke winst.
maar vegas is leuk alleen fucked up duur.
Dan sta je wel ffquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je zal ze maar tegenkomen, op vrijdag middag richting huis ,vlak voor je weekend
quote:
voor mij gratisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hotel was wel goedkoop. Ze willen je graag binnen hebben in de hoop dat je aan hun machines en black jack tafels blijft hangen.
Ik denk dat LV voor jou en mij een stuk minder duur was dan voor een hele hoop andere bezoekers.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:32 schreef isax het volgende:
bij mij in de buurt hangt er altijd eend voor de ramen
zo zielig
Lekker weer om te sporten....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
Binnen trouwens ook maar hier heb ik een ventilator.
Heb om een uur of 10:00 vanochtend even een rondje gelopen, maar iets korter dan normaal....pfffquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik was gister voetballen. Dacht dat ik dood ging.
Gewoon op de strip kostte ook maar 60 dollar, in dat 'Disney' hotel met al die gekleurde torentjes. Maar gratis is nóg beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef isax het volgende:
[..]
voor mij gratis![]()
beste vriendin's vader betaalde hotel (hard rock)![]()
ze wilde niet dat we in zo'n achteraf gelegen motel gingen liggen
SC VEGAS MEET!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon op de strip kostte ook maar 60 dollar, in dat 'Disney' hotel met al die gekleurde torentjes. Maar gratis is nóg beter natuurlijk.
Wij hebben wel een keer gegeten in het Hard Rock Cafe. Was jij er toevallig in september 2010? Dan heb ik jou misschien wel eerder gezien dan Joezi.
haha nee juni 2010.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon op de strip kostte ook maar 60 dollar, in dat 'Disney' hotel met al die gekleurde torentjes. Maar gratis is nóg beter natuurlijk.
Wij hebben wel een keer gegeten in het Hard Rock Cafe. Was jij er toevallig in september 2010? Dan heb ik jou misschien wel eerder gezien dan Joezi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nooit gehad.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kan allah ook een lekkere kapsalon maken
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:49 schreef isax het volgende:
[..]
nooit gehad.
toen een vriend zei dat hij zin had in een kapsalon
heb ik serieus gevraagt of die niet pas naar de kapper was geweest
ja maar als ik iemand het zie eten word ik automatisch misselijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Best wel grappig eigenlijk. Je weet nu wel wat het is?
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:52 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar als ik iemand het zie eten word ik automatisch misselijk.
patat en knoflooksaus alleen alquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ik heb het al een tijdje niet op maar vond het altijd wel lekker, als het bij de goede zaak vandaan kwam.
![]()
Patat, vlees en knoflooksaus. Lekker hoor.
Ai! Dat is echt zwaar kut als je wilt sightseeën.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:19 schreef isax het volgende:
[..]
haha nee juni 2010.![]()
ik heb de onderkant van mijn voeten toen verbrand. dat was echt kut.
maar wie gaat er dan ook op een roltrap buiten
Nah dat is wel erg beperkt gedacht hoor. Een goede saus kan goed eten naar een nog hoger niveau tillen.quote:
ja man, ik ging sigaret roken en ging serieus dood.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ai! Dat is echt zwaar kut als je wilt sightseeën.![]()
Ja in juni wil het daar nog wel eens dik over de 40 graden zijn hè...
dat is ook weer zo. maar zelfgemaakte sausjes zie ik niet als een saus perse.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah dat is wel erg beperkt gedacht hoor. Een goede saus kan goed eten naar een nog hoger niveau tillen.
En een goede saus is zó gemaakt, zonder zakjes. (oké ik geef toe, ik gebruik wel een bouillonblokje ipv zelf getrokken bouillon).
Ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:08 schreef isax het volgende:
[..]
dat is ook weer zo. maar zelfgemaakte sausjes zie ik niet als een saus perse.
ik denk dat iedereen wel eens een bouillonblokje gebruikt
als je soep maakt ofzo kan je gerust wat er van gebruikenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Een zelfgemaakt sausje is echt veel lekkerder dan die zakjes troep, maar het extra lekkere van zelfgetrokken bouillon is me gewoon alle moeite niet waard. Dan maar geen culinaire top.
Ik maak altijd zel (minimaal 12 uur getrokken) boullion. en doe dat in die ijsblokzakjes, en dan kan je ze heel makkelijk gebruiken voor op smaak brengen van sausjes en gerechten. En het blijft erg lang goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:14 schreef isax het volgende:
[..]
als je soep maakt ofzo kan je gerust wat er van gebruiken
maar trekken voor saus gaat mij ook te ver.
in de winter/herfst maak ik ieder weekend een grote pan soep dus dan heb ik wel bouillion
hardcorequote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik maak altijd zel (minimaal 12 uur getrokken) boullion. en doe dat in die ijsblokzakjes, en dan kan je ze heel makkelijk gebruiken voor op smaak brengen van sausjes en gerechten. En het blijft erg lang goed.
Ja? Een vettige bouillon is na 6 tot 8 weken wel aan zijn houdbaarheidsdatum toch, in de vriezert?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik maak altijd zel (minimaal 12 uur getrokken) boullion. en doe dat in die ijsblokzakjes, en dan kan je ze heel makkelijk gebruiken voor op smaak brengen van sausjes en gerechten. En het blijft erg lang goed.
6 maand ongeveer in de vriezer. ik schep de bovenste heldere laag altijd uit de pan om te bewaren, en de rest druk ik door een puntzeef voor een soepje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja? Een vettige bouillon is na 6 tot 8 weken wel aan zijn houdbaarheidsdatum toch, in de vriezert?
Soepjesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
6 maand ongeveer in de vriezer. ik schep de bovenste heldere laag altijd uit de pan om te bewaren, en de rest druk ik door een puntzeef voor een soepje.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Mag ik hier even boos zijn... kleinzoon (6) zou vanavond met papa en zijn nieuwe vriendin en dochtertje naar Italië gaan... nu belt hij dat hij geen alimentatie betaalt omdat hij 10 dagen die kleine heeft, en anders mag hij niet mee
![]()
Het is maar goed dat hij niet voor me staat
dat klinkt niet erg slim.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
Mag ik hier even boos zijn... kleinzoon (6) zou vanavond met papa en zijn nieuwe vriendin en dochtertje naar Italië gaan... nu belt hij dat hij geen alimentatie betaalt omdat hij 10 dagen die kleine heeft, en anders mag hij niet mee
![]()
Hoe bedoel je?quote:
Alimentatie is toch bij de wet geregeld, en niet iets wat je naar eigen goeddunken kunt achterhouden?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:37 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik denk altijd dat je het beste voor je kind wil toch? dus waarom zo doen om alimentatie?quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Alimentatie is toch bij de wet geregeld, en niet iets wat je naar eigen goeddunken kunt achterhouden?
Dat klopt, maar als hij een paar sokken koopt haalt hij dat er ook vanaf, triest mannetje. Walgelijk dat hij 2 uur voor vertrek met dit soort gezeik komt. Augustus wil hij ook niet betalen omdat die kleine dan 2 weken bij hem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik denk altijd dat je het beste voor je kind wil toch? dus waarom zo doen om alimentatie?
ik vind het altijd triest voor het kind, jou kleinzoon in deze, als er zo word gedaan.
die is uiteindelijk de lul.
wat triest, arm kind. is er niemand die hem er op kan wijzen dat dat niet zo werkt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Dat klopt, maar als hij een paar sokken koopt haalt hij dat er ook vanaf, triest mannetje. Walgelijk dat hij 2 uur voor vertrek met dit soort gezeik komt. Augustus wil hij ook niet betalen omdat die kleine dan 2 weken bij hem.
Kleine nu helemaal over de rooie, dochterlief is ontploft zo ongeveer.
Ben zo bang dat als ze hem meegeeft hij die kleine zijn vakantie verkloot
Ja, ze wil maandag ook meteen naar het juridissch loket, hij is zo vaak aan het kloten met wisselen van weekenden en later komen of eerder en al die shit, en altijd geeft ze maar toe... nu is het klaar. Maar voor nu weet ik het ook ff niet wat ze moet doen. Toegeven en hem meegeven of niet. Die kleine wou hem net bellen, drukt hij weg die bloedhondquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:57 schreef isax het volgende:
[..]
wat triest, arm kind. is er niemand die hem er op kan wijzen dat dat niet zo werkt?
ik weet nooit precies hoe de gevolgen kunnen zijn
behalve dat de rechter je rechten als ouder kan intrekken tot je betaald.
Alles komt goed, inshallah.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ze wil maandag ook meteen naar het juridissch loket, hij is zo vaak aan het kloten met wisselen van weekenden en later komen of eerder en al die shit, en altijd geeft ze maar toe... nu is het klaar. Maar voor nu weet ik het ook ff niet wat ze moet doen. Toegeven en hem meegeven of niet. Die kleine wou hem net bellen, drukt hij weg die bloedhond
tja lijkt me moeilijk op zulke momenten om rekening te houden wat het beste is voor het kind omdat er zoveel gevoelens zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, ze wil maandag ook meteen naar het juridissch loket, hij is zo vaak aan het kloten met wisselen van weekenden en later komen of eerder en al die shit, en altijd geeft ze maar toe... nu is het klaar. Maar voor nu weet ik het ook ff niet wat ze moet doen. Toegeven en hem meegeven of niet. Die kleine wou hem net bellen, drukt hij weg die bloedhond
Ik had vroeger een vriend die dat altijd zei.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had vroeger een vriend die dat altijd zei.
Dan vroeg ik 'Yo, ga je je toets halen? Heb je wel geleerd?' en dan zei hij altijd 'inshallah' met een grijns op z'n kop.
Ze gaat nu toch eerst die kleine brengen.. en dan mar hopen dat ze kalm blijft, en dan maandag uitzoeken hoe of wat. Bedankt voor jullie 'luisteren'quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:02 schreef isax het volgende:
[..]
tja lijkt me moeilijk op zulke momenten om rekening te houden wat het beste is voor het kind omdat er zoveel gevoelens zijn.
is er geen spoed nummer ofzo?
WTF is ska.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voetbal.En er is vanavond Ska.
Maar ik weet nog niet of ik ga.
Dus Ska is a-ritmisch geschreeuw. Duidelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Skinhead muziek schijnbaar.
Trompetten.
Kut allemaal en sterkte ermee.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze gaat nu toch eerst die kleine brengen.. en dan mar hopen dat ze kalm blijft, en dan maandag uitzoeken hoe of wat. Bedankt voor jullie 'luisteren'
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:09 schreef oma-Nijn het volgende:
SC Pool Nederland- Costa Rica
Lies 2-1
Isa-3-2
oma-Nijn 3-1
Gizmo 4-2
Zelf aanvullen
Lol! Anderhalf uur. Ander keertje.quote:
Het wordt een verrassend avondje!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
vanavond 2-2 Duitsland wint met penalty's
Ja, zullen we het anders even ingewikkeld maken?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:26 schreef Punkman het volgende:
Hoe doen we het in de poule trouwens, voorspelde stand is alleen voor de normale 90 minuten of ook voor de verlenging ?
2e denk ik ook 0-0quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:26 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het wordt een verrassend avondje!
Frankrijk-Duitsland 2-1
Brazilië-Colombia 0-0 (0-1 na verlenging)
Dat heb ik met ska.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef isax het volgende:
[..]
snap ik![]()
word altijd vrolijk van zulke docus
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
2e denk ik ook 0-0
Duitsland met mazzel heb ik zo'n gevoel
en een bankrekening openen zodat we met geld kunnen klote.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, zullen we het anders even ingewikkeld maken?
ik stel voor zoals rot het net deed 0-0 (0-1 na verlenging) bijv.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Toch een belangrijk puntjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De griep heeft toegeslagen in het Duitse kamp....ze kunnen mij niet ziek genoeg zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
2e denk ik ook 0-0
Duitsland met mazzel heb ik zo'n gevoel
Wil hij 'm eigenlijk liever niet mee?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ja het is ook ons utopiaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:28 schreef isax het volgende:
[..]
en een bankrekening openen zodat we met geld kunnen klote.
ho ho, ik wil de finale nederland-duitsland en dan dat we die moffen afmaken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:29 schreef R0T29 het volgende:
[..]
De griep heeft toegeslagen in het Duitse kamp....ze kunnen mij niet ziek genoeg zijn
beetje laat, maar sterke oma, gedoe met kinderen is nooit leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze gaat nu toch eerst die kleine brengen.. en dan mar hopen dat ze kalm blijft, en dan maandag uitzoeken hoe of wat. Bedankt voor jullie 'luisteren'
Nederland-Brasil en dan een hele natie in rouw dompelen...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:30 schreef isax het volgende:
[..]
ho ho, ik wil de finale nederland-duitsland en dan dat we die moffen afmaken.
die moffen zijn leuker.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nederland-Brasil en dan een hele natie in rouw dompelen...
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
beetje laat, maar sterke oma, gedoe met kinderen is nooit leuk.
is altijd leuk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan breekt weer de pleuris uit voor de komende jaren tussen Nederland en Duitsland.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:33 schreef isax het volgende:
[..]
is altijd leuk.![]()
ik kan zo genieten van zulke dingen
ja is genieten johquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Met zijn allen kijken in Kerkrade of zo gezellig! Ook leuk
ik ook niet, maar daar loopt de Duitse grens dwars doorheen geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:33 schreef isax het volgende:
[..]
ja is genieten joh![]()
maar ik kerkrade wil ik nog niet dood gevonden worden
klopt maar dat is dan ook te horen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar daar loopt de Duitse grens dwars doorheen geloof ik.
daarom woont deze mafkees daar ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
ja...zijn eigenlijk gewoon reserve Duitsers
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:41 schreef isax het volgende:
[..]
daarom woont deze mafkees daar ook
[ afbeelding ]
Het zou maar zo kunnen dat Brazilië er uit gaat vanavond. Colombia is een sterk team!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:30 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nederland-Brasil en dan een hele natie in rouw dompelen...
Daar is weinig mis mee!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen dat Brazilië er uit gaat vanavond. Colombia is een sterk team!
Dus da's dan jammer voor/van de dames.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
cultheld!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:45 schreef isax het volgende:
[..]
vraag het hem zou ik zeggen![]()
enge man is het.
Schade Deutschland! alles ist vorbei!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
Zo net op tijd thuis. La maar komen! Au revoir France
La? Het is Le maar komen toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:48 schreef Jian het volgende:
Zo net op tijd thuis. La maar komen! Au revoir France
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het gaat over voetbal, dus dat kan nooit vrouwelijk zijn ......
Dag Frans zei Frans, in het Frans tegen Frans. Is Frans in het Frans ook Frans? Nee zei Frans in het Frans tegen Frans, Frans in het Frans is Francois.quote:
Ik heb al een banaan tegen mijn scherm gegooid ookquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gaan oerwoudgeluiden maken als Schweinsteiger aan de bal is
en als we sakho zien gooie we met pepernotenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
We gaan oerwoudgeluiden maken als Schweinsteiger aan de bal is
Klose is wel een goede zet, hadden we het gisteren nog overquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef Jian het volgende:
Ik stel voor dat WE ze in de eerste helft vernederen om ze daarna in de 2e helft af te slachten
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zou maar zo kunnen dat Brazilië er uit gaat vanavond. Colombia is een sterk team!
Dus da's dan jammer voor/van de dames.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
That's racist!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:02 schreef isax het volgende:
[..]
en als we sakho zien gooie we met pepernoten
3-2 of 2-3 zou mooi zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Precies, dit is positief. Nu gaat Frankrijk knallen en Duitsland krijgt ruimte.![]()
Ach jee, wil je erover praten. Kan opluchten.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:32 schreef Ygritte het volgende:
Wat een kutdag vandaag zeg... maar gelukkig Voetbal!
Wel opletten waar je het post hè. Dit is niet de COS.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
Charlotte Muis heeft een hele gezonde relatie met haar vader, heb ik mij laten vertellen.
Whats geburt?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:45 schreef Baconbus het volgende:
Charlotte Muis heeft een hele gezonde relatie met haar vader, heb ik mij laten vertellen.
Mocht niet meer in de COS. Niet denken dat je me op een fout betrapt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel opletten waar je het post hè. Dit is niet de COS.
Ik zie allesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mocht niet meer in de COS. Niet denken dat je me op een fout betrapt.
Want voordat ik die fout maak, maak ik die fout niet.
Lol, ik zat het net te lezen ja, En dan luister jij, nou nou.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Mocht niet meer in de COS. Niet denken dat je me op een fout betrapt.
Want voordat ik die fout maak, maak ik die fout niet.
Dit was een googlebait.quote:
En dat ook.quote:
Niet zo aanstellen, zo erg is het nou ook weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet zo aanstellen, zo erg is het nou ook weer niet.
Het enige dat we vragen is dat je je aan onze waarheid houdt.
Hoe moeilijk kan dat nou zijn, je hoeft niet eens zelf na te denken.
lol.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 18:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Laat mij overal buiten.
![]()
En als je zelf niet hoeft na te denken is het toch juist handig.
Genoeg mensen die er voor kiezen om niet zelf na te denken.quote:
Dan gebruik je niet de goede drugs, moet je het nummer van mijn dealer?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er voor kiezen om niet zelf na te denken.![]()
En nee, ikke niet. Zelfs als ik zou willen stoppen met denken dan gaat dat nog niet
Geef maar, bezorgd ie ook thuis?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:05 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Dan gebruik je niet de goede drugs, moet je het nummer van mijn dealer?
Teh fuck is dat nu voor een vraag haha.quote:
Ik vind 't wel cool. Zolang 't geen familie is.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Teh fuck is dat nu voor een vraag haha.
Incest is abnormaal en ziek. Tenzij je tante scarlett johansen is.
Ik val meer op 30+quote:
School.quote:
Yes. Nu klaar. Donderdag hoor ik of het goed genoeg was.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waar heb jij uitgehangen?
Nog steeds zo druk?
Dat wordt een feestjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
School.
[..]
Yes. Nu klaar. Donderdag hoor ik of het goed genoeg was.
Ook al doet het plaatje het niet, ga ik toch een grapje maken over dat Scarlett er niet mooier op geworden is.quote:
Bij mij doet ie het wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ook al doet het plaatje het niet, ga ik toch een grapje maken over dat Scarlett er niet mooier op geworden is.
Even afwachten dus. Spannend.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
School.
[..]
Moet je "Under The Skin" maar even downloaden. Veel blote Scarlett.quote:
Spannend! Ik hoop het zo voor je.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
School.
[..]
Watte, ik niet snap.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat hij bij jou nog in je cache staat. Hotlinken en zo.
ooh daar zou ik wel in kunnen klimmenquote:
Ikke gelukkig niet en misschien niet aanklikken volgende keer of was de titel zien al genoeg om het te activeren?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:30 schreef Ygritte het volgende:
Wie postte Nick en Simon... Zit in mijn hoofd nu![]()
quote:
Ik moet altijd klikkenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ikke gelukkig niet en misschien niet aanklikken volgende keer of was de titel zien al genoeg om het te activeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |