Nou dat was dan heel tijdellijk, óf het is een kilometer verderop ander weer. Hier kun je niet in de tuin in de zon zitten, te heet.quote:
Plaatselijk, in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat was dan heel tijdellijk, óf het is een kilometer verderop ander weer. Hier kun je niet in de tuin in de zon zitten, te heet.
Is dat in Vegas?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:45 schreef isax het volgende:
[ afbeelding ]
usa, usa, usa!
geen idee waarom ik die foto ooits heb gemaakt.
Hahaha er was vast wel iemand in de buurt die je van een drankje kon voorzien.quote:
gokkasten zijn ook leuk als je het niet magquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha er was vast wel iemand in de buurt die je van een drankje kon voorzien.
Ach, mis je niks aan. Wij hebben voor de vorm 5 dollar in zo'n apparaat gegooid omdat het ook weer zo stom is om helemaal niéts te gokken in LV, maar daar bleef het bij.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:08 schreef isax het volgende:
[..]
gokkasten zijn ook leuk als je het niet mag
ik 2 geloof ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, mis je niks aan. Wij hebben voor de vorm 5 dollar in zo'n apparaat gegooid omdat het ook weer zo stom is om helemaal niéts te gokken in LV, maar daar bleef het bij.
Ik zet m'n geld wel in op unibet.
Je zal ze maar tegenkomen, op vrijdag middag richting huis ,vlak voor je weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omg, dat zijn er een hoopTering, niet normaal meer en hoe ze bewegen.
Het hotel was wel goedkoop. Ze willen je graag binnen hebben in de hoop dat je aan hun machines en black jack tafels blijft hangen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:17 schreef isax het volgende:
[..]
ik 2 geloof ik.
vond het zo leuk om aan die hendel te rukken dat ik alles kwijt was na dikke winst.
maar vegas is leuk alleen fucked up duur.
Dan sta je wel ffquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:21 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je zal ze maar tegenkomen, op vrijdag middag richting huis ,vlak voor je weekend
quote:
voor mij gratisquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hotel was wel goedkoop. Ze willen je graag binnen hebben in de hoop dat je aan hun machines en black jack tafels blijft hangen.
Ik denk dat LV voor jou en mij een stuk minder duur was dan voor een hele hoop andere bezoekers.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:32 schreef isax het volgende:
bij mij in de buurt hangt er altijd eend voor de ramen
zo zielig
Lekker weer om te sporten....quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
Binnen trouwens ook maar hier heb ik een ventilator.
Heb om een uur of 10:00 vanochtend even een rondje gelopen, maar iets korter dan normaal....pfffquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik was gister voetballen. Dacht dat ik dood ging.
Gewoon op de strip kostte ook maar 60 dollar, in dat 'Disney' hotel met al die gekleurde torentjes. Maar gratis is nóg beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:26 schreef isax het volgende:
[..]
voor mij gratis![]()
beste vriendin's vader betaalde hotel (hard rock)![]()
ze wilde niet dat we in zo'n achteraf gelegen motel gingen liggen
SC VEGAS MEET!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon op de strip kostte ook maar 60 dollar, in dat 'Disney' hotel met al die gekleurde torentjes. Maar gratis is nóg beter natuurlijk.
Wij hebben wel een keer gegeten in het Hard Rock Cafe. Was jij er toevallig in september 2010? Dan heb ik jou misschien wel eerder gezien dan Joezi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |