quote:
Ja, sorryquote:
ik ging altijd zo schelden bij domme ruziesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef Parlay het volgende:
[..]O god, ik ben hier echt slecht in
Ik vind jullie veels te leuk en aardig.
Erg hè, ik kan dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef Parlay het volgende:
[..]O god, ik ben hier echt slecht in
Ik vind jullie veels te leuk en aardig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
PICS PICS PICS PICS WEBCAM!!!!!
ok okquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
PICS PICS PICS PICS WEBCAM!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 02:32:42 ]
Precies en dan schiet ik al snel in de lach, niet handig bij een ruzie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik ging altijd zo schelden bij domme ruzies
mensen geven dan snel op omdat het echt werkelijk nergens op slaat.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok
Spoiler net op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wou je sex met Isaxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Precies en dan schiet ik al snel in de lach, niet handig bij een ruzie.En de goedmaakseks is ook zeer matig dan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In action graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |