Was verder niks maar aces in de hand of op de flop is al sowieso bonus x7 plus de hand gewonnenquote:
Zeik niet, je staat in de TTquote:
Kom danquote:
Jij ook al?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Bief wappert met één oor, deed ik ook net voor de bevalling
Kom dan, ik ben er al, ik sta er.quote:
Nee, opzouten, dit is tussen oud en jong, wijs en domquote:
dom ben jijquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, opzouten, dit is tussen oud en jong, wijs en dom
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:23 schreef Parlay het volgende:
[..]
Nee, opzouten, dit is tussen oud en jong, wijs en dom
Neem je waterpistool mee, je zal hem nodig hebbenquote:
Nee jijquote:
ik heb nog wel ergens een lasso en een knuppelquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:24 schreef Parlay het volgende:
[..]
Neem je waterpistool mee, je zal hem nodig hebben
quote:
Ja, sorryquote:
ik ging altijd zo schelden bij domme ruziesquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef Parlay het volgende:
[..]O god, ik ben hier echt slecht in
Ik vind jullie veels te leuk en aardig.
Erg hè, ik kan dat dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef Parlay het volgende:
[..]O god, ik ben hier echt slecht in
Ik vind jullie veels te leuk en aardig.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
PICS PICS PICS PICS WEBCAM!!!!!
ok okquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[..]
PICS PICS PICS PICS WEBCAM!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2014 02:32:42 ]
Precies en dan schiet ik al snel in de lach, niet handig bij een ruzie.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
ik ging altijd zo schelden bij domme ruzies
mensen geven dan snel op omdat het echt werkelijk nergens op slaat.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok
Spoiler net op tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wou je sex met Isaxquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:33 schreef Parlay het volgende:
[..]
Precies en dan schiet ik al snel in de lach, niet handig bij een ruzie.En de goedmaakseks is ook zeer matig dan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
[..]
ok ok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In action graag.
quote:
Waarom kwoot je mequote:
quote:
Vooruit maar, ben goed gehumdquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat ik het vet grappig vond en in de cos mag je niet alleen maar reageren met smileys
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vooruit maar, ben goed gehumdnadat uiteindelijk die vetnek het afschrift heeft gelezen waar mijn tekst op stond
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dat was helemaal top ja, dat je dat is gelukt.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vooruit maar, ben goed gehumdnadat uiteindelijk die vetnek het afschrift heeft gelezen waar mijn tekst op stond
![]()
![]()
[ afbeelding ]
wortel ook goed?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met een banaan neem ik ook genoegen.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was helemaal top ja, dat je dat is gelukt.![]()
Diepe buiging voor Oma![]()
![]()
Succes met sparen alvast.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]ff die zure zult kop was mij dat tientje wel waard.
Zo jammer dat mijn laatste mail met de naam voor het haantje niet door is gekomen
Nu maar sparen voor een kalf
Alleen op dat wortelgifje he?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:47 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind het schattig dat jij haar onschuldig enzo vind.
Dildo's en shitquote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen op dat wortelgifje he?Ik vind die grinnik oid achteraf zo leuk. Alsof ze het zelf niet geloofd. Ik verdring de dildo's en shit gewoon.
ik geef je groot gelijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alleen op dat wortelgifje he?Ik vind die grinnik oid achteraf zo leuk. Alsof ze het zelf niet geloofd. Ik verdring de dildo's en shit gewoon.
My heart will go on and onnnquote:
Steun uit onverwachtse hoek, choco heeft gewoon geen smaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |