Die moest ik googelen, maar als Maxime jou achterover op de keukentafel zou drukken om je vervolgens te bestijgen dan zou je heel zachtjes en voor de vorm "help, help" roepen en het vervolgens grijzend ondergaan, admit it !quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets weg van Mrs. Hess.
Dat is toch net als Mrs. Hess, of ben ik nou?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Die moest ik googelen, maar als Maxime jou achterover op de keukentafel zou drukken om je vervolgens te bestijgen dan zou je heel zachtjes en voor de vorm "help, help" roepen en het vervolgens grijzend ondergaan, admit it !
Jawel, maar Joezi heeft gezegd, "klaar" en je weetz, dan is het ook klaar!quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij weet echt wel meer van Nikola Tesla. Doe niet zo.
Doe zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel, maar Joezi heeft gezegd, "klaar" en je weetz, dan is het ook klaar!
Ik ervaar paddo's als spiegel naar jezelf en de natuur. LSD is visueler maar niet altijd, het kan ook verbluffende inzichten geven is mijn ervaring. Zit je slecht in je vel of ben je onzeker, dan ga je met alle psychedelica een slechte tijd hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond een paar keer paddo's vroeger, al extreem.
Jij kan zoveel beter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
TT is top, alle credits aan Rico, onze nieuwe SC vriend
Gratis drugsquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef Joezi het volgende:
TT is top, alle credits aan Rico, onze nieuwe SC vriend
ik heb daardoor een keer zo'n slechte trip gehad.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ervaar paddo's als spiegel naar jezelf en de natuur. LSD is visueler maar niet altijd, het kan ook verbluffende inzichten geven is mijn ervaring. Zit je slecht in je vel of ben je onzeker, dan ga je met alle psychedelica een slechte tijd hebben.
Nee joh ik durf dat soort dingen niet eens meer.quote:
En nog wel getrouwd?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik 1 keer een LSD trip ... Draaide rondjes sneller dan het geluid.... EN later in bed werd ik gek van het aanbeeld van mn aanstaande en het volle maanlicht dat door de zonnewering scheen
ik heb echt heel veel gebruikt en geprobeerdquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nee joh ik durf dat soort dingen niet eens meer.
Ja, jij bent, je denkt dus je bent, Descartes, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik ben het hierin niet volledig met hem eens, maar die discussie bewaren we voor een volgend keer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is toch net als Mrs. Hess, of ben ik nou?
Hmmm.. en Brazilië - Columbia?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Wetmatigheden; Morgen winnen de Duitsers van de Fransen, inzetten en geld verdienen. Da was 'm
Wat is voor jou de nare verrassing dan geweest?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:51 schreef rico80 het volgende:
Hahaha die TT
Nou als het 1x in het jaar is dan is het veel. Het is ook iedere keer weer een ervaring die een plek moet krijgen. Het is ook eigenlijk geen recreatieve drug eerlijk gezegd. Het is meer alsof er gigantisch veel begrippen en inzichten in je opkomen die je ervoor niet had, en er verbanden gelegd worden die er nog niet waren.
Ik zie het bijna als een religieuze ervaring. Al ben ik totaal niet religieus ingesteld.
Met meditatie kun je trouwens ook dezelfde ervaringen krijgen, of met een donkere kamer therapie. DMT is een lichaamseigen stof die ook verantwoordelijk is voor je dromen, en de bijna-dood ervaring. Je roept dus eigenlijk heel bewust de meest heldere droom ooit op. Al doe ik er zo geen recht aan.
Bij mij gaan er ook altijd een paar dagen vasten aan vooraf, en alleen als ik er echt helemaal klaar voor ben. Het is geen speelgoed wat je er op een vrijdagavond eens tegenaan moet gooien want dan kom je voor een hele nare verrassing te staan kan ik je zeggen.
Je hebt meer een gesprek met jezelf, ik zal je niet hinderen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, jij bent, je denkt dus je bent, Descartes, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik ben het hierin niet volledig met hem eens, maar die discussie bewaren we voor een volgend keer.
1-1, en anders 2-1, en anders 0-0, en anders 1-2. En Paulinho krijgt rood en Neymar en James scoren 2 of 3 keer.quote:
Ik heb geen nare verrassing gehad. Tenminste, wel wat narigheid maar ik wist wat ik kon verwachten en had me heel heel goed voorbereid. Het heeft jaren geduurd voor ik de stap genomen heb. Maar ik heb een vriend die het "ook wel eens" wilde proberen, nou die is een flinke tijd goed van slag geweest. Alle besef van realiteit en wat "echt" is gaat in een keer op de schop. Daar moet je echt aan toe zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is voor jou de nare verrassing dan geweest?
Moeilijke hoor, ik vind Columbia gewoon echt een betere ploeg hebben, maar Brazilië heeft gewoon echt het thuisvoordeel. Mijn inzet gaat op Brasil, al hoop ik voor het voetbal op Columbia.quote:
Ik heb een keer een jongen meegemaakt, die tripte en na z'n trip dacht ie dat ie een aardappel was.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb geen nare verrassing gehad. Tenminste, wel wat narigheid maar ik wist wat ik kon verwachten en had me heel heel goed voorbereid. Het heeft jaren geduurd voor ik de stap genomen heb. Maar ik heb een vriend die het "ook wel eens" wilde proberen, nou die is een flinke tijd goed van slag geweest. Alle besef van realiteit en wat "echt" is gaat in een keer op de schop. Daar moet je echt aan toe zijn.
Ik had wat shit te verwerken en dat uitte zich ook in wat nare confrontaties "daar", maar omdat ik voorbereid was kon ik dat dus heel makkelijk afronden en dat was ook in mijn normale leven meteen afgesloten. Het is echt een heel krachtig middel, mits je goed op de hoogte bent van je eigen geestelijke gesteldheid.
Onzinverhaal. Die jongen was dan of een mongool, of een fantast, of beide.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jongen meegemaakt, die tripte en na z'n trip dacht ie dat ie een aardappel was.
1-3, klaar, niks meer aan doenquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat gaat Frankrijk - Duitsland worden na 90 min?
Die hebben ze toen maar opgesloten. Ik heb foto's, alles.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:00 schreef rico80 het volgende:
[..]
Onzinverhaal. Die jongen was dan of een mongool, of een fantast, of beide.
Dan was ie al niet goed voordat hij ging trippen. Dit soort verhalen zijn altijd mensen die al borderline of andere psychoses hadden ( of er gevoelig voor waren ).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die hebben ze toen maar opgesloten. Ik heb foto's, alles.
En nog steeds, of is ie ondertussen gepootquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb een keer een jongen meegemaakt, die tripte en na z'n trip dacht ie dat ie een aardappel was.
Pfff vind die finales echt niet te voorspellen.. momentopnames..rode kaarten, schwalbes, penalty's, keepers op meth, blunders allessssssssssquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wat gaat Frankrijk - Duitsland worden na 90 min?
Je klinkt zelfverzekerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dan was ie al niet goed voordat hij ging trippen. Dit soort verhalen zijn altijd mensen die al borderline of andere psychoses hadden ( of er gevoelig voor waren ).
Hij zit in een dwangbuis, geen kant om op te groeien.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
En nog steeds, of is ie ondertussen gepoot
ik was altijd bang voor heroine.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
ik ook Colombia!
Ga er geld op zetten!
En qua drugs: ik heb heel veel geprobeerd, ook best intensief, maar nog nooit een lsd trip durven nemen. En dat houd ik ook zo. Ieder zijn ding. Ik was niet bang voor heroïne. Een ander is niet bang voor een bad trip. Heroïne is natuurlijk ook een wat laffe drug: je raakt in een heerlijker roes, klaar. De ellende begint pas wanneer je te lang doorgaat. En dan begint de ellende goed.
Heroïne is dan voor mij echt een stap te ver. En ketamine was ook geen succes, en GHB komt er ook niet in. Is denk ik ook een generatie ding. Heroïne zie je gewoon bijna niet meer, en vroeger was GHB er niet. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:02 schreef Gert het volgende:
ik ook Colombia!
Ga er geld op zetten!
En qua drugs: ik heb heel veel geprobeerd, ook best intensief, maar nog nooit een lsd trip durven nemen. En dat houd ik ook zo. Ieder zijn ding. Ik was niet bang voor heroïne. Een ander is niet bang voor een bad trip. Heroïne is natuurlijk ook een wat laffe drug: je raakt in een heerlijker roes, klaar. De ellende begint pas wanneer je te lang doorgaat. En dan begint de ellende goed.
LOL!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
En nog steeds, of is ie ondertussen gepoot
Denk jij niet aan doping, met hoe lang die spelers door kunnen gaan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Pfff vind die finales echt niet te voorspellen.. momentopnames..rode kaarten, schwalbes, penalty's, keepers op meth, blunders allessssssssss
Ik ga maar tijdens de wedstrijd betten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |