abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141872020
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

pi_141872186
Hiep hoi! :P

Maar slaapzakje dus. Veilig bij buikslapen?

Ik voel me een beetje een neuroot nu. Maar mijn man is er niet. Die neemt dit soort onzekerheden weg door mij keihard uit te lachen. :') Nu moet ik dit alleen doen en tja. Pfff.
pi_141872755
Baby's en bellen zijn echt de beste combinatie EVER Limone !! Geweldig hoe gefascineerd ze daar naar kunnen kijken!

Leuk Cwen, een zwemellie O+ Moet ik binnenkort ook maar weer eens gaan doen. En los staan?? WOW!

Fijn Chanty!

Aaaaahw... Die arme poezel f_r :D mijn zwartje die komt 's ochtends altijd gelijk op schoot zitten, zelfs als de Senn erbij is, die kan dan naar hartenlust aan de haren trekken. Dat stomme beest vind het heerlijk. (als het te gek wordt dan haal ik zijn handjes wel weg hoor.) Alleen de staart is verboden terrein.
pi_141874560
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Limone het volgende:
Hiep hoi! :P

Maar slaapzakje dus. Veilig bij buikslapen?

Ik voel me een beetje een neuroot nu. Maar mijn man is er niet. Die neemt dit soort onzekerheden weg door mij keihard uit te lachen. :') Nu moet ik dit alleen doen en tja. Pfff.
_O-

Zo, ik heb gelachen. Kun je d'r nu veilig haar slaapzakje aandoen ;).

FR, bekend, geplaagde poezels!
Home is where the O+ is...
  vrijdag 4 juli 2014 @ 00:21:28 #5
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_141874757
Baby's en bellen. M. wordt er hier helemaal wild van. Ik zal later eens een foto zoeken.

Mehhh, mini is zo snotverkouden. Met d'r droge hoest (heel vaak) en d'r snot overal. Ze heeft nu ook nog diarree. Arm ding.
pi_141875401
Slaapzakje en buikslapen is geen probleem Limone :)
  vrijdag 4 juli 2014 @ 06:31:37 #7
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_141878164
Limone, M. is toch al 6 of 7 maanden? Dan geeft het niet meer hoor, dan zijn ze sterk genoeg om hun hoofd goed te leggen. En sterk genoeg om meteen weer terug te draaien als je ze andersom legt ;)

En slaapzakje is ook prima, die draait wel mee :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_141878573
Kaylee draait ook zelf naar haar buik met slaapzak aan.. die kan er alles mee geloof ik. Vanmorgen trof ik haar heel hard huilend staand in haar bedje aan. Ze moet nog even leren hoe ze weer kan gaan zitten hihi! Ze gaat ook hard ineens, van alleen achteruit schuiven naar kruipen en optrekken.

Ik ben zelf al aan het terug denken naar vorig jaar, toen kwam ik een week eerder met verlof thuis te zitten. Volgende maand wordt ze alweer 1 pff waar blijft de tijd!
pi_141878635
Jaap heeft geen slaapzak. Ik vind t wel prima zo. Vanmorgen voor de tweede keer dat ik m s morgens in zijn bedje aantrof op zijn buik. Zo half wakker oprichtend. O+ hij blijft vooralsnog keurig onder de deken! Sjaak is na 3,5 eindelijk slaapzakvrij. Ondingen.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_141878651
Ik weet nog zo goed dat ik vorig jaar rond deze tijd zo tegen jullie op keek. Cwen en Hillie en Hillz en Kleurdoos. Jullie gingen allemaal al richting het einde en ik was pas net zwanger. Ik had maar wat graag met jullie geruild toen, met name gevoed door alle onzekerheden die ik tijdens de prille zwangerschap had. En nu heb ik zelf gewoon ook al baby's die al bijna 4 maanden zijn. :o
pi_141878662
Ellie heeft zelfs met deze temp nog een pyama en slaapzak aan... Is dat heel gek? :D

Nikki :* :D O+
Home is where the O+ is...
pi_141878668
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 08:01 schreef DJMomo het volgende:
Jaap heeft geen slaapzak. Ik vind t wel prima zo. Vanmorgen voor de tweede keer dat ik m s morgens in zijn bedje aantrof op zijn buik. Zo half wakker oprichtend. O+ hij blijft vooralsnog keurig onder de deken! Sjaak is na 3,5 eindelijk slaapzakvrij. Ondingen.
Geen slaapzak is bij zowel T als S geen optie. Binnen no time zijn de dekens weggeschopt. Zelfs als ik ze zo strak mogelijk instop.
pi_141878710
Stip heeft pas net een slaapzakje en ik stop hem dan ook onder een lakentje en dat is gegarandeerd weggeschopt als ik op zn kamer kom. Hij heeft trouwens echt moeite met zelf in slaap komen merk ik, want hij wordt elke slaapcyclus echt wakker, maar s nachts slaapt hij met een aai en een speen wel weer door.

Zielige M.! Hier ook nog een kuchend jongetje met diarree en verhoging en spugen. (En ook een mama met een dikke keel :X) Ben erg blij dat ik de inenting heb afgezegd.

Die poes van f_r :D

Wanneer mag een kleintje eigenlijk in de buggy inzet? De wandelwagenbak is zo warm en krap, maar de buggy inzet heeft wel een hele hard achterkant.
pi_141878774
Dot, ik heb T en S nu een week of 3 in de wandelwageninzet. Heb je er geen voetenzak bij? Die gebruik ik nl. Om de achterkant wat zachter te maken. Ik heb ze nog wel in bijna ligstand in de wagen maar ze vinden het echt leuk.

Edit: plaatje bij het praatje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 08:54:00 #15
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_141879128
De Senn gaat brullen in een slaapzak nu. Hij is binnen 10 minuten doorweekt. Dun pyjamaatje en het liefst geen deken of lakentje. Hij heeft het altijd warm
pi_141879553
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef Cwen het volgende:

[..]

_O-

Zo, ik heb gelachen. Kun je d'r nu veilig haar slaapzakje aandoen ;).

FR, bekend, geplaagde poezels!
O+

Nou gelukkig! Want zonder slaapzakje zou niet werken denk ik. Nu wel, maar in de winter moet er echt wel iets warms overheen. Heel wild slaapt ze niet, maar bij het inslapen trapt ze graag! ;) Bij het KDV trouwens wel, zag ik gister. Daar had ze nog een dekentje over haar slaapzakje. Toch maar eens vragen hóe ze dat doen.

En ik zal blij zijn als mijn man terug is. Ik mis een klankbord en ik ben kapot als M. eenmaal naar bed is. Hij doet toch meer dan ik altijd denk. :o :D

Die verkoudheid heeft M. ook. Ik vind dat deze maar lang aanhoudt. Ze heeft er vooral 's nachts last van. Sterkte voor M en Stipje!

quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef Hilzillah het volgende:
Baby's en bellen zijn echt de beste combinatie EVER Limone !! Geweldig hoe gefascineerd ze daar naar kunnen kijken!

O+
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:03:18 #17
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_141880213
Heeft M het overleefd ja? ;)

Kuiken sliep vannacht met pyjama, slaapzak en deken. Ik had me vergist in de temperatuur denk ik. Maar erg vond hij het niet, hij was vanmorgen ook niet heel warm ofzo. Hij heeft wel voor het eerst ooit 9,5 uur achter elkaar geslapen :o !

De wandelwageninzet hebben we laatst even uitgeprobeerd, maar weer terug naar zolder gedaan. Ik vond het nog te vroeg (officieel 'mag' die ook vanaf 6 maanden pas). De reiswieg vind ik persoonlijk ook prettiger, daarin ligt hij niet zo vast.

Vanaf welke leeftijd kan/mag een baby trouwens in een kinderstoel? Ons wipstoeltje kan tot 9 kilo en dat is kuiken bijna (max een maandje nog, denk ik).
KuikenGuppy
pi_141882130
I. sliep vannacht in een rompertje in haar slaapzak (met mouwtjes) zonder dekentje of lakentje. Slaapzakje houdt haar warm genoeg en een lakentje schopt ze alleen maar weg. Haar kamertje is ook best warm omdat de zon er de hele middag op staat. Ondanks zonwering is het toch best benauwd.

Kinderstoel kan volgens mij als ze zelfstandig kunnen zitten, toch? Of mag het al eerder?

Gistermiddag waren we de hele middag op het strand aan het loungen. 8-) . Ze lag daar ook zo rustig te kijken naar alles.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zojuist had ik bezoek van een vriendin. Een vriendin van haar, die ik ook ken van verjaardagen, heeft vorig week haar babytje verloren bij 18 weken zwangerschap. Hartje klopte ineens niet meer, bevalling opgewekt. Ze hebben gekozen voor een uitvaart, andere twee kinderen hebben het kistje beschilderd. :'( . Zulk nieuws hakt er zo in tegenwoordig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141882831
Kinderstoel mag als ze kunnen zitten. Dan hoeft niet per se zelfstandig te zijn maar blijven zitten als je ze neerzet. Nu zaten die van mij er eerder wel even in. Vind ik veel fijner met eten geven. Maar goed dat was max 10 min 2x per dag.

Buggy inzet mag pas vanaf 6mnd. Als je een inzet die volledig plat kan op je kinderwagen onderstel kan het misschien iets eerder maar mijn voorkeur had het niet. Een echte buggy echt pas vanaf 6mnd en dat vind ik zelf nog vroeg. Die dingen veren amper.

Franny dat hakt er zeker in. Is het kindje ook pas met 18wk overleden of al eerder en kwamen ze er pas met 18wk achter?

Vriendin van mij is gisteren met 35.1 opgenomen met 3cm ontsluiting vannacht was het 5cm dus ik verwacht wel snel een baby daar. De eerste is met 33.4 geboren spontaan en heel snel. Ze heeft eigenlijk geen echte weeën alleen harde buiken maar daar ontsluit ze toch snel door.
pi_141883542
Dank voor de info, f_r. Dan kan I. al zo ongeveer in de kinderstoel. Moeten we er nog wel eentje kopen! :D .

Ze hadden bij 16 weken nog een goede echo gehad. Toen bij een controle van de vk klopte het hartje ineens niet meer. Naar het ziekenhuis, daar bleek het foute boel en zijn ze de bevalling gaan opwekken. Ze hebben wel onderzoek laten doen, maar het is nog niet duidelijk of er een reden is gevonden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_141883856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 10:03 schreef Burdie het volgende:
Heeft M het overleefd ja? ;)

:D :')

M. zit vanaf we vast voedsel geven in een kinderstoel. Toen kon ze met een beetje duw-en kneedwerk zitten. :') Met een inzet zit ze wel heel netjes.

Wat verdrietig Franny. Het idee al om een dood kindje te baren, maakt mij verdrietig.
pi_141883958
Prins George is tot één van de meest felbegeerde vrijgezellen van de wereld uitgeroepen door het blad People. De troonopvolger is met zijn elf maanden de jongste in een lijst van 101 heren en dat roept geschokte reacties op bij lezers.

What da fuck.
pi_141884230
Meiden wat doen jullie op dit soort dagen met je baby? Ik kom niet verder als in de tuin in de schaduw spelen met een badje...
pi_141884825
Spelen met badje, spelen met water, vingerverven, picknicken. :)
pi_141885322
Haha, Sunshine. Arme George.

Lijkt me prima, aapieannie. Ik woon op korte afstand van het strand, gisteren ben ik bij een fijne strandtent ga zitten op een loungebank in de schaduw. Vond ik zelf erg lekker: frisse zeelucht en uitkijken op het stand en de zee. I. vond het ook prima. Ik ga bij mooi weer ook wel naar het park en dan ligt ze op een kleed een beetje te spelen. Nu zitten we ook op ons terras. I. in haar wipstoeltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')