quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Limone het volgende:
Hiep hoi!![]()
Maar slaapzakje dus. Veilig bij buikslapen?
Ik voel me een beetje een neuroot nu. Maar mijn man is er niet. Die neemt dit soort onzekerheden weg door mij keihard uit te lachen.Nu moet ik dit alleen doen en tja. Pfff.
Geen slaapzak is bij zowel T als S geen optie. Binnen no time zijn de dekens weggeschopt. Zelfs als ik ze zo strak mogelijk instop.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 08:01 schreef DJMomo het volgende:
Jaap heeft geen slaapzak. Ik vind t wel prima zo. Vanmorgen voor de tweede keer dat ik m s morgens in zijn bedje aantrof op zijn buik. Zo half wakker oprichtend.hij blijft vooralsnog keurig onder de deken! Sjaak is na 3,5 eindelijk slaapzakvrij. Ondingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:16 schreef Cwen het volgende:
[..]
Zo, ik heb gelachen. Kun je d'r nu veilig haar slaapzakje aandoen.
FR, bekend, geplaagde poezels!
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:35 schreef Hilzillah het volgende:
Baby's en bellen zijn echt de beste combinatie EVER Limone !! Geweldig hoe gefascineerd ze daar naar kunnen kijken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zojuist had ik bezoek van een vriendin. Een vriendin van haar, die ik ook ken van verjaardagen, heeft vorig week haar babytje verloren bij 18 weken zwangerschap. Hartje klopte ineens niet meer, bevalling opgewekt. Ze hebben gekozen voor een uitvaart, andere twee kinderen hebben het kistje beschilderd.. Zulk nieuws hakt er zo in tegenwoordig.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |