quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat ik het me niet altijd kan herinneren
Weet je nog wat het antwoord was?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hmm?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Weet je nog wat het antwoord was?
Werd ze madquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ewaquote:
Dan blijf je toch lekker op je zolderkamertje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Morgen moeder jarig.. hele familie over de vloer.
Ey ik spuugde vandaag in het water en toen ging een eend het opeten haha kaolo domme beesten man doei.quote:
Neuh...familie first enzooooquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker op je zolderkamertje.
Is je moeder lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb je een appeltaart gebakken?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:10 schreef BlauweTijger het volgende:
jeweettochquote:
Neequote:Op donderdag 3 juli 2014 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je een appeltaart gebakken?
quote:
Nu ga je te verquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ey ik spuugde vandaag in het water en toen ging een eend het opeten haha kaolo domme beesten man doei.
Beetje rare reactie van je moeder.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kom we gaan een keer koffie drinken en een goed gesprek voeren.
kutkatquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn kat heeft zijn duif niet opgegeten
Je bent gisteren 5 geworden?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:15 schreef Chai het volgende:
Kwam er gisteren achter dat ik toen ik 4 was al een beetje kon lezen en schrijven.
Ik was een genie in de dop.
Waar ging het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |