Is hij van een brug gesprongen?quote:
Ja en vrienden van me gaan er ook vaak heen. Ik bel mijn huisgenote even opquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ken jij shops in Grunn?
Die best deal wiet is eigk prima te doen
Ik ben daar een keer knettersstoned weg gelopen en naar die Surinamer op de hoek gegaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:35 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik blow zelf niet hoor![]()
Ik ken de shop wel, ik ken mijn omgeving
varken dusquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee het is het kind van snow en mij
Lijkt dus vooral op z'n vader.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg altijd het idee dat ik iets mis als andere mensen er serieus op in blijven gaanquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wel ooit geblowt?quote:
Maar die mensen hou je altijd. Die het dan heel erg sneu vinden en zich schuldig voelen als ze iemand virtueel uitlachen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar ik krijg altijd het idee dat ik iets mis als andere mensen er serieus op in blijven gaan
Bloed bij je ontlasting.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben daar een keer knettersstoned weg gelopen en naar die Surinamer op de hoek gegaan.
Broodje kip besteld maar die vrouw die daar werkte was iets te genereus met de sambal_!
Ik mag best pittig eten maar dit was een overkill.
Had zo'n honger dat ik die shit maar heb opgegeten met darmproblemen tot gevolg en bloed bij mijn ontlasting de volgende dag
Je kan geen xtc bestellen in een coffeeshop?quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
als je zo'n coffeeshop in gaat he, wat zeg je dan?
bv ik wil XTC
of moet je zeggen van 'ik wil je-weet-wel' zodat de barman snapt waar je t over hebt en ga je dan naar de geheime kamer ofzo?
nog nooit geweest
In een shop haal je alleen wiet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
of moet je zeggen van 'ik wil je-weet-wel' zodat de barman snapt waar je t over hebt en ga je dan naar de geheime kamer ofzo?
nog nooit geweest
Met een dikke vette overdreven knipoog.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
nog nooit geweest
Je kunt er alleen wiet en hasj kopen. En je kunt in een map of onder de toonbank (voorbeelden) zien wat ze hebben qua wiet of hasj en dan zeg je welke soort je wilt en hoeveelquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bv ik wil XTC
nog nooit geweest
Aight, ff onthouden. Maar is wss kut te bereiken voor me dus beter eerst de stad wat beter leren kennen danquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en vrienden van me gaan er ook vaak heen. Ik bel mijn huisgenote even op(die is nu niet thuis). Die weet precies welke de beste wiet heeft!
Ok zij zegt de Clown (maar sluit om 21:00 al) en de Dees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |