Kook je dan ook eten voor mij?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rt
[..]
kom maar een keertje logeren![]()
![]()
![]()
Waar ben je bang voor dan? Ik ben trouw heur.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
samen met heppie anders durf ik niet
Ik ben echt een koukleum in de winter.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
lange broek en sokkenjezus
Dan zweet je jezelf toch kapot
Ja.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef richolio het volgende:
Hebben jullie wel iets engs meegemaakt in de nacht? Iets waarbij je dacht 'dit moeten wel geesten zijn, kan niet anders, onomstotelijk bewijs'
Hebben jullie wel iets engs meegemaakt in de nacht? Iets waarbij je dacht 'dit moeten wel geesten zijn, kan niet anders, onomstotelijk bewijs'
ja een keer hoorde ik gekrab op zolder dus ik kijken met glock in mijn hand je weet maar nooit maar was mijn katquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef richolio het volgende:
Dat is waar. Ik ga zo bij de H&M deze bestellen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om in te slapen. Dan krijgt mijn joggingbroek weer zijn originele functie terug
Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja een keer hoorde ik gekrab op zolder dus ik kijken met glock in mijn hand je weet maar nooit maar was mijn kat
Wat dan?quote:
Mijn gitaar stond een keer naast mijn bed en ineens sloeg een snaar heel hard aanquote:
Eigenlijk nietquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef richolio het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga zo bij de H&M deze bestellen:Chill.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om in te slapen. Dan krijgt mijn joggingbroek weer zijn originele functie terug
Ik had laatst een Winnie the Pooh pyjama gekocht, maar dat broekje zit met slapen helemaal niet fijn. Dus draag nu alleen het t-shirtje, dat in de was volgens mij een beetje gekrompen is.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga zo bij de H&M deze bestellen:in de hoek liggen om vervolgens nooit gebruikt te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om in te slapen. Dan krijgt mijn joggingbroek weer zijn originele functie terughehehe nee maar was wel keertje gebeurd dat ik raar geluid van zolder hoorde komen en toen ik ging kijken bleek het witje te zijnquote:
Ik heb wel eens een geest gezien. Maar dat is echt al tien jaar geleden of zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Mijn gitaar stond een keer naast mijn bed en ineens sloeg een snaar heel hard aanDe onderste, dus de hoogste, dus het hardste geluid. Je hoorde de snaar nog tegen de nek tikken
Maar dat waren geen geesten.
Wat jij?
Ik was snachts nog op m`n laptop bezig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]
Mijn gitaar stond een keer naast mijn bed en ineens sloeg een snaar heel hard aanDe onderste, dus de hoogste, dus het hardste geluid. Je hoorde de snaar nog tegen de nek tikken
Maar dat waren geen geesten.
Wat jij?
Weet ik niet echt.quote:
Hoe dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een geest gezien. Maar dat is echt al tien jaar geleden of zo.
Ik heb dus laatst dat soort dingen allemaal weggedaanquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Chill.
Ik had laatst een Winnie the Pooh pyjama gekocht, maar dat broekje zit met slapen helemaal niet fijn. Dus draag nu alleen het t-shirtje, dat in de was volgens mij een beetje gekrompen is.
Gadverquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was snachts nog op m`n laptop bezig.
Het was pikkedonker, en muisstil. En opeens hoorde ik echt een keiharde krijs door m`n kamer heen. Een vrouw die in het Engels schreeuwde of nou ja, krijste, of er iemand was
Ik ben me echt helemaal de tiefus geschrokken toen
In de zomer gewoon aandoen. Zit lekker wijd, boeit me niks in de zomerquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
in de hoek liggen om vervolgens nooit gebruikt te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |