SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascinationA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Geen idee, moet de aflevering nog kijkenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef richolio het volgende:
[..]En dan toch zeggen 'misschien was het toch niet zo'n goed idee'. Nee, misschien niet nee
Maar ze heeft geen kanker dus?Of was het gewoon een stomme tt
Bewijs het me.quote:
Dan wordt Heppie boos.quote:
O, op die manier vies.quote:
Ik vraag me nog steeds af he, van wie die piemel nou was die jij poste hier maanden geledenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef richolio het volgende:
How fickle my heart and how woozy my eyes
quote:
waarom vraag je je zo iets af?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af he, van wie die piemel nou was die jij poste hier maanden geleden![]()
Om te bewijzen dat het niet de zijne was natuurlijk.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af he, van wie die piemel nou was die jij poste hier maanden geleden![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Om te bewijzen dat het niet de zijne was natuurlijk.
Ja vind je het gekquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef richolio het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was gewoon een plaatje die ik ergens vandaag had gehaald, maar iedereen dacht dat 'ie van mij was
Mensen die dan TR gaan makenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja vind je het gek![]()
gewoon random uit het niets
dan heb je vast een heel boeiend sociaal levenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mensen die dan TR gaan makenDe langste week uit mijn leven, met die ban
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |