quote:Brugklas is de eerste scripted-reality jeugdserie in Nederland, waarin een vaste groep leerlingen gevolgd wordt tijdens het eerste jaar van de middelbare school. Brugklas is voor schoolgaande kinderen met herkenbare en aangrijpende verhalen.
Verliefdheid, eenzaamheid, roekeloosheid, anorexia, uiterlijk, seks, pesten, verslaving, gebroken gezinnen, agressief gedrag, met de politie te maken krijgen of iemand verliezen, zijn allemaal voorbeelden van thema's die in Brugklas aan bod komen.
Brugklas is vanaf maandag 26 mei 9 weken lang iedere werkdag om 18.55 uur te zien op Zapp
Was die dan ook geen pot?quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Sugar Lee Hooper zou trots geweest zijn.
RIP Sugar
Ja. Wel kut dat Roos voor niks haar kop heeft kaal geschoren. Mars sprak al die tijd de waarheid.quote:
TV / [BNN] Proefkonijnenquote:
Nog 2 jaar wachten Appelen en ik ben helemaal de jouwe.quote:
Ik hoop het niet. Dit is namelijk een uiterst serieus topic waarin enkel het leuke programma 'Brugklas' besproken wordtquote:
TT misleidtquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Niet iedereen met kort haar heeft kanker.
En het maakt niet uit met welke je het doet, je ziet het verschil toch nietquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:03 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik zou het ook super vinden als Anouk tweeling was, twee Anouks
Max, jij hier?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En het maakt niet uit met welke je het doet, je ziet het verschil toch niet
Niveautjequote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:07 schreef Ceviche het volgende:
'Is ze pot geworden ofzo? Hehehe'
'Nee, lesbisch hehehehehe'
Dat moet dan welquote:Op vrijdag 4 juli 2014 19:09 schreef Ceviche het volgende:
Maar wacht, zij heeft geen kanker. Maakt dat haar haar nu lesbisch?
Ingeschakeld. Dank Pax.quote:Op zondag 6 juli 2014 10:35 schreef Paxcon het volgende:
Liefhebbers kunnen nu uitbrakken met de marathon op ned3
quote:Op maandag 7 juli 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
Niek straalt helemaal met zijn heteroseksualiteit.
Wat ik op de twitter van de brugklas zag ging het over zoenenquote:Op maandag 7 juli 2014 19:18 schreef Paxcon het volgende:
Maar ik zag in het voorstukje dat er geld gejat zou worden
Maar dat was dus een foutje?
Oh raar, zal dan wel een foutje zijn geweest en morgen het geval zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 19:19 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wat ik op de twitter van de brugklas zag ging het over zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |