Je vergeet mijn bejaarde ninja editquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Bijna het volgende:
[..]
[..]
Deze TS bewijst toch wel het tegendeel denk ik.
Haha klopt, bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt de rest van je leven nog een vlotte doorrijder zijn. Een uurtje lekker rustig rijden en klaar. Trage overstekende voetganger en noem het allemaal maar op werken juist in je voordeel. Lekker rustig aan. Doorrijden heb je nog tijd genoeg voor.
Wil je me lul zien ofsow? homoquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Syntos het volgende:
[..]
Eerst maar eens bewijzen dat TS wel echt een man is.
Een vrouw hoort niet auto te rijdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Bijna het volgende:
[..]
Alsof elke man fatsoenlijk auto kan rijden
Is deze mevrouw aantrekelijk? Zoja? dan zal ik der is even laten zien of ik een man ben...quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:22 schreef Syntos het volgende:
[..]
Foto's mag je opsturen naar Yvonne voor beoordeling.
Je bent nog helemaal nix, want je hebt helemaal geen rijbewijsquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Mikezor het volgende:
Maar ik ben een vlotte doorrijder dusja...
TS is een vrouwquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Bijna het volgende:
[..]
[..]
Deze TS bewijst toch wel het tegendeel denk ik.
Tijdens de lessen welquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Je bent nog helemaal nix, want je hebt helemaal geen rijbewijs![]()
![]()
![]()
Een 'vlotte doorrijder'. Mwoehahahaha
Fixed that for you.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Mikezor het volgende:
Ja achteraf gezien wel, Maar ik ben een vlotte door doodrijder dusja...
Een rotonde met een apart voetgangerspad heeft altijd een zebrapad. Je had dus gewoon moeten stoppen, of op z'n minst remmen om te laten zien dat je voorrang wilt verlenen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Nee bij het verlaten van een rotonde.
Verbieden op de weg zulke mensenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:37 schreef TwisterNederland het volgende:
Gehandicapten die je rijexamen verkloten.
Ik leef met je mee. Sws andere weggebruikers
Ja ik zag der maar remde niet en er konden nog wel 2 autos voorbij.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:42 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Een rotonde met een apart voetgangerspad heeft altijd een zebrapad. Je had dus gewoon moeten stoppen, of op z'n minst remmen om te laten zien dat je voorrang wilt verlenen.
Ts, ik ben het met je eens. Dat is best lullig.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Omdat ze om zich heen zat te kijken en het een uur zou duren voordat ze overgestoken was.
Dus daarom reed ik maar snel door maar daar had meneer de examinator een ander idee over
Je hebt niet eens een rijbewijs, het enige wat jij bent is wat je rijinstructeur toe laat en meer niet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, Maar ik ben een vlotte doorrijder dusja...
Lemming in het originele topic posten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 21:19 schreef ls470 het volgende:
Ik ben niet goed te been en daarom is't niet gemakkelijk om naar de bakker te gaan. Wanneer ik dan aan't zebrapad van de rotonde aankwam reed een onbeschofte bestuurder gewoon door, zodat ik bijna van de baan geduwd werd. 't werd toen nog erger, want twee andere autos passeerden ook nog rap voor mijn neus.
Klacht: de jeugd van tegenwoordig heeft een totaal gebrek aan respect voor de voetgangers...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |