Ditquote:
Dat vraag ik mij ook af jaquote:
Omdat ze om zich heen zat te kijken en het een uur zou duren voordat ze overgestoken was.quote:
Lucky you, ik had het zweet op me ballen staan met dit weer.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:09 schreef Wiebeldak het volgende:
/stond 15 minuten vast in het verkeer tijdens het examen
Vrouwen die denken auto kunnen rijdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Bijna het volgende:
TS is zeker zo'n figuur dat z'n theorie ook 5 keer opnieuw heeft moeten doen
Blijf dan stil staan zodat je weer tijd rekt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Omdat ze om zich heen zat te kijken en het een uur zou duren voordat ze overgestoken was.
Dus daarom reed ik maar snel door maar daar had meneer de examinator een ander idee over
Nee bij het verlaten van een rotonde.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Syntos het volgende:
Was het bij een zebrapad? Zo ja, eigen schuld.
Dat is dus bijzonder onverstandig. Je hebt absoluut geen haast. Hoe langer jij moet wachten, hoe korter je nog moet met afrijden en hoe korter dus de tijd wordt waarin je fouten kunt maken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:11 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Omdat ze om zich heen zat te kijken en het een uur zou duren voordat ze overgestoken was.
Dus daarom reed ik maar snel door maar daar had meneer de examinator een ander idee over
Ja achteraf gezien wel, Maar ik ben een vlotte doorrijder dusja...quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is dus bijzonder onverstandig. Je hebt absoluut geen haast. Hoe langer jij moet wachten, hoe korter je nog moet met afrijden en hoe korter dus de tijd wordt waarin je fouten kunt maken.
Alsof elke man fatsoenlijk auto kan rijdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Vrouwen die denken auto kunnen rijden![]()
![]()
![]()
![]()
_____!!1!111!!!
JAquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Bijna het volgende:
[..]
Alsof elke man fatsoenlijk auto kan rijden
Jaquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Bijna het volgende:
[..]
Alsof elke man fatsoenlijk auto kan rijden
Je kunt de rest van je leven nog een vlotte doorrijder zijn. Een uurtje lekker rustig rijden en klaar. Trage overstekende voetganger en noem het allemaal maar op werken juist in je voordeel. Lekker rustig aan. Doorrijden heb je nog tijd genoeg voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:13 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien wel, Maar ik ben een vlotte doorrijder dusja...
quote:
Deze TS bewijst toch wel het tegendeel denk ik.quote:
Eerst maar eens bewijzen dat TS wel echt een man is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef Bijna het volgende:
[..]
[..]
Deze TS bewijst toch wel het tegendeel denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |