wat schafte de pot?quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
Ik heb best weinig gegeten eigenlijk. Wel 3 glazen Ayran gedronken
quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:19 schreef Peunage het volgende:
Ik heb best weinig gegeten eigenlijk. Wel 3 glazen Ayran gedronken
rghaif voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 23:22 schreef Peunage het volgende:
Misschien eet ik straks wel fruit of zo.
Oh oh oh, ik heb nu zo'n goede opmerking in gedachten. Wel hard en wellicht kwetsend.quote:Op donderdag 3 juli 2014 23:16 schreef Peunage het volgende:
Ik scheer me weg voordat ik met jullie zondes bevuiligd(?) word!
maak je gevoelens bespreekbaar met mamsquote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
Die Mustafa Karatas elke nacht op Show Tv met de ramadan progammering. Die gast heeft het elke maar over hoe erg de hel is. Dat je om water gaat schreeuwen maar een soort van zuur in plaats krijgt waardoor je nog harder gaat schreeuwen. Dat er 7 soorten hel zijn en de onwetenden in de onderste laag zullen belanden en daar wacht hun een miserable lijdensweg. Dat je armen eraf worden gerukt en je rug met je eigen botten word opengereten.
___! En dat achterland volk er ook bij wat schaapachtig voor zich uitstaard. Het ergste is nog dat we èèn tv hebben en mijn moeder dit kijkt. Dus moet op mijn beurt wachten tot deze onzin voorbij is.
Nee joh, zo erg is het daar allemaal niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
Die Mustafa Karatas elke nacht op Show Tv met de ramadan progammering. Die gast heeft het elke maar over hoe erg de hel is. Dat je om water gaat schreeuwen maar een soort van zuur in plaats krijgt waardoor je nog harder gaat schreeuwen. Dat er 7 soorten hel zijn en de onwetenden in de onderste laag zullen belanden en daar wacht hun een miserable lijdensweg. Dat je armen eraf worden gerukt en je rug met je eigen botten word opengereten.
___! En dat achterland volk er ook bij wat schaapachtig voor zich uitstaard. Het ergste is nog dat we èèn tv hebben en mijn moeder dit kijkt. Dus moet op mijn beurt wachten tot deze onzin voorbij is.
Snel bidden voor vergeving mannetje!!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 01:36 schreef Dibble het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Alsof alles in de koran moet staan...
Ik wil hier later op terugkomen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:04 schreef eliasbar het volgende:
[..]
Het niet in de Koran, het staat in Hadith (Bukhari):
`There will be people of my Ummah who will seek to make lawful; fornication, wine-drinking and the use of ma`aazif ( musical instruments ).`
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 2 verslagen voor mn scriptiequote:Op vrijdag 4 juli 2014 06:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Pfff nog 2 tentamens voor m'n P. Eentje om 09:00 uur en de ander om 19:00 uur..![]()
Stresssss
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 04:30 schreef Bortecinem het volgende:
Op een stuk na een hele vega pizza op.Wat. Wrm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |