dus er moet van bovenaf worden opgelegd dat het moet worden aangepast, ofwel afschaffing van de huidige vorm.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee en dat gebeurt ook niet. Nu ook niet namelijk. Er wordt helemaal niets afgeschaft. Als een probleem serieus is wordt er eerst gekeken of iets kan worden AANGEPAST.. dat is iets anders.. het is al duizend keer gedaan, ook met het door jou zo teergeliefde Sinterklaasfeest. Ken namelijk niemand in Nederland die Sinterklaas in zijn oudste vorm viert.. met duivels als Zwarte pieten.. jij wel? Willen we niet "vooruit" met zijn allen en zaken ter discussie stellen?
ligt specifiek aan het geval in kwestie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
dus er moet van bovenaf worden opgelegd dat het moet worden aangepast, ofwel afschaffing van de huidige vorm.
De veranderingen die jij aanhaalt zijn natuurlijk geëvolueerd, niet van bovenaf opgelegd.
Maar laat ik de vraag waar ik nog steeds geen antwoord op herformuleren: moet alles waar enkele mensen aanstoot aan kunnen nemen worden AANGEPAST?
Haal er anders ook nog een WO2-analogie bij, prokaryootquote:
En over 2 jaar kunnen de beroepszeikers zich op het volgende onderwerp van hun ongenoegen storten.quote:
Vuurwerk zal het daarna wel zijn dat er aan moet geloven.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
En over 2 jaar kunnen de beroepszeikers zich op het volgende onderwerp van hun ongenoegen storten.
ben ik het ook niet helemaal mee oneens. Gewoon door professionals laten afsteken. Minder ongelukken, minder bange honden, mooier vuurwerk, veel veiliger. Niks mis mee als je het mij vraagtquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vuurwerk zal het daarna wel zijn dat er aan moet geloven.
Yup. Alles buiten de eigen comfort zone moet dood en weg in zeikland Nederland.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
er gaat niks dood en er gaat niets weg? Man, wat een dramaqueen ben jij!! En dan noem je tegenstanders "huilebalken"quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:26 schreef Luigi het volgende:
[..]
Yup. Alles buiten de eigen comfort zone moet dood en weg in zeikland Nederland.
Dan ben je dus verplicht om het in een menigte te moeten aanschouwen. Terwijl het juist zelf afsteken, in je eigen tuin toch onderdeel van de charme is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
ben ik het ook niet helemaal mee oneens. Gewoon door professionals laten afsteken. Minder ongelukken, minder bange honden, mooier vuurwerk, veel veiliger. Niks mis mee als je het mij vraagt
En ook dit is weer geen afschaffing maar een aanpassing. Vooruitgang ftw
Dit.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als het die kinderen geen drol interesseert dan kan Piet net zo goed zwart blijven.
Je bent niets verplicht? Wie gaat je dat verplichten dan?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben je dus verplicht om het in een menigte te moeten aanschouwen. Terwijl het juist zelf afsteken, in je eigen tuin toch onderdeel van de charme is.
Het is een puur uur in het jaar, zulk gezever allemaal.
Ok neger.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
er gaat niks dood en er gaat niets weg? Man, wat een dramaqueen ben jij!! En dan noem je tegenstanders "huilebalken"![]()
![]()
![]()
dit is al eerder tegengesproken. Misschien kun je het even terug lezen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Dit.
En maar proberen recht te praten wat krom is.
Dat ben je dus verplicht als je vuurwerk van dichtbij wil zien.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je bent niets verplicht? Wie gaat je dat verplichten dan?
ad hominem numero 394854 dit topic. De oh zo tolerante nederlander in actiequote:
Hellend vlak redenatie. Als we x verbieden dan moeten we ook y en z straks gaan verbieden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voor jou is dat misschien vooruitgang, voor een ander niet. Dieren lijden uiteraard een stuk minder, maar de meeste ongelukken heb je altijd zelf nog in de hand.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
ben ik het ook niet helemaal mee oneens. Gewoon door professionals laten afsteken. Minder ongelukken, minder bange honden, mooier vuurwerk, veel veiliger. Niks mis mee als je het mij vraagt
En ook dit is weer geen afschaffing maar een aanpassing. Vooruitgang ftw
Excuus ben even druk. Moet een kruis in brand gaan steken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:29 schreef Michielos het volgende:
[..]
ad hominem numero 394854 dit topic. De oh zo tolerante nederlander in actie
ook dat inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hellend vlak redenatie. Als we x verbieden dan moeten we ook y en z straks gaan verbieden.
nevermind man, je wil geeneens moeite doen tot discussie. Have fun en zorg dat je niet teveel zinkt in je eigen kortzichtigheidquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Excuus ben even druk. Moet een kruis in brand gaan steken.
Men zoekt altijd wel iets nieuws. Het gaat prima zo met die zwarte pieten, lekker laten zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Hellend vlak redenatie. Als we x verbieden dan moeten we ook y en z straks gaan verbieden.
Het prachtige liberale Nederland waar alles kon en mocht verkeert zich al een tijdje op een hellend vlak, wat dat betreft is toepassende drogredennatie.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:31 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ok neger.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:35 schreef Michielos het volgende:
[..]
nevermind man, je wil geeneens moeite doen tot discussie. Have fun en zorg dat je niet teveel zinkt in je eigen kortzichtigheid![]()
het mag toch nog steeds? Ik lees echt nergens iets van een afschaffing van het Sinterklaasfeest? Link me dat eens.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het prachtige liberale Nederland waar alles kon en mocht verkeert zich al een tijdje op een hellend vlak, wat dat betreft is toepassende drogredennatie.
Het is ook niet verboden (al ligt dat weer wat ingewikkeld want volgens de rechter is zwarte piet racistisch en de staat moet optreden tegen racisme, dus hoe dat precies zit zul je aan een jurist moeten vragen) maar ik vind de samenleving wel wat nare trekjes krijgen. Dat moet weg, dat moeten we verbieden, dat is vervelend. Dat vind ik een jammere ontwikkeling.quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
het mag toch nog steeds? Ik lees echt nergens iets van een afschaffing van het Sinterklaasfeest? Link me dat eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |