abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141855590
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3, PS4, Xbox 360 en Xbox One kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

FUT WK Poule

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://ultimateteamtrading.net/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER

Anders is Zhano boos. :'(
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 16:20:11 #2
364681 over_hedge
pi_141855603
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Carrie in Homeland werkt wel gewoon door.
Wat een irritant kut wijf is dat :r met haar jank hoofd. :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_141855624
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Die dochter van Brody dan :r :r :r
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_141855639
quote:

[..]

Ze heeft het ook niet makkelijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 16:21:21 #5
364681 over_hedge
pi_141855642
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Die dochter van Brody dan :r :r :r
Die kan er ook wat van ja.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_141855663
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is echt totaal niet met elkaar te vergelijken qua bijwerkingen. Beetje alsof je paracetamol met een morfinepomp vergelijkt.
Maar verder wel eens, al denk ik niet dat iemand die heftig aan die zooi zit normaal kan werken je bent vergeetachtig en constant moe.

Daarbij zit er een rode sticker op, dat wil zeggen dat je niet mag autorijden, geen machines mag bedienen en meer van dat soort dingen die soms wel praktisch zijn om gewoon te kunnen werken.
Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoename :( :(
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 16:22:02 #7
364681 over_hedge
pi_141855666
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:22:06 #8
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_141855669
Een Turk die tegen een Nederlander zegt dat hij moet werken.
Haha net een mopje van moppen.nl
pi_141855672
quote:

[..]

pi_141855674
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
_O-

SPOILER
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 16:23:09 #11
364681 over_hedge
pi_141855693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:22 schreef Rijst het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_141855694
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
:D
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:25:58 #13
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141855768
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoename :( :(
Jeetje
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:25:58 #14
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141855769
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren. _O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:26:25 #15
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141855780
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren. _O-
Goeien vriendin heb je dan :')!
pi_141855791
quote:
Ze studeert en werkt waarom hebt ze wajong dan :P
blablablabla
pi_141855794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Niet alleen word je zwaarder, maar nog gewichtstoename ook :o ;)
quote:
Iets met een aap en een mouw :)
pi_141855803
quote:
Een keuringsarts zal inderdaad sneller zeggen: Zie je wel, je kunt werken en studeren. Dan maar hard hopen sowieso dat ze haar werk vast kan houden ^O^
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:29:25 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141855867
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Goeien vriendin heb je dan :')!
Leg uit? (Vast te lastig)
pi_141855868
quote:
wajong/uitkering is toch ook bedoeld als vangnet..een soort last resort. Dat zij zich uit die situatie heeft kunnen knokken is knap, maar dan is het nu toch niet meer nodig?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_141855877
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een keuringsarts zal inderdaad sneller zeggen: Zie je wel, je kunt werken en studeren. Dan maar hard hopen sowieso dat ze haar werk vast kan houden ^O^
Het is wel wrang hoor want veel van die mensen die dan wel willen werken en in de Wajong zitten (maar wel fulltime werken, in bedrijfscatering zie je ze veel) hebben gesubsidieerde plekken.
Vervolgens gaat het UWV roepen, POTVERDORIE ZIE JE WEL! JIJ KAN GEWOON WERKEN :)
Uitkering stopt, subsidie voor die werkplekken dus automatisch ook en ze staan weer op straat om vervolgens in De Bijstand terecht te komen.
blablablabla
pi_141855898
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

wajong/uitkering is toch ook bedoeld als vangnet..een soort last resort. Dat zij zich uit die situatie heeft kunnen knokken is knap, maar dan is het nu toch niet meer nodig?
Enerzijds dit, anderzijds beloon je dan de mensen die op forums stoer lopen te doen met hun wajong maar verder geen inzet tonen. (Ik noem geen namen)
pi_141855908
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is wel wrang hoor want veel van die mensen die dan wel willen werken en in de Wajong zitten (maar wel fulltime werken, in bedrijfscatering zie je ze veel) hebben gesubsidieerde plekken.
Vervolgens gaat het UWV roepen, POTVERDORIE ZIE JE WEL! JIJ KAN GEWOON WERKEN :)
Uitkering stopt, subsidie voor die werkplekken dus automatisch ook en ze staan weer op straat om vervolgens in De Bijstand terecht te komen.
Tja, toch een prachtig land Nederland, dat we iets als de bijstand hebben.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:30:59 #24
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141855910
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Leg uit? (Vast te lastig)
Dat heeft ze nu toch niet meer nodig? Had ze ook een moment kunnen pakken om trots op te kunnen zijn en die zooi kunnen opzeggen!
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:31:33 #25
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141855926
Maar goed ik ga werken, misschien pak ik onderweg nog een lekkerbekje met cocktailsaus <3
pi_141855927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat klinkt dan weer aardig verneukt ja..draaideurbijstand :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141855981
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed ik ga werken, misschien pak ik onderweg nog een lekkerbekje met cocktailsaus <3
Ik zou geen kibbeling nemen, dat is slecht voor de lijn.
pi_141855995
Ik mis de tijd van pagina's lange uitgetypte walkthroughs, waar je specifiek op een bepaald deel kon zoeken ;( Nu is het allemaal Youtube en moet je er maar een beetje doorheen skippen :{
pi_141855999
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:30 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Tja, toch een prachtig land Nederland, dat we iets als de bijstand hebben.
Gaat erom dat ze dan (weliswaar voor 200 euro minder per maand) alsnog in de uitkering terecht komen, geld kosten en vervolgens natuurlijk geen reet meer doen of iets van hun leven maken, terwijl ze daarvoor gewoon werkten.

Terwijl een aanzienlijk gedeelte van die mensen die in zo'n traject lopen gewoon diploma's halen en uiteindelijk aan de bak komen.

Kun je je afvragen nog buiten de menselijke kant met welk scenario je als overheid goedkoper uit bent.
blablablabla
pi_141856015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef Zhano het volgende:
Ik mis de tijd van pagina's lange uitgetypte walkthroughs, waar je specifiek op een bepaald deel kon zoeken ;( Nu is het allemaal Youtube en moet je er maar een beetje doorheen skippen :{
gamefaqs ^O^
pi_141856055
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:16 schreef The_Yakuza het volgende:

[..]

Had ik in november al ofzo :P
afschuwelijk lelijk :')
pi_141856057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

gamefaqs ^O^

-O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:36:18 #34
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141856065
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Het probleem met deze groep jongeren is natuurlijk dat er veel verschillende probleemgevallen in zitten. De één kan lichamelijk praktisch niets, de ander kan door psychische problematiek niet normaal aan de slag etc. en ook dáar is de Wajong voor.

Mijn vriendin zou bij een reguliere werkgever zonder bemiddeling, zak geld en allerlei aanpassingen niet normaal kunnen functioneren in haar vakgebied en zit daardoor in de Wajong. Puur omdat ze niet kán werken zonder die hulp in al deze vormen. De studie die ze doet is met allerlei bemiddeling, rugzak-projecten etc. allemaal geregeld waarbij het UWV een grote hand heeft gehad in de mogelijkheden en zou er voor moeten zorgen dat ze straks wél dat papiertje weet te halen om parttime aan de slag te kunnen gaan. Iets wat nu nog niet gaat.

Ze werkt ernaast bij op haar stage-plaats, maar moet minstens zo vaak afbellen omdat het gewoon niet gaat of ze gaat eerder naar huis. Nu loopt ze op de dinsdagen ook halve dagen sinds enkele weken omdat het anders teveel wordt. Dus ja, heel simplistisch gezien zou je kunnen zeggen. Ze kán werken dus moet ze dat maar doen. Maar dan stuur je haar eigenlijk rechtstreeks weer naar de bijstand toe omdat niemand haar met die omstandigheden zónder extra geld/aandacht en mogelijkheden een baan aan zou bieden.

Dergelijke probleemjeugd zit er bijzonder veel in de Wajong, wel kúnnen werken maar niet mee kunnen in deze maatschappij op werkgebied zonder dat de overheid het bedrijf in kwestie beloond.
pi_141856066
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

afschuwelijk lelijk :')
Wel veel p's
pi_141856071
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

-O-
oh :')
over welke game hebben we het hier?
pi_141856084
Lijkt hier godver wel een bejaardentehuis. Daar zijn dit soort onderwerpen ook gesprek van de dag volgens mij..
pi_141856102
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef wieisboos het volgende:

[..]

Wel veel p's
Zentorno ^O^
pi_141856123
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het probleem met deze groep jongeren is natuurlijk dat er veel verschillende probleemgevallen in zitten. De één kan lichamelijk praktisch niets, de ander kan door psychische problematiek niet normaal aan de slag etc. en ook dáar is de Wajong voor.

Mijn vriendin zou bij een reguliere werkgever zonder bemiddeling, zak geld en allerlei aanpassingen niet normaal kunnen functioneren in haar vakgebied en zit daardoor in de Wajong. Puur omdat ze niet kán werken zonder die hulp in al deze vormen. De studie die ze doet is met allerlei bemiddeling, rugzak-projecten etc. allemaal geregeld waarbij het UWV een grote hand heeft gehad in de mogelijkheden en zou er voor moeten zorgen dat ze straks wél dat papiertje weet te halen om parttime aan de slag te kunnen gaan. Iets wat nu nog niet gaat.

Ze werkt ernaast bij op haar stage-plaats, maar moet minstens zo vaak afbellen omdat het gewoon niet gaat of ze gaat eerder naar huis. Nu loopt ze op de dinsdagen ook halve dagen sinds enkele weken omdat het anders teveel wordt. Dus ja, heel simplistisch gezien zou je kunnen zeggen. Ze kán werken dus moet ze dat maar doen. Maar dan stuur je haar eigenlijk rechtstreeks weer naar de bijstand toe omdat niemand haar met die omstandigheden zónder extra geld/aandacht en mogelijkheden een baan aan zou bieden.

Dergelijke probleemjeugd zit er bijzonder veel in de Wajong, wel kúnnen werken maar niet mee kunnen in deze maatschappij op werkgebied zonder dat de overheid het bedrijf in kwestie beloond.
Zou ze kunnen thuiswerken op zo'n slechte dag?
pi_141856133
ik neuk jullie allemaal de moeder groetjes lindgren
pi_141856162
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

oh :')
over welke game hebben we het hier?
Stick it to the Man (PS4) ;(
pi_141856186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Zentorno ^O^
Die is pas lelijk :P Ik heb een Monroe voor de swag en Entity voor races
pi_141856204
quote:

[..]

Duidelijk. Mensen als jouw vriendin zorgen in ieder geval wel voor een betere beeldvornung mbt wajong :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:41:24 #44
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_141856232

Het gaat de goede kant op jongens.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
pi_141856274
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]

Het gaat de goede kant op jongens.
Ik las het ook net :{ Gaan zo op een derde wereld oorlog af met een beetje pech. Deze lui gaan niet meer stoppen voordat ze hebben wat ze willen hebben.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:43:52 #46
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_141856300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik las het ook net :{ Gaan zo op een derde wereld oorlog af met een beetje pech. Deze lui gaan niet meer stoppen voordat ze hebben wat ze willen hebben.
Ik denk niet dat ze een derde wereldoorlog willen aangezien ze dan Europa, Rusland, China en Amerika tegen hun krijgen.
pi_141856310
quote:

[..]
lap text
Ik snap dat het voor jou lullig is hoe wij hier praten over Wajong. Als het op een goede manier gebruikt wordt vind ik het ook prima geregeld enzo, beter dan de verzuipcultuur in de US of A. Maar het is gewoon de manier van doen en praten van Maver die mij/ons irriteert...
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 16:45:26 #48
364681 over_hedge
pi_141856336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

3e wereld oorlog zal wel mee vallen.
pi_141856353
Fifa Interactive World cup grand final vandaag en morgen live op youtube.
pi_141856393
quote:
psychische problematiek
ik val dus onder de categorie psychische problematiek. Bij PSYQ hebben ze me uitgelegd dat ik ook last heb van Intrusies. http://nl.wikipedia.org/wiki/Intrusie_(psychologie) kijk hier maar eens op wat dat inhoudt. Om het kort uit te leggen is dat je kwade gedachtes heb die je niet meer los kunt laten. Iedereen heeft wel eens gedachte dat als bijvoorbeeld bij de metro staat en je denkt wat zou er gebeuren als ik iemand een duwtje geef. Bij de meeste komen die gedachte heel soms wel eens naar boven en gaan die ook snel weer weg. Bij mij zijn die gedachtes een obsessie geworden waardoor die gedachtes niet meer weggaan en maar blijven hangen. Daardoor voel je je echt heel erg kut en klote heel de dag omdat het je angstig maakt. Die medicijnen die ik heb moeten er voor zorgen dat onder andere de intrusies die je hebt verdwijnen en je rustig gaat voelen. Daardoor beleef je de dag heel anders dan andere mensen en leef je in een soort van roes
pi_141856411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze een derde wereldoorlog willen aangezien ze dan Europa, Rusland, China en Amerika tegen hun krijgen.
Tja, als nu eens bekend wordt waar de geldstromen van ISIS vandaan komen, en bijvoorbeeld Turkije en Saudi-Arabië er achter zitten? Misschien is een derde wereld oorlog wat overdreven, maar het gaat geen prettige tijd worden in elk geval daar.
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 16:48:24 #52
364681 over_hedge
pi_141856426
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:45 schreef Alovenac het volgende:
Fifa Interactive World cup grand final vandaag en morgen live op youtube.
Weer van die 5atb pacefags die alleen crosses geven zeker? :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:48:55 #53
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141856442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:44 schreef Zhano het volgende:

[..]

Ik snap dat het voor jou lullig is hoe wij hier praten over Wajong. Als het op een goede manier gebruikt wordt vind ik het ook prima geregeld enzo, beter dan de verzuipcultuur in de US of A. Maar het is gewoon de manier van doen en praten van Maver die mij/ons irriteert...
Oh begrijp me niet verkeerd hoor. In basis ben ik ook tegen een beloning van burgers zonder dat er iets tegenover staat want iedereen kan wel iets doen als tegenprestatie hoe rot je ook in elkaar zit. Ik kan het dus wel hebben hoor hoe er gepraat wordt over mensen met een uitkering. _O-

Weet je wat het is. Mijn vriendin valt nog onder het 'oude' keuringssysteem waarbij je dus óf volledig was afgekeurd óf gewoon niet. Hebben ze het idee dat het allemaal wel meevalt werd je gewoon afgekeurd, maar ben je een aardig probleemgeval was je direct 100% afgekeurd. Dát klopt natuurlijk niet. Begrijp dat je tegenwoordig ook gewoon een bepaald percentage afgekeurd kan worden, dat is wel wat logischer.
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 16:49:21 #54
364681 over_hedge
pi_141856458
pi_141856479
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:48 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Oh begrijp me niet verkeerd hoor. In basis ben ik ook tegen een beloning van burgers zonder dat er iets tegenover staat want iedereen kan wel iets doen als tegenprestatie hoe rot je ook in elkaar zit. Ik kan het dus wel hebben hoor hoe er gepraat wordt over mensen met een uitkering. _O-

Weet je wat het is. Mijn vriendin valt nog onder het 'oude' keuringssysteem waarbij je dus óf volledig was afgekeurd óf gewoon niet. Hebben ze het idee dat het allemaal wel meevalt werd je gewoon afgekeurd, maar ben je een aardig probleemgeval was je direct 100% afgekeurd. Dát klopt natuurlijk niet. Begrijp dat je tegenwoordig ook gewoon een bepaald percentage afgekeurd kan worden, dat is wel wat logischer.
Mwah, je klapt er aardig in, vandaar ;) homies 4 life, peace out!
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:51:26 #56
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141856543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Die medicijnen die ik heb moeten er voor zorgen dat onder andere de intrusies die je hebt verdwijnen en je rustig gaat voelen. Daardoor beleef je de dag heel anders dan andere mensen en leef je in een soort van roes
Leip, daar gebruik ik dan dure zooi voor uit de coffeeshop. :+

Maar ik begrijp prima dat dergelijke shit niet bepaald een pretje zijn hoor, sta niet te dringen om met je te ruilen in ieder geval. Maar de buitenwereld ziet al die ongein niet, die zien gewoon een suf ventje (haha vast weer geblowed of aan de huismerk blikken bier) dat lekker buiten van het weer geniet van ons belastinggeld.
pi_141856553
Hiephoi net op tijd voor de dagelijkse Wajong discussie
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_141856575
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Je bent te laat. wilde net stoppen
pi_141856590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:52 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Je bent te laat. wilde net stoppen
:')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_141856639
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Net te laat ja. Gingen net PSV bashen.
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:54:50 #61
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141856658
Ah midden in de wajong problematiek zie ik :D dacht dat maver hier niet meer kwam -O-

wat zijn de betjes voor morgen mannen ?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_141856660
Een serieuze opmerking:

Bij levenslang met dwang had ook iemand hetzelfde als Maver, en die zat daar ook heel erg mee. Ik kon het me moeilijk voorstellen en 'had ook het minste met die gozert', maar het lijkt me wel heel vervelend.

Maar enige vraag die ik me daarbij stel is: Is het persoonlijke leven thuis met je vriendin dan niet net zo zwaar als naar je werk gaan? Misschien juist wel zwaarder aangezien je toch droeviger wordt van de gedachte je vriendin iets aan te doen dan een random op straat?
Elke dag
pi_141856665
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:54 schreef Zhano het volgende:

[..]

Net te laat ja. Gingen net PSV bashen.
Kunnen we eerst de pedo-grapjes doen, en het PSV bashen naar vanavond schuiven? Moet vanavond nog iets doen.
pi_141856667
Colombiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
GRAAG VERWIJDEREN
pi_141856678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
Ah midden in de wajong problematiek zie ik :D dacht dat maver hier niet meer kwam -O-

wat zijn de betjes voor morgen mannen ?
10/10 op Colombia door icm België door
pi_141856687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:55 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is goed voor geld verbranden
Elke dag
pi_141856755
quote:

[..]

Kunnen we eerst de pedo-grapjes doen, en het PSV bashen naar vanavond schuiven? Moet vanavond nog iets doen.
Uhm ok. Maar dan moet je wel even een voorzetje geven :)
  donderdag 3 juli 2014 @ 16:58:30 #68
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141856775
quote:

[..]

wel veel vertrouwen in de zuiderburen, niet zo heel erg in Colombia wat is de quotering die je gepakt heb 1/2 wajong ?
#FreeTrapz
pi_141856829
Dat meisje dat 25 gassies staat te pijpen in een disco in spanje :')
Elke dag
pi_141856831
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Een serieuze opmerking:

Bij levenslang met dwang had ook iemand hetzelfde als Maver, en die zat daar ook heel erg mee. Ik kon het me moeilijk voorstellen en 'had ook het minste met die gozert', maar het lijkt me wel heel vervelend.

Maar enige vraag die ik me daarbij stel is: Is het persoonlijke leven thuis met je vriendin dan niet net zo zwaar als naar je werk gaan? Misschien juist wel zwaarder aangezien je toch droeviger wordt van de gedachte je vriendin iets aan te doen dan een random op straat?
Ik heb dus inderdaad bijna een jaar een gedachte gehad dat ik me vriendin wat aan wilde doen. Werd er echt ontzettend bang van. Die gedachte ging gewoon maar niet weg en ik was gewoon bang om me eigen vriendin te zien. Dat is echt vreselijk. Ik heb momenten gehad dat ik het liefst gewoon weg wilde zijn van me vriendin omdat ik het anders niet meer trok. Zoveel van je vriendin houden maar toch die intrusies hebben. Dan staat je wereld op zn kop
pi_141856863
Juist meer vertrouwen in Colombia dan in de Belgen
GRAAG VERWIJDEREN
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:01:18 #72
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141856868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat meisje dat 25 gassies staat te pijpen in een disco in spanje :')
que?
#FreeTrapz
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:01:39 #73
198417 Lastpost
Rotterdammert!
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:01:42 #74
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_141856879
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb dus inderdaad bijna een jaar een gedachte gehad dat ik me vriendin wat aan wilde doen. Werd er echt ontzettend bang van. Die gedachte ging gewoon maar niet weg en ik was gewoon bang om me eigen vriendin te zien. Dat is echt vreselijk. Ik heb momenten gehad dat ik het liefst gewoon weg wilde zijn van me vriendin omdat ik het anders niet meer trok. Zoveel van je vriendin houden maar toch die intrusies hebben. Dan staat je wereld op zn kop
Mijn*
pi_141856881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef Zhano het volgende:

[..]

Uhm ok. Maar dan moet je wel even een voorzetje geven :)
Oh oke.

Goh, wat FIJN he, dat de SCHOOLVAKANTIES weer gaan beginnen

SPOILER
pi_141856905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oh oke.

SPOILER
Zo is het niet leuk :(
pi_141856933
GRAAG VERWIJDEREN
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:03:24 #78
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141856937
quote:

[..]

Oh oke.

SPOILER
is je vriend weer lekker 8 weken vrij hi ha ho

SPOILER
#FreeTrapz
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:03:28 #79
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_141856938
quote:

[..]

Oh oke.

SPOILER
pi_141856944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:00 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Dit begrijp ik heel goed dat dat heel moeilijk is. Maar de vraag die ik daar eigenlijk mee probeer te stellen is: Heeft het dan wel het juist effect als jij thuis zit ipv aan het studeren/werken/ in therapie bent? Door iets anders te doen, levert dat geen ontspanning op van je gedachtes? En ben je dan juist niet weg bij de persoon waarvan je het liefst die gedachtes niet wilt? Want is het dan gemakkelijker om thuis te zitten met die gedachten dan ergens anders?

Dit is serieus bedoeld en niet bedoelt om te zeggen dat je aan het werk/studie etc zou moeten. Gewoon uit interesse hoe je daar zelf tegenaan kijkt.
Elke dag
pi_141856955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:58 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

wel veel vertrouwen in de zuiderburen, niet zo heel erg in Colombia wat is de quotering die je gepakt heb 1/2 wajong ?
Hij stond op 7.2 geloof ik bij elkaar. Ik kijk morgen wel hoe hoog of laag het wordt :) Maar vond Brazilie echt bedroevend tegen Chili, ik hoop dat ze die druk ook tegen Colombia gaan ervaren. En die hebben wel de kwaliteiten om het af te straffen.
pi_141856980
quote:

[..]

Oh oke.

SPOILER
Wat voor auto rijd je?
pi_141856990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

SPOILER
Dit is best een geniale grap _O-
pi_141857010
+ dat Colombia echt een hoge odd heet naar mijnmening!
GRAAG VERWIJDEREN
pi_141857021
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:04 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wat voor auto rijd je?
Een Citroën C1. Ok, ik vermoed dat er nu een onderwerp van spot gevonden is.
pi_141857033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

SPOILER
Je vriend, ze, lerares :?

Verder moest ik lachen :')
Elke dag
pi_141857046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach je werkt er tenminste voor

gr gr
pi_141857066
quote:

[..]

Donkerblauw oke, die lichtblauwe is een beetje gay
Elke dag
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:06:46 #89
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141857080
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:05 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Je vriend, ze, lerares :?

Verder moest ik lachen :')
ho typfoutje moest vriendin zijn :')

zal je linkje vnvnd wel pas openen beter om niet hier te doen denk ik :o
#FreeTrapz
pi_141857104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
Carrie in Homeland werkt wel gewoon door.
lol. maar elke episode hoop je dat ze lekker kapt met werken :D
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_141857107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:06 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Oh,, dat foutje was juist waarvan ik dacht dat het bewust zo was. Dat maakt het minder leuk :N
pi_141857111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:06 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Niet zo'n spannend filmpje hoor, gewoon een meisje dat kleine piemeltjes 1 sec in haar mond neemt en dan de volgende pakt
Elke dag
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:08:04 #93
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_141857119
quote:

[..]

:D
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 17:08:30 #94
364681 over_hedge
pi_141857131
Lasange _O_ 1x maken 3 dagen eten hebben _O_
pi_141857162
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_hoog_zitten__.html

Ok.Telegraaf + reclamefilmpje vooraf + 17 jaar, maar toch denk dat er wel mensen bewegende beelden van het meisje van België kunnen waarderen.
pi_141857166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:08 schreef over_hedge het volgende:
Lasange _O_ 1x maken 3 dagen eten hebben _O_
Ik vind 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten een bietje saai.

En als het geen dagen achter elkaar zijn vind ik het niet zo fris :P
Elke dag
pi_141857188
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:03 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Dit begrijp ik heel goed dat dat heel moeilijk is. Maar de vraag die ik daar eigenlijk mee probeer te stellen is: Heeft het dan wel het juist effect als jij thuis zit ipv aan het studeren/werken/ in therapie bent? Door iets anders te doen, levert dat geen ontspanning op van je gedachtes? En ben je dan juist niet weg bij de persoon waarvan je het liefst die gedachtes niet wilt? Want is het dan gemakkelijker om thuis te zitten met die gedachten dan ergens anders?

Dit is serieus bedoeld en niet bedoelt om te zeggen dat je aan het werk/studie etc zou moeten. Gewoon uit interesse hoe je daar zelf tegenaan kijkt.
Zo makkelijk ligt dat niet. Die gedachtes heb ik namelijk niet alleen bij me vriendin maar kan dus opspelen bij een willekeurig iemand . Ik heb een hele lange tijd een zin in mijn hoofd gedaan die luidde : "iedereen moet dood" . Geen idee hoe die daar kwam maar het ging er gewoon niet meer uit. Helemaal gestoord wordt je daarvan. Nu op dit moment kan ik er gelukkig een stuk beter mee omgaan mede doordat ik oefeningen heb geleerd bij PSYQ hoe ik er mee om moet gaan en dat het maar gedachtes zijn en niet echt is
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 17:10:27 #98
364681 over_hedge
pi_141857190
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:09 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik vind 3 dagen achter elkaar hetzelfde eten een bietje saai.

En als het geen dagen achter elkaar zijn vind ik het niet zo fris :P
Gewoon in tuppeware bakjes in de vriezer gooien. Dan kan je het gewoon nog lang bewaren.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:23:13 #99
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141857632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Gewoon in tuppeware bakjes in de vriezer gooien. Dan kan je het gewoon nog lang bewaren.
nou lekkere dooddoener blijkbaar :P
#FreeTrapz
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:24:36 #100
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_141857684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik mis POTS in deze
Ik heb deze discussie noodzakelijkerwijs helemaal aan me voorbij moeten laten gaan. Je weet wel, werk enzo. En ik geloof niet dat ik er rouwig om ben.

Zo, en dan nu de laatste FUT-ontwikkelingen doornemen samen? O+
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141857693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:47 schreef Maver24 het volgende:

[..]

ik val dus onder de categorie psychische problematiek. Bij PSYQ hebben ze me uitgelegd dat ik ook last heb van Intrusies. http://nl.wikipedia.org/wiki/Intrusie_(psychologie) kijk hier maar eens op wat dat inhoudt. Om het kort uit te leggen is dat je kwade gedachtes heb die je niet meer los kunt laten. Iedereen heeft wel eens gedachte dat als bijvoorbeeld bij de metro staat en je denkt wat zou er gebeuren als ik iemand een duwtje geef. Bij de meeste komen die gedachte heel soms wel eens naar boven en gaan die ook snel weer weg. Bij mij zijn die gedachtes een obsessie geworden waardoor die gedachtes niet meer weggaan en maar blijven hangen. Daardoor voel je je echt heel erg kut en klote heel de dag omdat het je angstig maakt. Die medicijnen die ik heb moeten er voor zorgen dat onder andere de intrusies die je hebt verdwijnen en je rustig gaat voelen. Daardoor beleef je de dag heel anders dan andere mensen en leef je in een soort van roes
Vroeger kreeg je een schop onder je hol dat je je niet zo moest aanstellen nu krijg je een ziekte aangepraat _O-

Ach, wat boeit het eigenlijk ook. Ik werk liever dan ik een social misfit ben en moet rondkomen van een rug per maand. Lijkt me wel lastig te verkroppen dat je nooit iets zal bereiken in je leven en leeft van keuring tot keuring.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:25:59 #102
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141857737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik heb deze discussie noodzakelijkerwijs helemaal aan me voorbij moeten laten gaan. Je weet wel, werk enzo. En ik geloof niet dat ik er rouwig om ben.

ik ga als ik straks thuis kom een wedstrijdje spelen met iMOTM Shaqiri ik hoop hem in een team te combineren met iMOTM fellaini maar weet niet of ik de juiste spelers in mijn club heb :D
#FreeTrapz
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:26:32 #103
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_141857749
quote:

[..]

Geen sappige verhalen meer over die vrouwelijke collega?
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:29:10 #104
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141857844
om op de vorige post terug te komen ik denk aan een 4231 met dit.

auba
de bruyne Shaqiri
martinez
fellaini gabi
baines kompany godin juanfran
courtois

met de nodige kleuren kaartjes :D zal wel kut spelen -O-
#FreeTrapz
pi_141857910
quote:

[..]

Ik denk dat ik mijn elftal eens om ga gooien. Ibrahimovic is volgens futdb 1.220.000. Samen met TOTS Bedimo, TOTS Matuidi en IF Thiago Silva zou ik dan weer 1.6 miljoen ter beschikking kunnen hebben. Jammer dat Ronaldo vrolijk met alle prijzen is meegestegen. Die kost nu 2 miljoen :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:31:27 #106
356424 PrideoftheSouth
pi_141857916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:26 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

Geen sappige verhalen meer over die vrouwelijke collega?
Niet echt sappig als in mooie roddels ofzo. Wel een aparte uitspraak weer. Eerder deze week hadden we het in de pauze over de nieuwe securitydienst, die nu bij de receptie zit. Hun sterke punt is hun voorkeur voor aantrekkelijke blonde werkneemsters. Onze vrouwelijke collega had er niet zoveel mee. Waarop mijn collega vroeg: maar als er nou een knappe kerel had gezeten, dan was je toch ook wel enthousiast geweest? Haar antwoord: nee sorry, het feit dat zo iemand alleen maar hele dagen aan de receptie zit, zorgt direct voor een afknapper.

:') :')
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:32:14 #107
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141857935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mijn elftal eens om ga gooien. Ibrahimovic is volgens futdb 1.220.000. Samen met TOTS Bedimo, TOTS Matuidi en IF Thiago Silva zou ik dan weer 1.6 miljoen ter beschikking kunnen hebben. Jammer dat Ronaldo vrolijk met alle prijzen is meegestegen. Die kost nu 2 miljoen :')
#firstworldproblems

10tje op Colombia kan je CR7 kopen van je gewonnen centen.
#FreeTrapz
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:32:25 #108
356424 PrideoftheSouth
pi_141857939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als ik de geruchten mag geloven, is Ibra het omgooien van je team wel waard. Benieuwd hoe het speelt :9
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:33:18 #109
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_141857958
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Niet echt sappig als in mooie roddels ofzo. Wel een aparte uitspraak weer. Eerder deze week hadden we het in de pauze over de nieuwe securitydienst, die nu bij de receptie zit. Hun sterke punt is hun voorkeur voor aantrekkelijke blonde werkneemsters. Onze vrouwelijke collega had er niet zoveel mee. Waarop mijn collega vroeg: maar als er nou een knappe kerel had gezeten, dan was je toch ook wel enthousiast geweest? Haar antwoord: nee sorry, het feit dat zo iemand alleen maar hele dagen aan de receptie zit, zorgt direct voor een afknapper.

:') :')
_O- _O-
Sowieso dat soort vrouwen :')
pi_141857976
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Kiid het volgende:

[..]

Vroeger kreeg je een schop onder je hol dat je je niet zo moest aanstellen nu krijg je een ziekte aangepraat _O-

Ach, wat boeit het eigenlijk ook. Ik werk liever dan ik een social misfit ben en moet rondkomen van een rug per maand. Lijkt me wel lastig te verkroppen dat je nooit iets zal bereiken in je leven en leeft van keuring tot keuring.
Ik kom net pas inspringen en heb niet de hele discussie gelezen (aangezien het meer dan een topic lang is :') ), maar ik vind niet dat je dit mag zeggen. Dit zijn vrij ernstige zaken, en dit soort psychische klachten zijn vaak een stuk kutter voor de lijder dan lichamelijke klachten.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:34:04 #111
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141857983
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Als ik de geruchten mag geloven, is Ibra het omgooien van je team wel waard. Benieuwd hoe het speelt :9
hij gaat hem er uit gooien o|O
#FreeTrapz
pi_141858008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Nee, ik ga Ibra juist verkopen. Ik had m voor 980 K, en is nu 1.220K. Heb maar 8 goals uit 14 wedstrijden met hem, dus dan kan ik beter iMotm Benzema ofzo daar neerzetten, daar scoor ik in de worldcup mee aan de lopende band
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:35:30 #113
356424 PrideoftheSouth
pi_141858025
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

hij gaat hem er uit gooien o|O
Ow -O- :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141858041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee, ik ga Ibra juist verkopen. Ik had m voor 980 K, en is nu 1.220K. Heb maar 8 goals uit 14 wedstrijden met hem, dus dan kan ik beter iMotm Benzema ofzo daar neerzetten, daar scoor ik in de worldcup mee aan de lopende band
14 wedstrijden poe poe
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:36:17 #115
356424 PrideoftheSouth
pi_141858049
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Messi verkopen zou me ook veel winst opleveren. Maar hij speelt fijn, en ik zou net weten wat ik er nog mee moeten enzo. Lekker zo laten :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141858150
quote:
2s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Ik kom net pas inspringen en heb niet de hele discussie gelezen (aangezien het meer dan een topic lang is :') ), maar ik vind niet dat je dit mag zeggen. Dit zijn vrij ernstige zaken, en dit soort psychische klachten zijn vaak een stuk kutter voor de lijder dan lichamelijke klachten.
Dat ik wat niet mag zeggen?
Dag knapste man van FOK!
pi_141858171
Jaja, ik ben nogal onrustig met dat soort dingen helaas. Maar maak dit keer wel op al die Ligue 1 rakkers een ferme winst _O_

Maar eerst eens kijken hoe ik zaken ga aanpakken. Misschien ga ik Robben wel eens niet in m'n team verwerken. Omdat ik m in zo'n free pack heb gekregen stel ik hem maar steeds op, en speel ik op rechts met steeds hetzelfde team (let wel Stijn: 80, ik herhaal: tach-tig wedstrijden)
pi_141858204
Overigens vind ik het niet erg. Wij verdienen vaak veel geld met de plaatsingsfee en subsidies. Kan het verschil zijn tussen 6 euro marge en 10 euro :D
Dag knapste man van FOK!
pi_141858233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:41 schreef Kiid het volgende:
Overigens vind ik het niet erg. Wij verdienen vaak veel geld met de plaatsingsfee en subsidies. Kan het verschil zijn tussen 6 euro marge en 10 euro :D
Ach joh, straks komt ISIS en die schiet ons allemaal dood. Zijn alle discussies voor niks geweest.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:43:14 #120
356424 PrideoftheSouth
pi_141858258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Jaja, ik ben nogal onrustig met dat soort dingen helaas. Maar maak dit keer wel op al die Ligue 1 rakkers een ferme winst _O_

Maar eerst eens kijken hoe ik zaken ga aanpakken. Misschien ga ik Robben wel eens niet in m'n team verwerken. Omdat ik m in zo'n free pack heb gekregen stel ik hem maar steeds op, en speel ik op rechts met steeds hetzelfde team (let wel Stijn: 80, ik herhaal: tach-tig wedstrijden)
Best bijzonder, de psyche van de mens. Krijg je zo'n dingetje cadeau, dan moet en zal het gebruikt worden. Geen denken aan dat hij onbenut blijft _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141858284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach joh, straks komt ISIS en die schiet ons allemaal dood. Zijn alle discussies voor niks geweest.
We zetten gewoon de beste COD en BF spelers aan de frontlinie, dat moet goedkomen Toef!
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:44:29 #122
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141858303
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:24 schreef Kiid het volgende:

[..]

Lijkt me wel lastig te verkroppen dat je nooit iets zal bereiken in je leven en leeft van keuring tot keuring.
Zijn nog meer dingen in het leven dan werk en materiële zaken. Wat meer geld maakt het leven makkelijker, maar als ik denk aan de dingen die ik bereikt heb in het leven komen er toch geen werkgerelateerde zaken naar boven momenteel. :+
pi_141858327
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:39 schreef Kiid het volgende:

[..]

Dat ik wat niet mag zeggen?
"ziekte aangepraat" en "social misfit".
Volgens mij begrijp je in de verste verte niet hoe zoiets is.
pi_141858337
Ik heb zelf toevallig net Ibra teruggehaald. Wel wat goedkoper op xbox dan (minder dan 1mil). Moest er wel Rui Costa, TOTS Modric en MOTM Memphis voor dumpen :P

Ibra is echt net zoals in het echt..wat voor bazen er ook omheen staan, uiteindelijk wordt het toch gewoon Team Ibra en draait alles om hem.

En ik sub Ibra en Fer erin aan het begin :') :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141858450
Kan iemand een leuk linkerdriehoekje maken voor in een 352? Eventuele link naar de keeper.

Budget 150K :)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_141858465
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141858479
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:44 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zijn nog meer dingen in het leven dan werk en materiële zaken. Wat meer geld maakt het leven makkelijker, maar als ik denk aan de dingen die ik bereikt heb in het leven komen er toch geen werkgerelateerde zaken naar boven momenteel. :+
Ik moet toegeven, vorig jaar aardig in de lappenmand gezeten, en zaken als geld en spullen waren eigenlijk van secundair belang. Geen moment meer bij stil gestaan toen eigenlijk.

En als ik een top 5 van mooiste momenten in mijn leven moet samenstellen, waren de meeste vrijwel altijd gratis inderdaad. Behalve de dingetjes in Amerika. Dat heeft wel wat gekost.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:48:45 #128
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_141858486
De transfermarkt op de Web-app werkt ook voor geen ene meter. Ze zeggen dat ze in onderhoud zijn, maar dat zijn ze volgensmij al een tijdje.
Hope is a waking dream.
pi_141858501
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef DinkMonkey het volgende:
De transfermarkt op de Web-app werkt ook voor geen ene meter. Ze zeggen dat ze in onderhoud zijn, maar dat zijn ze volgensmij al een tijdje.
Ik zou de hoop maar opgeven. Dat hebben wij wel gedaan inmiddels.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:49:13 #130
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_141858502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef DinkMonkey het volgende:
No shit Sherlock
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:49:52 #131
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_141858527
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef HugoohAFCA het volgende:

[..]

No shit Sherlock
Heb het al een tijdje niet meer gedaan. Vandaag weer opnieuw begonnen met FUT.
Hope is a waking dream.
pi_141858530
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Even op Frankrijk inzetten
pi_141858531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Best bijzonder, de psyche van de mens. Krijg je zo'n dingetje cadeau, dan moet en zal het gebruikt worden. Geen denken aan dat hij onbenut blijft _O-
Ja, best raar inderdaad. Ook allerlei systemen proberen, spelers daardoor met verlies verkopen, voor die gratis kaart _O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:51:44 #134
356424 PrideoftheSouth
pi_141858614
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:49 schreef DinkMonkey het volgende:

[..]

Heb het al een tijdje niet meer gedaan. Vandaag weer opnieuw begonnen met FUT.
Je kan je er beter maar direct bij neerleggen dat er nul komma nul verbeteringen zijn doorgevoerd ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141858680
Waar is de tijd gebleven dat TOTS James 120k was. 500k gewoon nu. gaat nergens over
pi_141858729
quote:
14s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:45 schreef StijnDa het volgende:

[..]

"ziekte aangepraat" en "social misfit".
Volgens mij begrijp je in de verste verte niet hoe zoiets is.
Ligt er maar net aan hoe je het wilt relativeren. Jij maakt er klaarblijkelijk een heel big deal van terwijl ik het op een andere manier invul. Ieder zo zijn ding.

Ik ga niet in herhaling treden, maar mijn stiefzusje is een fanatieke WA-jonger en zij is de definitie van kansloos.
Dag knapste man van FOK!
pi_141858736
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je kan je er beter maar direct bij neerleggen dat er nul komma nul verbeteringen zijn doorgevoerd ;)
En als ik nu zou beginnen zou ik zeker lekker coins kopen. ¤ 2.26 bij vipcoinsfifa.com voor 100K. Ze zijn bijna waardeloos die dingen. En dan te bedenken dat ik ze vorig jaar niet aan kon slepen voor ¤ 9 per 100K
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:54:53 #138
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141858756
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:48 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, vorig jaar aardig in de lappenmand gezeten, en zaken als geld en spullen waren eigenlijk van secundair belang. Geen moment meer bij stil gestaan toen eigenlijk.
Ik was als tiener wel heel erg van het uitgeven en allerlei dure meuk aanschaffen, zal wel gekomen zijn doordat we vroeger écht arm waren als gezin, om te compenseren. :')
Maar hier is wel een knop omgegaan toen 6 jaar geleden m'n vorige vriendinnetje ineens overleed. Dan ga je echt anders kijken naar dingen, de mensen om je heen en maak je je niet meer zo druk om allerlei materiële zooi en geniet je ineens van de kleinste dingen, hoe heerlijk clichébrakend dat ook klinkt. _O-
pi_141858908
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:54 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik was als tiener wel heel erg van het uitgeven en allerlei dure meuk aanschaffen, zal wel gekomen zijn doordat we vroeger écht arm waren als gezin, om te compenseren. :')
Maar hier is wel een knop omgegaan toen 6 jaar geleden m'n vorige vriendinnetje ineens overleed. Dan ga je echt anders kijken naar dingen, de mensen om je heen en maak je je niet meer zo druk om allerlei materiële zooi en geniet je ineens van de kleinste dingen, hoe heerlijk clichébrakend dat ook klinkt. _O-
Knap dat je er iets positiefs uit hebt getrokken zeg, bij zo'n scenario kan ik me eigenlijk niet voorstellen wat voor horror zoiets is.

En toen stond ik met de spreekwoordelijke mond vol tanden.
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:07:39 #140
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_141859143
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:00 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Knap dat je er iets positiefs uit hebt getrokken zeg, bij zo'n scenario kan ik me eigenlijk niet voorstellen wat voor horror zoiets is.

En toen stond ik met de spreekwoordelijke mond vol tanden.
Dat is het zeker. Maar uiteindelijk moet je toch verder, gaat ook niet van het ene op het andere moment logischerwijs maar jezelf zielig vinden en thuis opsluiten heeft ook geen nut toch. :D

Positief blijven en relativeren, dan kom je al een heel eind. En in de bovenkamer goed in elkaar steken helpt ook wel. _O-
pi_141859348
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:07 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat is het zeker. Maar uiteindelijk moet je toch verder, gaat ook niet van het ene op het andere moment logischerwijs maar jezelf zielig vinden en thuis opsluiten heeft ook geen nut toch. :D

Positief blijven en relativeren, dan kom je al een heel eind. En in de bovenkamer goed in elkaar steken helpt ook wel. _O-
Het is wel zo dat in extreme situaties je extern kracht lijkt te krijgen voor dingen waarvan je van te voren niet kon vermoeden dat je ze aan zou kunnen toch aan te kunnen. Vaak kijk je dan ook achteraf terug, en heb je eigenlijk geen idee hoe je dat soort zaken voor elkaar hebt gekregen.

Het kutte van levenservaring is dat je meestal toch het één en ander moet doorstaan voordat je het opgedaan hebt.

Maar diep respect hoe je er uitgekomen bent. Dat zal niet iedereen even goed lukken.
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 18:35:04 #142
364681 over_hedge
pi_141859933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

nou lekkere dooddoener blijkbaar :P
Blijkbaar. Maar toch werkt het prima :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:38:17 #143
356424 PrideoftheSouth
pi_141860033
Niemand iets toe te voegen aan alle wijze woorden van hierboven? Nou, ik dus ook niet.

Change of subject dan maar? Ik heb weekend. In de file naar huis, waar mijn gezin wacht. En een salade met rucola, pasta, kip en pesto. En stokbrood met zeezoutboter. En een witbiertje.

En morgen de hele dag klussen in het nieuwe huis. De bovenverdieping strippen. Einde van hoofdstuk 16 uit POTSie's dagboek.
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:41:16 #144
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_141860138
Ik heb alles net doorgelezen. Einde bericht.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:43:50 #145
356424 PrideoftheSouth
pi_141860208
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb alles net doorgelezen. Einde bericht.
Dat is het? Geen oordeel over de amusementswaarde, of iets van dien aard?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141860260
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niemand iets toe te voegen aan alle wijze woorden van hierboven? Nou, ik dus ook niet.

Change of subject dan maar? Ik heb weekend. In de file naar huis, waar mijn gezin wacht. En een salade met rucola, pasta, kip en pesto. En stokbrood met zeezoutboter. En een witbiertje.

En morgen de hele dag klussen in het nieuwe huis. De bovenverdieping strippen. Einde van hoofdstuk 16 uit POTSie's dagboek.
Al aparte dingen tegengekomen die je schoonouders per ongeluk hebben achtergelaten? :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:49:38 #147
356424 PrideoftheSouth
pi_141860357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:45 schreef Zhano het volgende:

[..]

Al aparte dingen tegengekomen die je schoonouders per ongeluk hebben achtergelaten? :P
Nee :P
Bovenverdieping is al helemaal leeg, geen meubels meer enzo. Nu moet de vloer, plafonds en badkamer er nog uit. Nog geen rare zaken aangetroffen dus :D :P
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141860403
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Nee :P
Bovenverdieping is al helemaal leeg, geen meubels meer enzo. Nu moet de vloer, plafonds en badkamer er nog uit. Nog geen rare zaken aangetroffen dus :D :P
Nou ja raar, ik bedoel meer dat als je zo lang in zo'n huis gewoont hebt dat het dan volgens mij moeilijk is om alles compleet leeg 'op te leveren' :P Als ik zo mn post terug lees kwam het raarder voor dan ik bedoelde :P
  donderdag 3 juli 2014 @ 18:58:57 #149
356424 PrideoftheSouth
pi_141860657
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 18:51 schreef Zhano het volgende:

[..]

Nou ja raar, ik bedoel meer dat als je zo lang in zo'n huis gewoont hebt dat het dan volgens mij moeilijk is om alles compleet leeg 'op te leveren' :P Als ik zo mn post terug lees kwam het raarder voor dan ik bedoelde :P
Schoonmoeder is nogal van de grove schoonmaak :P
Komt bij dat hun eigen badkamer en slaapkamer altijd op de begane grond al was. 4 stuks kinderen zijn al lang het huis uit, dus bovenverdieping was al lang opgeruimd en erg leeg :P
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141860709
Eerste bet voor de kwartfinale geplaatst..Colombia to qualify @ 3.32 :9~
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:04:12 #151
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_141860848
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Dat is best een mooie quotering ja. _O-
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:04:28 #152
356424 PrideoftheSouth
pi_141860857
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:00 schreef Tim86 het volgende:
Blijkbaar houden ze rekening met de macht van Blatter :P
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:05:45 #153
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_141860902
En om nog wat nieuw nieuws hier te posten, een "lief dagboek-post":

Ik ben officieel niet over naar 6V omdat ik wat CKV opdrachten niet had ingeleverd. Die moet ik op de eerste dag na de vakantie inleveren en dan is alles in orde. :) Verder een prima cijferlijst.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_141860940
quote:
6s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:05 schreef TBakkert het volgende:

Ik ben officieel niet over naar 6V omdat ik wat CKV opdrachten niet had ingeleverd. Die moet ik op de eerste dag na de vakantie inleveren en dan is alles in orde. :) Verder een prima cijferlijst.
CKV :') Is ook wel het meest mongolische vak ooit zo ongeveer.
pi_141860957
quote:

Wel een debiel iets om moeilijk over te doen..pretvak :')

Wat moet je nu doen? 2 bioscoopverslagen en een toneelstuk? :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141861001
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Blijkbaar houden ze rekening met de macht van Blatter :P
Bijna te mooi om waar te zijn ja. Ik had de trekker al bijna overgehaald voor een odd rond de 3 en toen kwam ik deze tegen. Kom maar op met dubieuze pingels en rode kaarten :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141861172
quote:

Boohhhh.

Dit jaar na periode twee stond ik 8 tekorten en nu nog 1, ik ga dus ook over _O_
Al enig idee wat je gaat studeren?
pi_141861252
quote:

#trots _O_
pi_141861282

:W ;(
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:17:06 #160
363995 Reemi
Zeg maar Remi.
pi_141861320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]

wat een prijzen weer zeg :P
Smile like you mean it
www.wefut.com
pi_141861392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:16 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]

Motm benzema is zeker een goede vervanger hoor :9~

Jij had tots gerrard zag ik laatst, hoe doet ie het bij jou?
pi_141861409
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:17 schreef Reemi het volgende:

[..]

wat een prijzen weer zeg :P
Was gewoon de helft goedkoper toen world cup gereleased werd. Ach, zoals alle prijzen eigenlijk. Denk dat ik iets met iMOTM Benzema ga maken, TOTS Griezmann op links, 88 di Maria op CM _O_
pi_141861469
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:18 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Motm benzema is zeker een goede vervanger hoor :9~

Jij had tots gerrard zag ik laatst, hoe doet ie het bij jou?
Ik geef hem een 7.5. Niet super opvallend, trapt wel steeds lekkere corners, en staat toch wel waar hij moet staan doorgaans. Al is het wel een goed teken als je toch je potjes wint en je CDM niet opvallend is.
pi_141861488
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:19 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Was gewoon de helft goedkoper toen world cup gereleased werd. Ach, zoals alle prijzen eigenlijk. Denk dat ik iets met iMOTM Benzema ga maken, TOTS Griezmann op links, 88 di Maria op CM _O_
60 DEF :')
pi_141861534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:21 schreef Zhano het volgende:

[..]

60 DEF :')
Dat is niet veel soeps inderdaad.
pi_141861537
BBCSporf twitterde op donderdag 03-07-2014 om 19:14:04 BRILLIANT: Even the Google Homepage are taking the p**s out of Arjen Robben. http://t.co/1QwdW6cFOr reageer retweet
* Zhano doet overstappen naar Bing :(
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:26:33 #167
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141861653
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
BBCSporf twitterde op donderdag 03-07-2014 om 19:14:04 BRILLIANT: Even the Google Homepage are taking the p**s out of Arjen Robben. http://t.co/1QwdW6cFOr reageer retweet
flikkers daar bij google
#FreeTrapz
pi_141861657
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik geef hem een 7.5. Niet super opvallend, trapt wel steeds lekkere corners, en staat toch wel waar hij moet staan doorgaans. Al is het wel een goed teken als je toch je potjes wint en je CDM niet opvallend is.
Ben nog steeds aan het twijfelen tussen tots gerrard en sterling of if fernandinho en navas :') navas vind ik zwaar kut maar zeg net dat hij 9 assist en 2 goals in 4 wedstrijden heeft _O- zo slecht is hij niet dus
pi_141861675
Iemand met Alexis Sanchez iMOTM gespeeld in FUT? In WC was het een best ventje, maar benieuwd of hij goed genoeg is om naast Benzema in de spits te kunnen
pi_141861708
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:26 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Ben nog steeds aan het twijfelen tussen tots gerrard en sterling of if fernandinho en navas :') navas vind ik zwaar kut maar zeg net dat hij 9 assist en 2 goals in 4 wedstrijden heeft _O- zo slecht is hij niet dus
wisselen bij de aftrap gewoon :$
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141861731
Bonnetjes inleveren als je een uitkering hebt is niet eens een slecht idee.
wat is een lach als je van binnen huilt
pi_141861752
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:27 schreef Toefjes het volgende:
Iemand met Alexis Sanchez iMOTM gespeeld in FUT? In WC was het een best ventje, maar benieuwd of hij goed genoeg is om naast Benzema in de spits te kunnen
Even nagekeken wat het record is van Gerrard bij mij: 9 wedstrijden: 1 goal, 6 assists.

Oh, dacht dat ik Rolls had gequoted.

niet dus.
pi_141861855
Bij cornernemers zijn die assists wel vertekend altijd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141861894
Trouwens maver, wat ik me afvraag; is je vriendin lekker?
pi_141861951
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:33 schreef Revontulet het volgende:
Trouwens maver, wat ik me afvraag; is je vriendin lekker?
Hij is geloof ik al een paar uur aan het fietsen en kibbeling aan het eten.
pi_141862081
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:22 schreef Zhano het volgende:
Ik probeer er zo neutraal mogelijk naar te kijken, maar: zo'n ongelofelijke schwalbe was het niet, toch? Hij werd gewoon aangetikt in het strafschopgebied --> penalty. Ja, het was licht en ja hij ging erg theatraal naar de grond, maar het was gewoon een overtreding.

Butthurt taco's.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:40:28 #177
356424 PrideoftheSouth
pi_141862133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ik probeer er zo neutraal mogelijk naar te kijken, maar: zo'n ongelofelijke schwalbe was het niet, toch? Hij werd gewoon aangetikt in het strafschopgebied --> penalty. Ja, het was licht en ja hij ging erg theatraal naar de grond, maar het was gewoon een overtreding.

Butthurt taco's.
En dat de BBC dat "brilliant" noemt :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141862140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Butthurt taco's.
Ja, heb me vanmiddag al druk gemaakt over dat gitaarspelende meisje :r Ze moeten gewoon geen tikjes of schoppen in het strafschopgebied uitdelen. Dat is vragen om problemen.
pi_141862162
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

En dat de BBC dat "brilliant" noemt :')
BBC Sporf

Is volgens mij een soort parodie/hilarische grappen account.
Feyenoord Rotterdam
pi_141862171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, heb me vanmiddag al druk gemaakt over dat gitaarspelende meisje :r Ze moeten gewoon geen tikjes of schoppen in het strafschopgebied uitdelen. Dat is vragen om problemen.
welk meisje
pi_141862212
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

BBC Sporf

ja
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:43:14 #182
356424 PrideoftheSouth
pi_141862229
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

BBC Sporf

Oh fuck _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141862252
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:40 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ach ja, boeie. Hopelijk komen er de komende weken ook boze, zure reacties uit Costa Rica, België en Duitsland. *O*
Feyenoord Rotterdam
pi_141862291
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:41 schreef Rijst het volgende:

[..]

welk meisje
Een meisje had een "liedje" geschreven over de heldendaden van de spelers van Mexico, en het onrecht dat ze aangedaan is. Is ergens vanochtend gepost geloof ik.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:45:26 #185
356424 PrideoftheSouth
pi_141862309
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Ach ja, boeie. Hopelijk komen er de komende weken ook boze, zure reacties uit Costa Rica, België en Duitsland. *O*
Je kan toch ook een groot verliezer zijn, zonder te gaan janken? Wat dat betreft kunnen een aantal ploegen toch wel een voorbeeld nemen aan USA en Klinsmann...
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141862312
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Een meisje had een "liedje" geschreven over de heldendaden van de spelers van Mexico, en het onrecht dat ze aangedaan is. Is ergens vanochtend gepost geloof ik.
wat een hoertje
pi_141862337
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef Rijst het volgende:

[..]

wat een hoertje
Ja, tyfes wijf gewoon. Flinke pestmep geven met die gitaar
pi_141862352
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je kan toch ook een groot verliezer zijn, zonder te gaan janken? Wat dat betreft kunnen een aantal ploegen toch wel een voorbeeld nemen aan USA en Klinsmann...
De coach die ging huilen omdat er maar 1 minuut extra bij kwam
pi_141862368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Rijst het volgende:

[..]

donderdag 3 juli 2014 @ 19:47:26 #190
356424 PrideoftheSouth
pi_141862393
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:46 schreef Rijst het volgende:

[..]

Waarna hij heel netjes de leiding bedankte, en grootmoedig Wilmots feliciteerde en complimenteerde. En er kon ook nog een lachje van af.
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:47:27 #191
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_141862396
Wondolowski had die bal gewoon moeten maken
pi_141862435
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
Haha ja, de native-American die die bal naast veegt _O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:49:46 #193
356424 PrideoftheSouth
pi_141862485
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
En Origi (3x), De Bruyne (2x), Kompany, Vertonghen, Mertens en Fellaini (2x) ook.
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:51:32 #194
356424 PrideoftheSouth
pi_141862549
Boooohhh, nog een paar nachtjes en dan weer van dit soort uitzichten genieten!

SPOILER
Het nieuwe uit-shirt van NAC is er niks bij _O_
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141862630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

SPOILER
Mag die dwaas gewoon nog een jaar door? :N :')
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:53:27 #196
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_141862641
Krijgen we die fiets bullshit weer :r
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:56:29 #197
356424 PrideoftheSouth
pi_141862753
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mag die dwaas gewoon nog een jaar door? :N :')
Jazeker :Y
Ongeëvenaard ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141862767
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
Krijgen we die fiets bullshit weer :r
echt een saie kutsport
pi_141862837
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:

SPOILER
Jack had ook een mooi overhemd aan bij de voorbeschouwing van NL - Mex. Mooi gradient met blauw bovenin wat dan overliep naar wit. Echt prachtig.

Zoiets, maar dan omgekeerd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141862890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:56 schreef Rijst het volgende:

[..]

echt een saie kutsport
Ja, ik mag dan wel de finale kijken van een etappe als het uitkomt. Maar heb er al veel over gepost, over hoe ik jaren de sport gevolgd heb, en dat je achteraf hoort hoe je eigenlijk gefopt bent. Door hele ploegen tegelijkertijd. Dus niet helemaal meer mijn ding.

Al blijft het wel knap natuurlijk, zulke zware etappes doorstaan etc.
pi_141862956
zou dit lekker zijn?

pi_141863019
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:02 schreef Rijst het volgende:
zou dit lekker zijn?

[ afbeelding ]
nee
pi_141863039
Lijkt me ook een rare combi
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:06:30 #205
356424 PrideoftheSouth
pi_141863100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Jack had ook een mooi overhemd aan bij de voorbeschouwing van NL - Mex. Mooi gradient met blauw bovenin wat dan overliep naar wit. Echt prachtig.

Zoiets, maar dan omgekeerd
[ afbeelding ]
Ook een pareltje hoor :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141863130
Morgen gaan we:

Overmorgen gaan we:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863181
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Morgen gaan we:
[ afbeelding ]

Overmorgen gaan we:
[ afbeelding ]
http://www.voetbalsnafu.n(...)van-gaal-na-juichen/
pi_141863220
quote:
En intussen zit die dikke neger weer zonder club :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863234
IF Pisczek alweer 88K waard :D Al die prijzen stijgen zo knetterhard door al die coinsites. Kan er geen andere verklaring voor vinden, op elke speler uit het Ibrahimovic team gigantische winst behaald.
pi_141863244
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:10 schreef Toefjes het volgende:
IF Pisczek alweer 88K waard :D Al die prijzen stijgen zo knetterhard door al die coinsites. Kan er geen andere verklaring voor vinden, op elke speler uit het Ibrahimovic team gigantische winst behaald.
Hij is dan ook de beste RB van het spel :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863249
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En intussen zit die dikke neger weer zonder club :')
hahahha dat haar onder zn kin _O-

pi_141863263
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:10 schreef Rijst het volgende:

[..]

hahahha dat haar onder zn kin _O-

[ afbeelding ]
vies terroristenbaardje :')

Alles om die onderkin te verbergen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863298
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij is dan ook de beste RB van het spel :)
Nee joh, Dani Alves is toch wel beter?
pi_141863363
Tots maicon
pi_141863366
Peluso alweer weg bij Juve ;(
pi_141863386
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
Tots maicon
Ohja, hoe kon ik die vergeten. Maar IF Piszcek is wel een hele goede trouwens hoor
pi_141863390
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee joh, Dani Alves is toch wel beter?
Qua stats wellicht wel, maar Pis is zo compleet gewoon. En high/high workrates is echt heel chill vind ik. Gast blijft maar gaan en is toch altijd op tijd terug. Is ook nog eens heel sterken goed in de lucht en heeft mega goede crosses.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863438
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef Zhano het volgende:
Peluso alweer weg bij Juve ;(
Kon er geen kut van man. Niet zo gek ook als je Chiellini, Barzagli, Bonnuci, Caceres en Ogbonna als concurrenten hebt, ookal is die laatste niet zo goed als in fifa
pi_141863441
If debuchy vind ik ook heel goed :D
pi_141863476
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:13 schreef rolls-reus het volgende:
Tots maicon
Prima back maar toch te vaak uit positie vind ik. Konko nog steeds de beste Serie A RB maar die past niet in al mijn hybrids :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863502
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Kon er geen kut van man. Niet zo gek ook als je Chiellini, Barzagli, Bonnuci, Caceres en Ogbonna als concurrenten hebt, ookal is die laatste niet zo goed als in fifa
Nee maar gaat altijd zo bij die Italiaanse clubs. Huren een half jaar een speler (of delen de rechten) en dan nemen ze die speler over (of de helft erbij dus) en dan een jaar later mag ie weg :P
pi_141863503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:15 schreef rolls-reus het volgende:
If debuchy vind ik ook heel goed :D
Moet ik nog steeds eens proberen ja. Dan kan ik TOTS Cahill ipv Kos gebruiken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

rich people problems -______-
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:21:56 #224
284871 DarkSonic2
pi_141863734
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef Zhano het volgende:

[..]

Nee maar gaat altijd zo bij die Italiaanse clubs. Huren een half jaar een speler (of delen de rechten) en dan nemen ze die speler over (of de helft erbij dus) en dan een jaar later mag ie weg :P
En dan ga je als je bij Udinese speelt naar Granada of Watford.
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:23:31 #225
284871 DarkSonic2
pi_141863793
Wel erg dat Drenthe het zelfs bij Reading niet heeft gered (of geread haha).. dan maar terug naar Nederland zou ik zeggen.
pi_141863820
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel erg dat Drenthe het zelfs bij Reading niet heeft gered (of geread haha).. dan maar terug naar Nederland zou ik zeggen.
Gozer had gewoon LB moeten blijven. Maar daar voelde hij zich te goed voor. Net als Urby.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141863861
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:21 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

En dan ga je als je bij Udinese speelt naar Granada of Watford.
Jup.
pi_141863964
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hij is gewoom 60k op de ps _O- was ooit discard
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:31:24 #229
284871 DarkSonic2
pi_141864079
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:25 schreef Zhano het volgende:

[..]

Jup.
Weet jij nog een site waar je een overzicht van transfers kan zien? Op goal.com staan maar een paar.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:32:24 #230
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141864113
systembets zijn geplaatst hoor :P

France, Colombia en Belgie to Qualify
#FreeTrapz
pi_141864124
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:28 schreef rolls-reus het volgende:

[..]

Hij is gewoom 60k op de ps _O- was ooit discard
TOTS Cillessen had ook een beste investering geweest. van discard naar ongeveer 45K nu. Daar heeft hij geen strafschop voor hoeven tegen te houden.
pi_141864153
quote:
7s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:31 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Weet jij nog een site waar je een overzicht van transfers kan zien? Op goal.com staan maar een paar.
Daar kijk ik ook meestal ja: http://www.goal.com/nl/scores/transfer-zone?ICID=HP_TN_6_4
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:19 #233
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141864157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

TOTS Cillessen had ook een beste investering geweest. van discard naar ongeveer 45K nu. Daar heeft hij geen strafschop voor hoeven tegen te houden.
wie had verwacht dat nederland zo ver kwam ;)
#FreeTrapz
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:33:53 #234
284871 DarkSonic2
pi_141864180
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef Zhano het volgende:

[..]

Daar kijk ik ook meestal ja: http://www.goal.com/nl/scores/transfer-zone?ICID=HP_TN_6_4
Het is nu wel aardig geupdate zie ik.
pi_141864186
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:32 schreef FCsuarez het volgende:
systembets zijn geplaatst hoor :P

France, Colombia en Belgie to Qualify
Netjes :)
GRAAG VERWIJDEREN
pi_141864221
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:33 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

wie had verwacht dat nederland zo ver kwam ;)
Misschien een enkele vrouw in een voetbalpoule, dat is dan ook wel weer zo.
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:34:57 #237
284871 DarkSonic2
pi_141864229
Geen Chuzzz meer.. dan moet ik dus elke kaart apart aan gaan passen.
pi_141864280
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Geen Chuzzz meer.. dan moet ik dus elke kaart apart aan gaan passen.
http://www.futwiz.com/en/custom-builder ;)
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:36:40 #239
284871 DarkSonic2
pi_141864316
quote:
Nogmaals bedankt.
pi_141864334
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:36 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

Nogmaals bedankt.
^O^
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:37:52 #241
284871 DarkSonic2
pi_141864361
Boye uit packs :o En dus niet in FUT15.
pi_141864376
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Boye uit packs :o
Turkije ofzo toch? Zag t laatst voorbij komen ja..
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:41:25 #243
284871 DarkSonic2
pi_141864502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:38 schreef Zhano het volgende:

[..]

Turkije ofzo toch? Zag t laatst voorbij komen ja..
:Y

Can dus naar Liverpool.. 4* WF en skills in H2H nu met best wel goede stats :o
pi_141864520
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

:Y

Can dus naar Liverpool.. 4* WF en skills in H2H nu met best wel goede stats :o
Tweede Turk al die ze halen toch?
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:49:02 #245
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141864818
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:34 schreef The_Yakuza het volgende:

[..]

Netjes :)
frankrijk duitsland vind ik maar een moeilijke pot -O-
#FreeTrapz
pi_141864890

Enige transfers van buiten de Eredivisie tot nu toe die ik kan vinden en waarvan een FUT kaartje is -O- Weinig :P
pi_141864901
Klopt, ik heb daar Duitsland (en Argentinie ook)
GRAAG VERWIJDEREN
pi_141864959
Ribery op 7 chem is het niet waard, drie dagen geleden gekocht voor 420k en nu is hij gewoon 100k duurder _O- nice nice
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:53:49 #249
356424 PrideoftheSouth
pi_141865004
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:50 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]

Enige transfers van buiten de Eredivisie tot nu toe die ik kan vinden en waarvan een FUT kaartje is -O- Weinig :P
ja want kingslie baoteng heb ook gen kartjen
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141865056
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

ja want kingslie baoteng heb ook gen kartjen
dad kloopt
  donderdag 3 juli 2014 @ 20:59:25 #251
356424 PrideoftheSouth
pi_141865235
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:54 schreef Zhano het volgende:

[..]

dad kloopt
Nederlandse clubs wachten natuurlijk gewoon tot de WK voorbij is. Daarna slaan ze hun slag. James, Cuadrado, Messi, Robben, van Buyten alles.
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:00:16 #252
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_141865273
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Nederlandse clubs wachten natuurlijk gewoon tot de WK voorbij is. Daarna slaan ze hun slag. James, Cuadrado, Messi, Robben, van Buyten alles.
het
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:01:08 #253
356424 PrideoftheSouth
pi_141865313
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef ThadCastle het volgende:

[..]

het
De wereldkelk.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141865398
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

De wereldkelk.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:03:29 #255
284871 DarkSonic2
pi_141865435
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 20:41 schreef Zhano het volgende:

[..]

Tweede Turk al die ze halen toch?
Geen idee..

http://www.futwiz.com/en/custom-squad/109726

Mijn selectie van transfers.. die badge + vlag combo van Johnson :o
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:03:41 #256
356424 PrideoftheSouth
pi_141865451
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:02 schreef Zhano het volgende:

[..]

Normaal doen hoor.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141865569

Gezelligheid in Belo Horizontsje.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:06:41 #258
356424 PrideoftheSouth
pi_141865612
De Brazuca heeft een eigen Twitter-account :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141865694
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
No shit Sherlock.
pi_141865705
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hugo die steeds middenin een gesprek met die kuthond gaat spelen :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141865766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hugo die steeds middenin een gesprek met die kut gaat spelen :')
Leidt erg af idd
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:10:02 #262
388136 HugoohAFCA
The Beast of Vallecano
pi_141865777
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Hugo die steeds middenin een gesprek met die kuthond gaat spelen :')
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Normaal doen hoor.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:11:31 #263
356424 PrideoftheSouth
pi_141865838
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:08 schreef Zhano het volgende:

[..]

No shit Sherlock.
Hoe moet ik dat nou weten jonge Einstein?
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:12:40 #264
356424 PrideoftheSouth
pi_141865892
Vancent Kompanie :')
Da zee tie :N
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:16:03 #265
284871 DarkSonic2
pi_141866042
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vancent Kompanie :')
Da zee tie :N
tie
pi_141866115
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat nou weten jonge Einstein?
Elke wedstrijd zoomen ze in op die bal, en daar staat @Brazuca op (of op die pilaar eronder).
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:20:16 #267
356424 PrideoftheSouth
pi_141866218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:17 schreef Zhano het volgende:

[..]

Elke wedstrijd zoomen ze in op die bal, en daar staat @Brazuca op (of op die pilaar eronder).
Is me niet opgevallen eigenlijk :D
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141866535
Robin van Persie lijkt in een uitstekend humeur te verkeren. De Oranje international grapt en grolt tijdens persconferentie en staat iedereen netjes te woord. Althans, bijna iedereen.

Met Trouw-verslaggever Henk Hoijtink klikt het echter niet. Hoijtonk vroeg aan Van Persie of hij niet in de schaduw van Arjen Robben staat. ‘Schaduw? Hoe bedoel je schaduw?’, beet Van Persie van zich af.

Hoijtink vergelijkt de situatie van Van Persie met die van Marco van Basten en Ruud Gullit in 1988. Toentertijd was Gullit de aanvoerder maar Van Basten de absolute uitblinker. Volgens Van Persie was dat iets heel anders. ‘Ik heb hier uitgelegd dat we het met z’n allen doen. Dan moet je niet over schaduw beginnen. Volgens mij heb ik in drie wedstrijden drie doelpunten gemaakt. moet ik er vijftien maken?’, reageert Van Persie boos.

Ook wanneer de journalist het probeert uit te leggen, reageert Van Persie pissig. ‘Ga je vragen beter voorbereiden’, sluit hij het opmerkelijk gesprek af. (Foto: Pro Shots)
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:32:12 #269
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_141866764
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Is me niet opgevallen eigenlijk :D
Mij ook niet. Maar ik ben dan ook getraind om die twitterspam te ontwijken :P

Waarom hebben we eigenlijk geen TT?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:35:47 #270
356424 PrideoftheSouth
pi_141866964
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:32 schreef DuTank het volgende:

[..]

Mij ook niet. Maar ik ben dan ook getraind om die twitterspam te ontwijken :P

Waarom hebben we eigenlijk geen TT?
Hoezo geen TT?

Gerard Joling tegen Johan Derksen :') _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141867355
Joling :D
pi_141868112
STEVEN SEAGAL OP TV :D :D :D
pi_141868166

Dit is het geworden :Y)
pi_141868411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]

mooi kunstwerk.
pi_141868535
quote:
[ afbeelding ]

Ziet er tof uit :D

En med/med backs, dus sowieso +1 bij mij :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141868672
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ziet er tof uit :D

En med/med backs, dus sowieso +1 bij mij :P
^O^ Hoop alleen dat Di Maria niet de zwakke schakel gaat zijn in de omschakeling. Buffon was ook een moetje, maar verder heb ik er wel een goed gevoel bij. Morgen nog een vrije dag, dan ga ik het eens uitvoerig testen.
pi_141868676
Toefjes to sell team within 10 games @ 1.03
pi_141868708
Dit is het mooiste team dat ik ooit heb gezien.
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:08:33 #279
356424 PrideoftheSouth
pi_141868725
quote:
[ afbeelding ]

Sjiek team wel. Nu maar hopen dat het ook speelt.
NAC Breda
Rèsbaarge
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:10:03 #280
356424 PrideoftheSouth
pi_141868810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

^O^ Hoop alleen dat Di Maria niet de zwakke schakel gaat zijn in de omschakeling. Buffon was ook een moetje, maar verder heb ik er wel een goed gevoel bij. Morgen nog een vrije dag, dan ga ik het eens uitvoerig testen.
Ik heb Di Maria (91) ook op CM, maar geen last van belabberde omschakeling ofzo.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_141868974
http://www.futwiz.com/en/custom-squad/109776
Mangala naar city en nani naar juve, ik hoop het :9~
pi_141869402
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:07 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Anders kan je hem zo inruilen voor Modric toch :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141869448
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:13 schreef rolls-reus het volgende:
http://www.futwiz.com/en/custom-squad/109776
Mangala naar city en nani naar juve, ik hoop het :9~
Beetje vroeg om nu al teams voor volgend jaar te bouwen :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141869579
Waaaaaaaaaaaarom heb ik nou geen De Bruynes ingeslagen om te traden ;(

Ohja ik heb geen coins meer :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:27:07 #285
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_141869662
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:

is ie zoveel gestegen dan de NIF of de MOTM ?
#FreeTrapz
pi_141869719
Heeft niemand gereageerd op mijn teambouwoproepje van vanmiddag? :'(
pi_141869772
Klassiek avondje matchfixing hoor _O_, flink kunnen cashen.

Bookmakers die het al snel voor gezien hielden bij Celik _O_, zaten zelfs Uefa mannetjes op de tribune maar daar hadden ze het schijt aan. Riga dat nu twee pingels, twee ronde kaarten en doelpunten weggeeft aan de lopende band. Ludogrets dat op een trainingsveldje tegen Hearts oefent en de over na rust ook zeker was _O_.
pi_141869787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:28 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft niemand gereageerd op mijn teambouwoproepje van vanmiddag? :'(
We waren allemaal ruzie aan het maken, denk dat het niemand opgevallen is.
pi_141869876

En de keeper van Celik vorig jaar toen ze 9-0 verloren.

En wat te denken van FC Sioni Bolnisi - KS Flamurtari Vlore vandaag, overtje daar had de alarmbellen al laten rinkelen bij de UEFA. Gooien ze er nog een HT/FT 1/2 tegenaan _O_.
pi_141870057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:27 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

is ie zoveel gestegen dan de NIF of de MOTM ?
MOTM verdubbeld qua prijs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_141870069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:31 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]

En de keeper van Celik vorig jaar toen ze 9-0 verloren.

[ afbeelding ]

En wat te denken van FC Sioni Bolnisi - KS Flamurtari Vlore vandaag, overtje daar had de alarmbellen al laten rinkelen bij de UEFA. Gooien ze er nog een HT/FT 1/2 tegenaan _O_.
wtf _O-
  donderdag 3 juli 2014 @ 22:36:36 #292
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_141870126
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:25 schreef Tim86 het volgende:

:') Ik verkocht hem snel nadat ik hem gekocht had omdat ik dacht dat hij ging zakken ivm packs om 7u.
3k profit had 130k profit kunnen zijn
pi_141870268
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wtf _O-
Gewoon je arm weer intrekken toch _O-, hij staat zelfs al naast de goal _O-.
pi_141870270
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

We waren allemaal ruzie aan het maken, denk dat het niemand opgevallen is.
Das stom.

Nogmaals dan:

Wie weet er een leuk linkerdriehoekje in een 352? Budget 150K.

RCVM is Gustavo
Cam is Rafael van der Vaart
En CCv is David Luiz.

Succes :)
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 22:40:46 #295
364681 over_hedge
pi_141870304
FIWC 2014 Grand Final was net. Wat spelen die ping pong fifa zeg :P
pi_141870520
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:40 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Das stom.

Nogmaals dan:

RCVM is Gustavo
En CCv is David Luiz.

Ik heb moeite om het visueel te krijgen
pi_141870886
Antwoord op het Mexicaanse meisje _O-

pi_141870942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Alovenac het volgende:

kippenvel
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 22:55:09 #299
364681 over_hedge
pi_141870944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:53 schreef Alovenac het volgende:

Had ze niet even die tekst uit haar hoofd kunnen leren.
pi_141870958
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2014 22:40 schreef el-blanchito het volgende:

[..]

Das stom.

Nogmaals dan:

RCVM is Gustavo
En CCv is David Luiz.

Post dan even het hele team..beetje vaag zo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  FOK!fotograaf donderdag 3 juli 2014 @ 22:55:50 #301
364681 over_hedge
pi_141870978
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')