SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is Zhano boos.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat een irritant kut wijf is datquote:met haar jank hoofd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die dochter van Brody danquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een irritant kut wijf is datmet haar jank hoofd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft het ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die kan er ook wat van ja.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoenamequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is echt totaal niet met elkaar te vergelijken qua bijwerkingen. Beetje alsof je paracetamol met een morfinepomp vergelijkt.
Maar verder wel eens, al denk ik niet dat iemand die heftig aan die zooi zit normaal kan werken je bent vergeetachtig en constant moe.
Daarbij zit er een rode sticker op, dat wil zeggen dat je niet mag autorijden, geen machines mag bedienen en meer van dat soort dingen die soms wel praktisch zijn om gewoon te kunnen werken.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
Een Turk die tegen een Nederlander zegt dat hij moet werken.
Haha net een mopje van moppen.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
Een Turk die tegen een Nederlander zegt dat hij moet werken.
Haha net een mopje van moppen.nl![]()
![]()
Jeetjequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoename![]()
![]()
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.![]()
![]()
Goeien vriendin heb je danquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.!
![]()
Ze studeert en werkt waarom hebt ze wajong danquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.
blablablabla![]()
Niet alleen word je zwaarder, maar nog gewichtstoename ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoename![]()
Iets met een aap en een mouwquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.![]()
![]()
Een keuringsarts zal inderdaad sneller zeggen: Zie je wel, je kunt werken en studeren. Dan maar hard hopen sowieso dat ze haar werk vast kan houdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
![]()
wajong/uitkering is toch ook bedoeld als vangnet..een soort last resort. Dat zij zich uit die situatie heeft kunnen knokken is knap, maar dan is het nu toch niet meer nodig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het is wel wrang hoor want veel van die mensen die dan wel willen werken en in de Wajong zitten (maar wel fulltime werken, in bedrijfscatering zie je ze veel) hebben gesubsidieerde plekken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een keuringsarts zal inderdaad sneller zeggen: Zie je wel, je kunt werken en studeren. Dan maar hard hopen sowieso dat ze haar werk vast kan houden
Vervolgens gaat het UWV roepen, POTVERDORIE ZIE JE WEL! JIJ KAN GEWOON WERKEN
Uitkering stopt, subsidie voor die werkplekken dus automatisch ook en ze staan weer op straat om vervolgens in De Bijstand terecht te komen.blablablabla![]()
Enerzijds dit, anderzijds beloon je dan de mensen die op forums stoer lopen te doen met hun wajong maar verder geen inzet tonen. (Ik noem geen namen)quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wajong/uitkering is toch ook bedoeld als vangnet..een soort last resort. Dat zij zich uit die situatie heeft kunnen knokken is knap, maar dan is het nu toch niet meer nodig?![]()
Tja, toch een prachtig land Nederland, dat we iets als de bijstand hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel wrang hoor want veel van die mensen die dan wel willen werken en in de Wajong zitten (maar wel fulltime werken, in bedrijfscatering zie je ze veel) hebben gesubsidieerde plekken.
Uitkering stopt, subsidie voor die werkplekken dus automatisch ook en ze staan weer op straat om vervolgens in De Bijstand terecht te komen.![]()
Dat heeft ze nu toch niet meer nodig? Had ze ook een moment kunnen pakken om trots op te kunnen zijn en die zooi kunnen opzeggen!quote:![]()
Dat klinkt dan weer aardig verneukt ja..draaideurbijstandquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel wrang hoor want veel van die mensen die dan wel willen werken en in de Wajong zitten (maar wel fulltime werken, in bedrijfscatering zie je ze veel) hebben gesubsidieerde plekken.
Uitkering stopt, subsidie voor die werkplekken dus automatisch ook en ze staan weer op straat om vervolgens in De Bijstand terecht te komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou geen kibbeling nemen, dat is slecht voor de lijn.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed ik ga werken, misschien pak ik onderweg nog een lekkerbekje met cocktailsaus <3![]()
Ik mis de tijd van pagina's lange uitgetypte walkthroughs, waar je specifiek op een bepaald deel kon zoekenNu is het allemaal Youtube en moet je er maar een beetje doorheen skippen
![]()
![]()
Gaat erom dat ze dan (weliswaar voor 200 euro minder per maand) alsnog in de uitkering terecht komen, geld kosten en vervolgens natuurlijk geen reet meer doen of iets van hun leven maken, terwijl ze daarvoor gewoon werkten.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, toch een prachtig land Nederland, dat we iets als de bijstand hebben.
Terwijl een aanzienlijk gedeelte van die mensen die in zo'n traject lopen gewoon diploma's halen en uiteindelijk aan de bak komen.
Kun je je afvragen nog buiten de menselijke kant met welk scenario je als overheid goedkoper uit bent.blablablabla![]()
gamefaqsquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:34 schreef Zhano het volgende:
Ik mis de tijd van pagina's lange uitgetypte walkthroughs, waar je specifiek op een bepaald deel kon zoekenNu is het allemaal Youtube en moet je er maar een beetje doorheen skippen
![]()
![]()
Het probleem met deze groep jongeren is natuurlijk dat er veel verschillende probleemgevallen in zitten. De één kan lichamelijk praktisch niets, de ander kan door psychische problematiek niet normaal aan de slag etc. en ook dáar is de Wajong voor.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wajong/uitkering is toch ook bedoeld als vangnet..een soort last resort. Dat zij zich uit die situatie heeft kunnen knokken is knap, maar dan is het nu toch niet meer nodig?
Mijn vriendin zou bij een reguliere werkgever zonder bemiddeling, zak geld en allerlei aanpassingen niet normaal kunnen functioneren in haar vakgebied en zit daardoor in de Wajong. Puur omdat ze niet kán werken zonder die hulp in al deze vormen. De studie die ze doet is met allerlei bemiddeling, rugzak-projecten etc. allemaal geregeld waarbij het UWV een grote hand heeft gehad in de mogelijkheden en zou er voor moeten zorgen dat ze straks wél dat papiertje weet te halen om parttime aan de slag te kunnen gaan. Iets wat nu nog niet gaat.
Ze werkt ernaast bij op haar stage-plaats, maar moet minstens zo vaak afbellen omdat het gewoon niet gaat of ze gaat eerder naar huis. Nu loopt ze op de dinsdagen ook halve dagen sinds enkele weken omdat het anders teveel wordt. Dus ja, heel simplistisch gezien zou je kunnen zeggen. Ze kán werken dus moet ze dat maar doen. Maar dan stuur je haar eigenlijk rechtstreeks weer naar de bijstand toe omdat niemand haar met die omstandigheden zónder extra geld/aandacht en mogelijkheden een baan aan zou bieden.
Dergelijke probleemjeugd zit er bijzonder veel in de Wajong, wel kúnnen werken maar niet mee kunnen in deze maatschappij op werkgebied zonder dat de overheid het bedrijf in kwestie beloond.![]()
Lijkt hier godver wel een bejaardentehuis. Daar zijn dit soort onderwerpen ook gesprek van de dag volgens mij..![]()
Zou ze kunnen thuiswerken op zo'n slechte dag?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het probleem met deze groep jongeren is natuurlijk dat er veel verschillende probleemgevallen in zitten. De één kan lichamelijk praktisch niets, de ander kan door psychische problematiek niet normaal aan de slag etc. en ook dáar is de Wajong voor.
Mijn vriendin zou bij een reguliere werkgever zonder bemiddeling, zak geld en allerlei aanpassingen niet normaal kunnen functioneren in haar vakgebied en zit daardoor in de Wajong. Puur omdat ze niet kán werken zonder die hulp in al deze vormen. De studie die ze doet is met allerlei bemiddeling, rugzak-projecten etc. allemaal geregeld waarbij het UWV een grote hand heeft gehad in de mogelijkheden en zou er voor moeten zorgen dat ze straks wél dat papiertje weet te halen om parttime aan de slag te kunnen gaan. Iets wat nu nog niet gaat.
Ze werkt ernaast bij op haar stage-plaats, maar moet minstens zo vaak afbellen omdat het gewoon niet gaat of ze gaat eerder naar huis. Nu loopt ze op de dinsdagen ook halve dagen sinds enkele weken omdat het anders teveel wordt. Dus ja, heel simplistisch gezien zou je kunnen zeggen. Ze kán werken dus moet ze dat maar doen. Maar dan stuur je haar eigenlijk rechtstreeks weer naar de bijstand toe omdat niemand haar met die omstandigheden zónder extra geld/aandacht en mogelijkheden een baan aan zou bieden.
Dergelijke probleemjeugd zit er bijzonder veel in de Wajong, wel kúnnen werken maar niet mee kunnen in deze maatschappij op werkgebied zonder dat de overheid het bedrijf in kwestie beloond.![]()
Stick it to the Man (PS4)quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh
over welke game hebben we het hier?![]()
![]()
Duidelijk. Mensen als jouw vriendin zorgen in ieder geval wel voor een betere beeldvornung mbt wajongquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:36 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het probleem met deze groep jongeren is natuurlijk dat er veel verschillende probleemgevallen in zitten. De één kan lichamelijk praktisch niets, de ander kan door psychische problematiek niet normaal aan de slag etc. en ook dáar is de Wajong voor.
Dergelijke probleemjeugd zit er bijzonder veel in de Wajong, wel kúnnen werken maar niet mee kunnen in deze maatschappij op werkgebied zonder dat de overheid het bedrijf in kwestie beloond.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik las het ook netquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat de goede kant op jongens.Gaan zo op een derde wereld oorlog af met een beetje pech. Deze lui gaan niet meer stoppen voordat ze hebben wat ze willen hebben.
![]()
Ik denk niet dat ze een derde wereldoorlog willen aangezien ze dan Europa, Rusland, China en Amerika tegen hun krijgen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik las het ook netGaan zo op een derde wereld oorlog af met een beetje pech. Deze lui gaan niet meer stoppen voordat ze hebben wat ze willen hebben.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik snap dat het voor jou lullig is hoe wij hier praten over Wajong. Als het op een goede manier gebruikt wordt vind ik het ook prima geregeld enzo, beter dan de verzuipcultuur in de US of A. Maar het is gewoon de manier van doen en praten van Maver die mij/ons irriteert...quote:![]()
3e wereld oorlog zal wel mee vallen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik las het ook netGaan zo op een derde wereld oorlog af met een beetje pech. Deze lui gaan niet meer stoppen voordat ze hebben wat ze willen hebben.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik val dus onder de categorie psychische problematiek. Bij PSYQ hebben ze me uitgelegd dat ik ook last heb van Intrusies. http://nl.wikipedia.org/wiki/Intrusie_(psychologie) kijk hier maar eens op wat dat inhoudt. Om het kort uit te leggen is dat je kwade gedachtes heb die je niet meer los kunt laten. Iedereen heeft wel eens gedachte dat als bijvoorbeeld bij de metro staat en je denkt wat zou er gebeuren als ik iemand een duwtje geef. Bij de meeste komen die gedachte heel soms wel eens naar boven en gaan die ook snel weer weg. Bij mij zijn die gedachtes een obsessie geworden waardoor die gedachtes niet meer weggaan en maar blijven hangen. Daardoor voel je je echt heel erg kut en klote heel de dag omdat het je angstig maakt. Die medicijnen die ik heb moeten er voor zorgen dat onder andere de intrusies die je hebt verdwijnen en je rustig gaat voelen. Daardoor beleef je de dag heel anders dan andere mensen en leef je in een soort van roesquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: