SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders is Zhano boos.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Wat een irritant kut wijf is datquote:met haar jank hoofd.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die dochter van Brody danquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat een irritant kut wijf is datmet haar jank hoofd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft het ook niet makkelijk.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Die kan er ook wat van ja.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoenamequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is echt totaal niet met elkaar te vergelijken qua bijwerkingen. Beetje alsof je paracetamol met een morfinepomp vergelijkt.
Maar verder wel eens, al denk ik niet dat iemand die heftig aan die zooi zit normaal kan werken je bent vergeetachtig en constant moe.
Daarbij zit er een rode sticker op, dat wil zeggen dat je niet mag autorijden, geen machines mag bedienen en meer van dat soort dingen die soms wel praktisch zijn om gewoon te kunnen werken.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
Een Turk die tegen een Nederlander zegt dat hij moet werken.
Haha net een mopje van moppen.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:22 schreef ThadCastle het volgende:
Een Turk die tegen een Nederlander zegt dat hij moet werken.
Haha net een mopje van moppen.nl![]()
![]()
Jeetjequote:Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoename![]()
![]()
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.![]()
![]()
Goeien vriendin heb je danquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.!
![]()
Ze studeert en werkt waarom hebt ze wajong danquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.
blablablabla![]()
Niet alleen word je zwaarder, maar nog gewichtstoename ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Er zit inderdaad een sticker op het medicijn doosje dat je geen auto mag rijden en je bent inderdaad steeds moe en je hebt steeds last van concentratieproblemen en geheugenverlies. Dat is me wel erg zwaar tegengevallen. Ook wordt je een stuk zwaarder door die medicijnen en krijg je gewichtstoename![]()
Iets met een aap en een mouwquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.![]()
![]()
Een keuringsarts zal inderdaad sneller zeggen: Zie je wel, je kunt werken en studeren. Dan maar hard hopen sowieso dat ze haar werk vast kan houdenquote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
![]()
wajong/uitkering is toch ook bedoeld als vangnet..een soort last resort. Dat zij zich uit die situatie heeft kunnen knokken is knap, maar dan is het nu toch niet meer nodig?quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:25 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd met die herkeuringen van de Wajong hoeveel er gaan sneuvelen. M'n vriendin heeft zelf ook Wajong (en studeert+werkt) en ik denk dat zij precies die groep is die 'genaaid' gaat worden doordat zij wel initiatief toont en probeert te functioneren.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Het is wel wrang hoor want veel van die mensen die dan wel willen werken en in de Wajong zitten (maar wel fulltime werken, in bedrijfscatering zie je ze veel) hebben gesubsidieerde plekken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een keuringsarts zal inderdaad sneller zeggen: Zie je wel, je kunt werken en studeren. Dan maar hard hopen sowieso dat ze haar werk vast kan houden
Vervolgens gaat het UWV roepen, POTVERDORIE ZIE JE WEL! JIJ KAN GEWOON WERKEN
Uitkering stopt, subsidie voor die werkplekken dus automatisch ook en ze staan weer op straat om vervolgens in De Bijstand terecht te komen.blablablabla![]()
Enerzijds dit, anderzijds beloon je dan de mensen die op forums stoer lopen te doen met hun wajong maar verder geen inzet tonen. (Ik noem geen namen)quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wajong/uitkering is toch ook bedoeld als vangnet..een soort last resort. Dat zij zich uit die situatie heeft kunnen knokken is knap, maar dan is het nu toch niet meer nodig?![]()
Tja, toch een prachtig land Nederland, dat we iets als de bijstand hebben.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is wel wrang hoor want veel van die mensen die dan wel willen werken en in de Wajong zitten (maar wel fulltime werken, in bedrijfscatering zie je ze veel) hebben gesubsidieerde plekken.
Vervolgens gaat het UWV roepen, POTVERDORIE ZIE JE WEL! JIJ KAN GEWOON WERKEN
Uitkering stopt, subsidie voor die werkplekken dus automatisch ook en ze staan weer op straat om vervolgens in De Bijstand terecht te komen.![]()
Dat heeft ze nu toch niet meer nodig? Had ze ook een moment kunnen pakken om trots op te kunnen zijn en die zooi kunnen opzeggen!quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: