abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141886580
Sowieso vertellen natuurlijk.

Als je daar moeite mee hebt, betekent het dat je vriendin buitenproportioneel jaloers is of dat wat je doet echt niet kan. Ik zeg dat laatste.
pi_141886636
quote:
10s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:40 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja waarom zou je vrienden hebben naast je vriendin :')
Lijkt mij dan normaal om die vriendin dan eerst eens voor te stellen aan je huidige vriendin. En zeker niet uit eten gaan zonder het haar te zeggen en ook nog eens met een ex.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 13:45:55 #103
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141886986
Krampachtige figuren hier zeg.

En vooral veel kleine kinderen ook.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_141892263
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sowieso vertellen natuurlijk.

Als je daar moeite mee hebt, betekent het dat je vriendin buitenproportioneel jaloers is of dat wat je doet echt niet kan. Ik zeg dat laatste.
Ik denk ook dat laatste. Niet omdat ik iets wil met mijn ex, maar omdat -ook gezien de reacties hier- het blijkbaar niet kan om met een andere vrouw iets te willen ondernemen.

Ik vind het leuk om met haar 1x per maand af te spreken (als we dat al halen) om bij te praten en het over koetjes en kalfjes te hebben. Maar ik merk zelf ook wel een beetje dat dit misschien gek voor anderen is en misschien ook wel voor mijzelf.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:20:24 #105
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141892302
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef clint855 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat laatste. Niet omdat ik iets wil met mijn ex, maar omdat -ook gezien de reacties hier- het blijkbaar niet kan om met een andere vrouw iets te willen ondernemen.
Laat die reacties voor wat ze zijn, het zijn of trolls of kinderen die nog nooit een volwassen relatie hebben gehad...

quote:
Ik vind het leuk om met haar 1x per maand af te spreken (als we dat al halen) om bij te praten en het over koetjes en kalfjes te hebben. Maar ik merk zelf ook wel een beetje dat dit misschien gek voor anderen is en misschien ook wel voor mijzelf.
Zolang het platonisch blijft en je denkt dat je dit ook zo kunt houden is er geen enkel probleem zolang je er ook maar eerlijk over blijft.

En inderdaad zou het misschien een goed idee zijn om haar eens aan je vriendin voor te stellen?
pi_141892725
quote:

[..]

Ik heb een groep vrienden die hier zo eens per jaar komt logeren. Vrienden van mijn overleden verloofde. Daar hoort mijn huidige vriend voor mij gewoon niet bij. Ik heb hem vorig jaar voorgesteld, hij is toen ook mee uit eten geweest en weet nu wie ze zijn, hoe we met elkaar omgaan. Voor hem had dat niet gehoeven, ik vind het wel prettig omdat ik nu niet geheimzinnig doe of dingen voor hem verberg.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:40:56 #107
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_141892938
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Laat die reacties voor wat ze zijn, het zijn of trolls of kinderen die nog nooit een volwassen relatie hebben gehad...

[..]

Zolang het platonisch blijft en je denkt dat je dit ook zo kunt houden is er geen enkel probleem zolang je er ook maar eerlijk over blijft.

En inderdaad zou het misschien een goed idee zijn om haar eens aan je vriendin voor te stellen?
Dat jij een andere mening hebt, betekent niet dat de anderen trolls of kinderen zijn.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_141893217
quote:

[..]

Dat kan heel prima, maar niet onder deze omstandigheden wat mij betreft. Maar wie weet vindt je vriendin het wel geen enkel probleem.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 16:49:50 #109
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_141893255
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat jij een andere mening hebt, betekent niet dat de anderen trolls of kinderen zijn.
Nou, reacties als ''waarom zou je met een andere vrouw uit eten gaan :') '' of ''eerlijk zijn is voor mietjes. eerlijk zijn in een relatie :')'' getuigen in mijn ogen niet echt van volwassenheid...
  vrijdag 4 juli 2014 @ 18:29:55 #110
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_141896679
De vraag of je het moet vertellen is imo de verkeerde vraag - je voelt zelf ook wel dat er iets niet helemaal lekker zit.

De interessante vraag is dan: alles in beschouwing genomen wat maakt dat je dit wilt?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 5 juli 2014 @ 14:34:54 #111
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_141928544
Gewoon eerlijk zijn over het etentje en erna niet krampachtig over zwijgen maar gewoon vertellen hoe het was. Als jij er relaxed mee omgaat zal zij dat neem ik aan ook wel doen.
Ik vind het ook onzin dat je niks met exen mag ondernemen. Mijn man is nog goed bevriend met iemand waarmee hij een poosje mee heeft gescharreld en ik lig er niet wakker van. Als er iets gebeurt hoor ik het vanzelf wel en tot die tijd is je druk maken echt zinloos.

Enfin, ga er normaal mee om en verzwijg niks want dat is juist wat gaat wringen.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_141933076
Ik denk best op zich dat het kan mits jullie er beiden vriendschappelijk inzitten, maar het is wel vreemd dat je er geheimzinnig over bent en dan betwijfel ik erg over je tegenover jezelf wel zo eerlijk bent.
Als het echt vriendschappelijk is doe je er niet stiekem over.

En daarbij hoe ben je in de relatie doe je nog steeds leuke dingen met haar?? Ik zou het namelijk wel vreemd vinden als dat soort dingen bij de relatie niet gebeuren en met een andere vrouw wel ineens.
pi_141934497
Zeg gewoon niks en start een afaire met haar
N A P O L I
C A M P A N I A
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:05:19 #114
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_142166130
Mannen die denken dat ze 'gewoon' vrienden kunnen zijn met het andere geslacht. :')
Narcist
pi_142166412
Wereldvreemde knulletjes die wel even zullen beweren dat dat niet kan. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142166468
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 14:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Gewoon eerlijk zijn over het etentje en erna niet krampachtig over zwijgen maar gewoon vertellen hoe het was. Als jij er relaxed mee omgaat zal zij dat neem ik aan ook wel doen.
Vooral het krampachtig buiten houden van de vriendin; het lijkt alsof ze elkaar niet mogen leren kennen.. en dat is een sterke aanwijzing dat er meer is dan 'een vriendschap'...
  vrijdag 11 juli 2014 @ 13:09:18 #117
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_142168227
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vooral het krampachtig buiten houden van de vriendin; het lijkt alsof ze elkaar niet mogen leren kennen.. en dat is een sterke aanwijzing dat er meer is dan 'een vriendschap'...
Het wekt in elk geval argwaan. Ik vind contact met andere vrouwen prima, maar zodra mijn man stiekem gaat doen of vaag over zijn contacten, dan ga ik me druk maken.
L'Enfer, c'est les autres.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')