Lijkt mij dan normaal om die vriendin dan eerst eens voor te stellen aan je huidige vriendin. En zeker niet uit eten gaan zonder het haar te zeggen en ook nog eens met een ex.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:40 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja waarom zou je vrienden hebben naast je vriendin
Ik denk ook dat laatste. Niet omdat ik iets wil met mijn ex, maar omdat -ook gezien de reacties hier- het blijkbaar niet kan om met een andere vrouw iets te willen ondernemen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Sowieso vertellen natuurlijk.
Als je daar moeite mee hebt, betekent het dat je vriendin buitenproportioneel jaloers is of dat wat je doet echt niet kan. Ik zeg dat laatste.
Laat die reacties voor wat ze zijn, het zijn of trolls of kinderen die nog nooit een volwassen relatie hebben gehad...quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef clint855 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat laatste. Niet omdat ik iets wil met mijn ex, maar omdat -ook gezien de reacties hier- het blijkbaar niet kan om met een andere vrouw iets te willen ondernemen.
Zolang het platonisch blijft en je denkt dat je dit ook zo kunt houden is er geen enkel probleem zolang je er ook maar eerlijk over blijft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef clint855 het volgende:
Ik vind het leuk om met haar 1x per maand af te spreken (als we dat al halen) om bij te praten en het over koetjes en kalfjes te hebben. Maar ik merk zelf ook wel een beetje dat dit misschien gek voor anderen is en misschien ook wel voor mijzelf.
Ik heb een groep vrienden die hier zo eens per jaar komt logeren. Vrienden van mijn overleden verloofde. Daar hoort mijn huidige vriend voor mij gewoon niet bij. Ik heb hem vorig jaar voorgesteld, hij is toen ook mee uit eten geweest en weet nu wie ze zijn, hoe we met elkaar omgaan. Voor hem had dat niet gehoeven, ik vind het wel prettig omdat ik nu niet geheimzinnig doe of dingen voor hem verberg.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef clint855 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat laatste. Niet omdat ik iets wil met mijn ex, maar omdat -ook gezien de reacties hier- het blijkbaar niet kan om met een andere vrouw iets te willen ondernemen.
Ik vind het leuk om met haar 1x per maand af te spreken (als we dat al halen) om bij te praten en het over koetjes en kalfjes te hebben. Maar ik merk zelf ook wel een beetje dat dit misschien gek voor anderen is en misschien ook wel voor mijzelf.
Dat jij een andere mening hebt, betekent niet dat de anderen trolls of kinderen zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Laat die reacties voor wat ze zijn, het zijn of trolls of kinderen die nog nooit een volwassen relatie hebben gehad...
[..]
Zolang het platonisch blijft en je denkt dat je dit ook zo kunt houden is er geen enkel probleem zolang je er ook maar eerlijk over blijft.
En inderdaad zou het misschien een goed idee zijn om haar eens aan je vriendin voor te stellen?
Dat kan heel prima, maar niet onder deze omstandigheden wat mij betreft. Maar wie weet vindt je vriendin het wel geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:19 schreef clint855 het volgende:
[..]
Nou, reacties als ''waarom zou je met een andere vrouw uit eten gaanquote:Op vrijdag 4 juli 2014 16:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat jij een andere mening hebt, betekent niet dat de anderen trolls of kinderen zijn.
Vooral het krampachtig buiten houden van de vriendin; het lijkt alsof ze elkaar niet mogen leren kennen.. en dat is een sterke aanwijzing dat er meer is dan 'een vriendschap'...quote:Op zaterdag 5 juli 2014 14:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Gewoon eerlijk zijn over het etentje en erna niet krampachtig over zwijgen maar gewoon vertellen hoe het was. Als jij er relaxed mee omgaat zal zij dat neem ik aan ook wel doen.
Het wekt in elk geval argwaan. Ik vind contact met andere vrouwen prima, maar zodra mijn man stiekem gaat doen of vaag over zijn contacten, dan ga ik me druk maken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:15 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vooral het krampachtig buiten houden van de vriendin; het lijkt alsof ze elkaar niet mogen leren kennen.. en dat is een sterke aanwijzing dat er meer is dan 'een vriendschap'...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |