Wat een SC slet.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef appelen het volgende:
He die kerel was daarnet ook al in de TV SC
Volgens mij ben ik de enige die geen idee heeft wie jij bentquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:15 schreef appelen het volgende:
He die kerel was daarnet ook al in de TV SC
en verder zie FBquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wacht nu al 2 weken op een simpele doorverwijsbrief, stelletje t*ringhonden
Giechel. X3quote:
Het is jammer dat te moeten vernemenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die geen idee heeft wie jij bent
Je zult er toch echt zelf vaart achterquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wacht nu al 2 weken op een simpele doorverwijsbrief, stelletje t*ringhonden
Hoe? Als ik elke dag bel, wat moet ik nog meer doen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zult er toch echt zelf vaart achter
Moeten zetten. Zorginstellingen doen dat niet voor je
Jij kwam zeker op de TT af, boefje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef appelen het volgende:
[..]
Het is jammer dat te moeten vernemen
Doe er wat aan zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef appelen het volgende:
[..]
Het is jammer dat te moeten vernemen
Nee, zie pohiquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kwam zeker op de TT af, boefje.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij kwam zeker op de TT af, boefje.
Langsgaan met een wapen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe? Als ik elke dag bel, wat moet ik nog meer doen?
Naam:quote:
Wil je nu zeggen dat mijn verschijning angst inboezemt?quote:
Klachtenprocedures starten. En enkele keren per dag bellen?quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe? Als ik elke dag bel, wat moet ik nog meer doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |