Wauw, dat is wel heel vriendelijk van je.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik treed bij deze terug om jouw komst mogelijk te maken.
xoxoquote:
Jij weer. Stop eens met stoken.quote:
Ik las rokenquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel vriendelijk van je.
[..]
xoxo
[..]
Jij weer. Stop eens met stoken.
Ik zou best benieuwd zijn of jij je staande houdt als moderatorquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij weet dat en daarom zou ik ook een geschikte moderator zijn![]()
Heb je mijn sollicitatie gelezen?
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
MEN lijkt me wel wat voor jou als Rechten scholier.
Mensen berispen als ze de regels van het spelletje overschrijden.
In 40+ misschien, tussen al die bejaarden, daar zit toch geen enkele levenslust meer in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou best benieuwd zijn of jij je staande houdt als moderator
Als ik dreig met mijn penerpics, durft niemand meer tegen mij in te gaan.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zou best benieuwd zijn of jij je staande houdt als moderator
Precies. Jonge mensen laten zich niet piepelen door zo'n derderangs user.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In 40+ misschien, tussen al die bejaarden, daar zit toch geen enkele levenslust meer in.
Hou die funzigheden in KPD aubquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik dreig met mijn penerpics, durft niemand meer tegen mij in te gaan.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Precies. Jonge mensen laten zich niet piepelen door zo'n derderangs user.
Etsu gaat een 9 voor zijn herkansing halen daar waar Paxcon slechts een 8 op de eerste poging had.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom zou hij jaloers zijn op een negatieve lengte
Rawr.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu gaat een 9 voor zijn herkansing halen daar waar Paxcon slechts een 8 op de eerste poging had.
Nou nou, laten we niet moedig worden.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu gaat een 9 voor zijn herkansing halen daar waar Paxcon slechts een 8 op de eerste poging had.
De dag is nog lang.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou nou, laten we niet moedig worden.
Ik heb vandaag weer eens niks gedaan
quote:
Dat zegt hij bij elk tentamen en elke keer komt hij achteraf weer met een kutsmoesquote:Op donderdag 3 juli 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoewel we er een 14 jarige puber voor terug hebben gekregen..
1x is het gelukt.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]plz
[..]
Dat zegt hij bij elk tentamen en elke keer komt hij achteraf weer met een kutsmoes
Ik ben in beide.quote:Op donderdag 3 juli 2014 17:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Die is toch naar SEX SC gegaan? Daar was iedereen aardiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |