SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
#FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination #FreeFascination#FreeFascination
Oh dat was ook niet de intentie, ik bedoel gewoon die trans Siberië apart.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Yes. Maar je moet ook niet alles in 1 keer willen doen
Tegen de tijd dat je bezorgt bent, heb ik mezelf al lang verhandeld voor wat kamelen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou wel oprecht hardop moeten lachen voordat ik tot bezinning zou komen en je enigszins bezorgd zou vragen naar de hoe en wat
Hoi wereldreiziger nummer 2.quote:
Racist, maar dan laat ik het uitlachen toch maar zittenquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je bezorgt bent, heb ik mezelf al lang verhandeld voor wat kamelen.
In september wil ik een week of 2/3 naar Zuid- Europa, en afhankelijk van of ik een (pre)master wil gaan doen of een baan kan vinden, wil ik ergens in februari Europa uit.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi wereldreiziger nummer 2.
[..]
Racist, maar dan laat ik het uitlachen toch maar zitten
hahah ja echt welquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:44 schreef Fok-it het volgende:
Wp op wereldreis
Die schijt al 7 kleuren als hij op de Oudegracht rondloopt
Rond Februari is er geen schoolvakantie zeker? Dat is ook best te doen voor mijquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In september wil ik een week of 2/3 naar Zuid- Europa, en afhankelijk van of ik een (pre)master wil gaan doen of een baan kan vinden, wil ik ergens in februari Europa uit.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:46 schreef wietparkiet het volgende:
fok it kent me wel goed zeg godverdomme
Ik ben soort van afgestudeerd he. Geen directe verplichtingen dit dat alles.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rond Februari is er geen schoolvakantie zeker? Dat is ook best te doen voor mij
was dat niet gewoon een spiegel?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik heb je weleens zien lopen ja, broekje vol, de angst in je ogen
Beter, hoewel ik wel erg blij ben dat ik weer naar school gaquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben soort van afgestudeerd he. Geen directe verplichtingen dit dat alles.
Fok-it heeft geen broekje vol hoor. Enkel jij bent zo goddelijk geschapen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was dat niet gewoon een spiegel?
Jij ging toch ook weer studeren?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Rond Februari is er geen schoolvakantie zeker? Dat is ook best te doen voor mij
Haha. 8/10quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it heeft geen broekje vol hoor. Enkel jij bent zo goddelijk geschapen.
Ik geloof dat fok it naar een ander broekje vol refereerde maar dit klopt ookquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok-it heeft geen broekje vol hoor. Enkel jij bent zo goddelijk geschapen.
Dat geloof ik graag. School isquote:Op donderdag 3 juli 2014 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beter, hoewel ik wel erg blij ben dat ik weer naar school ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |