Hoinkie, kerel, ik heb ook 2 diploma's en zelfs dan is het nog een hele klus om een relevante baan te vinden. Maak jezelf geen illusiesquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik opnieuw ga studeren?
Over 5 jaar is de economie wel weer aangetrokken, toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Hoinkie, kerel, ik heb ook 2 diploma's en zelfs dan is het nog een hele klus om een relevante baan te vinden. Maak jezelf geen illusies
Ja maar dat dachten we 5 jaar geleden ook hahaquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over 5 jaar is de economie wel weer aangetrokken, toch?
alsof HBO iets is om over op te scheppenquote:Op donderdag 3 juli 2014 21:00 schreef amvrosios het volgende:
Verkapt "Kijk mij joekeltje slim zijn met m'n natte kut op een kruk in een HBO klasje"
Slet
Ik heb al een half jaar vakantiequote:Op donderdag 3 juli 2014 19:03 schreef Aberella het volgende:
Stel je aan zeg de vakantie moet nog beginnen
ik kreeg een mail met sat dat voor rechten wel moetquote:Op donderdag 3 juli 2014 18:28 schreef leita het volgende:
[..]
Logisch, want je kan een deel ook tweedehands kopen en dan kost het minder.
Je hoeft ze trouwens helemaal niet verplicht voor 1 september aan te schaffen.
En je krewg natuurlijk ook een mail dat je intro "verplicht" isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef mapima het volgende:
[..]
ik kreeg een mail met sat dat voor rechten wel moetik hoop gewoon dat het usb's zijn die je kan kopieren van anderen maar het is zeker een site met een persoonlijke inlogcode... -___- en alles is digitaal. mja eerst wachten op de officiele start van de verkoop.
En in het andere topic noemde je me net nog een geniusquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Beter doe je het niet, je faalt toch.
Zonde van het geld.
Zit je maar te plagen hoor :$quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En in het andere topic noemde je me net nog een genius
Opgeleid worden tot beroepswerkloze...!quote:
Zelfde probleem, maar ik geef geen neuk!quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
Dit jaar ga ik studeren, maar al die info op hbo wordt zo slecht verspreid. Je weet bijvoorbeeld helemaal niet waar en wanneer je je boeken kan bestellen, wanneer je intro-dag/week is, in welke klas je komt te zitten, of je inschrijving nu al eens definitief gelukt is. Het enige wat ze wel helder weten te krijgen is hoeveel ik moet gaan betalen. Mijn mbo scholen hadden dit allemaal veel beter op orde.
Onzin, ken genoeg mensen die daar rechten studeren. Tuurlijk willen ze dat je de boeken aanschaft, maar het hoeft helemaal niet, dus ik zou sowieso wachten totdat je colleges zijn begonnen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:52 schreef mapima het volgende:
[..]
ik kreeg een mail met sat dat voor rechten wel moetik hoop gewoon dat het usb's zijn die je kan kopieren van anderen maar het is zeker een site met een persoonlijke inlogcode... -___- en alles is digitaal. mja eerst wachten op de officiele start van de verkoop.
HBO lijkt me heel erg moeilijk. WO is makkelijker. Op het WO als je rechten studeert krijg je bijvoorbeeld het vak Bestuursrecht. Als je op het HBO studeert krijg je dit soort vakken:quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:42 schreef -supergirl- het volgende:
Dit jaar ga ik studeren, maar al die info op hbo wordt zo slecht verspreid. Je weet bijvoorbeeld helemaal niet waar en wanneer je je boeken kan bestellen, wanneer je intro-dag/week is, in welke klas je komt te zitten, of je inschrijving nu al eens definitief gelukt is. Het enige wat ze wel helder weten te krijgen is hoeveel ik moet gaan betalen. Mijn mbo scholen hadden dit allemaal veel beter op orde.
Klacht: weinig info over studie krijgen.
Ook in Libanon?quote:Op zondag 6 juli 2014 21:41 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
HBO lijkt me heel erg moeilijk. WO is makkelijker. Op het WO als je rechten studeert krijg je bijvoorbeeld het vak Bestuursrecht. Als je op het HBO studeert krijg je dit soort vakken:
Interne analyse (Commerciële economie)
HR-metrics (Human Resource Management)
Personeelsmanagement (Facility Management)
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.
HBO = een HEL
WO =
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |