quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Sta je voor alle vakken zwak tot slecht? Dan blijf je denk ik ook zitten?
Ik zou maar eens een rustig gesprek proberen aan te gaan met je ouders om een soort van plan op te stellen. Hulp bij je GEMAAKTE huiswerk nakijken. Afspraken maken dat als je minstens zessen haalt dat je iets extra's mag doen... of iets in die geest.
Vroeger moest ik afspraken maken met mijn leraren (dat kan zijn bijles, of ergens anders in de klas zitten, of een andere practicum partner voor natuurkunde).. wat zeggen die er van dat je zo matig tot slecht presteert voor hun vakken?nee ik sta overal een 6 minimaal voor. Door de proefwerkweek gaan mijn punten van een 7 naar een 6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet aan het trollen. Ik denk dat ik dan eerst maar eens mijn opa en oma ga bellen.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:09 schreef Dottey het volgende:
Overigens mocht je niet trollen...
Dan zou ik eens een kijkje gaan nemen bij een jongerencentrum bij jou in de buurt.
Je kunt spreken met een jongerenwerker die daar voor is.
Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je problemen hebt met je school en dat je de sfeer thuis niet fijn vind. Dat je niet goed weet wat je er aan kunt doen. Ze kunnen je helpen bij het vinden van een oplossing.
Als je dat niet prettig vind kan je altijd nog je opa/oma of tante opbellen ipv er heen te rijden.
Ik heb een zoon van 13 en ik zeg hem altijd; als hij ergens mee zit moet hij erover praten en het aangeven, als hij het niet met mij en/of mijn man durft te bespreken, dan met opa, oma, of de vertrouwenspersoon op school of zo.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:19 schreef 1_Direction__xx het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het trollen. Ik denk dat ik dan eerst maar eens mijn opa en oma ga bellen.
Ik zou eens met de bus op bezoek bij opa en oma gaan en de situatie bespreken.quote:Op donderdag 3 juli 2014 15:59 schreef 1_Direction__xx het volgende:
[..]
Ik zit in de 3e en heb al een profiel gekozen. Hij is net weer boos geworden en ik heb mijn telefoon in moeten leveren voor een maand. Ook mag ik nergens meer naartoe komende tijd. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik kan toch niet de hele tijd thuis zitten. Het is bijna vakantie.
Op jouw leeftijd wel. Je kan niets anders toch?quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef 1_Direction__xx het volgende:
Maar het is toch niet zo dat mijn hele leven om school draait. En hij dreigt ook best vaak om mijn telefoon af te pakken. En dit moest het eindfeest van mijn klas worden en nu kan ik daar niet bij zijn
en ja
One Direction
Dit topic gaat over jouw leven.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 13:48 schreef Gravereaper het volgende:
Dit kan niet anders dan een troll topic zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |