abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141855231
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:06 schreef Dottey het volgende:

[..]

Sta je voor alle vakken zwak tot slecht? Dan blijf je denk ik ook zitten?

Ik zou maar eens een rustig gesprek proberen aan te gaan met je ouders om een soort van plan op te stellen. Hulp bij je GEMAAKTE huiswerk nakijken. Afspraken maken dat als je minstens zessen haalt dat je iets extra's mag doen... of iets in die geest.

Vroeger moest ik afspraken maken met mijn leraren (dat kan zijn bijles, of ergens anders in de klas zitten, of een andere practicum partner voor natuurkunde).. wat zeggen die er van dat je zo matig tot slecht presteert voor hun vakken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ik sta overal een 6 minimaal voor. Door de proefwerkweek gaan mijn punten van een 7 naar een 6.
pi_141855257
Overigens mocht je niet trollen...

Dan zou ik eens een kijkje gaan nemen bij een jongerencentrum bij jou in de buurt.
Je kunt spreken met een jongerenwerker die daar voor is.
Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je problemen hebt met je school en dat je de sfeer thuis niet fijn vind. Dat je niet goed weet wat je er aan kunt doen. Ze kunnen je helpen bij het vinden van een oplossing.

Als je dat niet prettig vind kan je altijd nog je opa/oma of tante opbellen ipv er heen te rijden.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_141855592
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:09 schreef Dottey het volgende:
Overigens mocht je niet trollen...

Dan zou ik eens een kijkje gaan nemen bij een jongerencentrum bij jou in de buurt.
Je kunt spreken met een jongerenwerker die daar voor is.
Je kunt bijvoorbeeld zeggen dat je problemen hebt met je school en dat je de sfeer thuis niet fijn vind. Dat je niet goed weet wat je er aan kunt doen. Ze kunnen je helpen bij het vinden van een oplossing.

Als je dat niet prettig vind kan je altijd nog je opa/oma of tante opbellen ipv er heen te rijden.
Ik ben niet aan het trollen. Ik denk dat ik dan eerst maar eens mijn opa en oma ga bellen.
pi_141856659
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 16:19 schreef 1_Direction__xx het volgende:

[..]

Ik ben niet aan het trollen. Ik denk dat ik dan eerst maar eens mijn opa en oma ga bellen.
Ik heb een zoon van 13 en ik zeg hem altijd; als hij ergens mee zit moet hij erover praten en het aangeven, als hij het niet met mij en/of mijn man durft te bespreken, dan met opa, oma, of de vertrouwenspersoon op school of zo.

Ik hoop echt dat je snel hulp vindt! Hulp bij leren zal het probleem niet zijn denk ik, maar de situatie met je vader is echt niet oké als ik het zo lees.
  donderdag 3 juli 2014 @ 21:33:24 #55
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_141866828
Je topic staat hier niet echt op de juiste plek ts. Ik geef hem even een schopje naar SES :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 3 juli 2014 @ 23:48:15 #56
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_141873286
Je moet niet op je tenen lopen he ,wil je vader dat je perse HAVO of VWO doet?
De bovenbouw van de middelbare is moeilijker en je zult waarschijnlijk wel vaker onvoldoendes halen.
pi_141874210
Woon je alleen met je vader of ook met je moeder?
Als je vader echt heel opvliegerig is lijkt dit me namelijk best ernstig en dan denk ik dat je beter naar een andere volwassene kan gaan om het te bespreken. Het beste zou je moeder zijn en anders misschien een tante/ oom/ oma/ opa oid.
pi_141877289
Ik herken de situatie en uiteindelijk zal je er niks aan kunnen doen. Het beste is gewoon om je best te doen waardoor je zo snel mogelijk op kamers kan. Je vader zal niet veranderen en dit komt doordat hij niet merkt dat hij eigenlijk hetzelfde doet als hem is overkomen.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 02:13:59 #59
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141877327
Je vader wilt het beste voor je maar hij is wel behoorlijk streng vind ik.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 02:17:22 #60
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_141877357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 15:59 schreef 1_Direction__xx het volgende:

[..]

Ik zit in de 3e en heb al een profiel gekozen. Hij is net weer boos geworden en ik heb mijn telefoon in moeten leveren voor een maand. Ook mag ik nergens meer naartoe komende tijd. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik kan toch niet de hele tijd thuis zitten. Het is bijna vakantie.
Ik zou eens met de bus op bezoek bij opa en oma gaan en de situatie bespreken.
  vrijdag 4 juli 2014 @ 10:03:02 #61
165633 eriksd
The grand facade...
pi_141880203
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 14:50 schreef 1_Direction__xx het volgende:
Maar het is toch niet zo dat mijn hele leven om school draait. En hij dreigt ook best vaak om mijn telefoon af te pakken. En dit moest het eindfeest van mijn klas worden en nu kan ik daar niet bij zijn
en ja

One Direction :)
Op jouw leeftijd wel. Je kan niets anders toch?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_141927362
Dit kan niet anders dan een troll topic zijn. :')
  zaterdag 5 juli 2014 @ 19:04:43 #63
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_141937981
Op de basisschool deed mijn vader ongeveer hetzelfde. Op het middelbaar veranderde dat. Het werd mijn eigen verantwoordelijkheid en het kwam uiteindelijk ook allemaal goed. Door mijn eigen fouten leerde ik dat ik het toch echt zelf moest gaan doen.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 20:23:24 #64
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_141941620
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 13:48 schreef Gravereaper het volgende:
Dit kan niet anders dan een troll topic zijn. :')
Dit topic gaat over jouw leven.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')